Praathoek CL21

Reactiescore
2.478
Dat de grootste booster mag winnen ;)
 
Reactiescore
973
Zien wat voor bonus instellingen er dit keer aanstaan.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.502
Starten we met 1 dorp, of worden het er toch 3? Misschien krijgen we er maar 2! We zullen zien.
 
Reactiescore
2.489
Blij dat de meerdere dorpenstart gelukt is.

Een paar kinderziektes zijn er nog even uitgehaald... Zo is het farm limiet naar beneden bijgesteld om op 9K zoals aangekondigd te komen.

De eenhedensnelheid is ook omlaag bijgesteld. Deze snelheid is altijd de combinatie van wereldsnelheid en troepensnelheid. Een Snelheid 4/2 zou dus 8x snellere troepen betekenen en niet een dubbele zoals verwacht. (Nu is de instelling dus 4/0,5)
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.502
Blij dat de meerdere dorpenstart gelukt is.

Een paar kinderziektes zijn er nog even uitgehaald... Zo is het farm limiet naar beneden bijgesteld om op 9K zoals aangekondigd te komen.

De eenhedensnelheid is ook omlaag bijgesteld. Deze snelheid is altijd de combinatie van wereldsnelheid en troepensnelheid. Een Snelheid 4/2 zou dus 8x snellere troepen betekenen en niet een dubbele zoals verwacht. (Nu is de instelling dus 4/0,5)

Mooie wereld, goed gedaan. Complimenten. 3 dorpen per speler en 2 bb dorpen per speler lijkt ook een positief effect te hebben op de wereld grootte, is dit ook het geval als je het vergelijkt met andere classics?
 
Reactiescore
2.489
We hebben 630 pre-registraties maar dat is vermoedelijk meer gelinked aan de korte pre-reg dan aan de wereldinstellingen :)
 

Deleted User - 487871837

Guest
Is 630 hoog of laag? Aan je post neem ik aan dat het lager is?
 
Reactiescore
2.489
Is 630 hoog of laag? Aan je post neem ik aan dat het lager is?

Classic 17 - 900
Classic 18 - 770
Classic 19 - Geen pre-reg
Classic 20 - 1.038
Classic 21 - 630
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.502
We hebben 630 pre-registraties maar dat is vermoedelijk meer gelinked aan de korte pre-reg dan aan de wereldinstellingen :)

Oke misschien dan ook niet het juiste moment om te oordelen, maar ik doelde meer op de daadwerkelijke grote van de wereld IG. Is natuurlijk door te berekenen met je getallen.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Met jou hier, neen
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Tis niet omdat ik niet snuif dat we geen vrienden kunnen zijn mats
 
Reactiescore
973
Tis niet omdat ik niet snuif dat we geen vrienden kunnen zijn mats

Juh, jij kijkt naar andere etnische eigenschappen of iemand je vriend wel of niet kan zijn.
 
Reactiescore
259
Ik woon boreaal t.o.v. robbert
 
Bovenaan