Praathoek CL21

Reactiescore
2.490
Vanaf nu moet je minimaal 1 dag lid zijn van de stam voor je support kan sturen... (wegens de wereldinstellingen die waarden onder de 1 niet toestaan).

Hebben we niet in een voorgaande classic dit al in uren gehad? (Vraag me af of de opties in de config hierin veranderd zijn)

gr.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Vanaf nu moet je minimaal 1 dag lid zijn van de stam voor je support kan sturen... (wegens de wereldinstellingen die waarden onder de 1 niet toestaan).

Hebben we niet in een voorgaande classic dit al in uren gehad? (Vraag me af of de opties in de config hierin veranderd zijn)

gr.

Geen idee maar 24u is prima.
 
Reactiescore
2.303
Reactiescore
974
Reactiescore
3.582
Hoor ik daar iemand die zit te wachten om zijn obsessie te zien posten op het AF :eek:



Het zou fijn zijn als als je uzelf enkele doelstelling kan opleggen deze Classic, ik denk aan een stuk of 3 dingen:


1: Geen directe tegenstanders laten bannen om strijd te ontlopen.
2: 'Minimum' 1 heel klein risico'tje nemen als stam zijnde (meer mag altijd) maar is wss te hoog gegrepen. Niks mis met klein beginnen.
3: Als laatste consequent zijn in je AF uitspraken zou ook echt een grote stap naar de ideale wereld zijn :D
 
Laatst bewerkt:

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Goe bezig Mats nu is hij hier weer
 
Reactiescore
3.582
Nog enkele nieuwe puntjes:

4: De favorietenrol niet uit de weg gaan en zo de valse bescheidenheid uit de weg gaan.
5: Een hele grote stam met een zeer matig niveau niet uitroepen het een waardige tegenstander is als excuus om acc's te recruiten terwijl je ze met 3-4 acc's ook aankon.
6: Iemand aanstellen die het niveau op een wereld beter kan inschatten zo dat puntje 5 niet meer van toepassing is.
7: Geen #Leon
8: Accepteren ik volkomen objectief ben.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Elke keer als je een post van Jannes leest denk je toch: ‘die knul kan onmogelijk vrienden irl hebben’.

of ben ik de enige die dat denkt?
 
Bovenaan