Praathoek CL21

Deleted User - 487694086

Guest
Cl10 was volgens mij ook zeker niet zo dat de hele winnende stam uit goeie spelers bestond nee.
Het niveau van de classics is met wat uitzonderingen en misschien behalve de eerste paar klessiks redelijk gestaag achteruit gegaan vm, je zal dan ook naar t begin moeten voor de beste stammen.
Dat gezegd hebbende is deze stam op cl21 misschien wel de beste sinds cl11, of toch zeker sinds 13.
 
Reactiescore
1.094
cl13 was echt geen hoogstaande wereld hoor.
 
Reactiescore
1.167
cl13 was echt geen hoogstaande wereld hoor.

Dat waren wij met Joël in Hunt toch? Opzich twee sterke spelers, jullie & Paramore. verder eigenlijk een waardeloos niveau. Dan schat ik deze CL hoger in.
 
Reactiescore
1.094
Dat was CL12 :p
 
Reactiescore
1.019
- Tribelock: Actief vanaf 2 maanden wereld (19 November 2019)
Zijn dit de endgame stammen?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Ja dat is toch wat tribelock wilt zeggen?
 

DeletedUser81386

Guest
Maar cl10 was toch die classic met oneindig edels? Ik dacht dat dat een troll cl was

Ja dat was redelijk debiel. Ik weet nog dat we gewoon als malle bbs aan t edelen waren en AM zn werk maar lieten doen, omdat ja er waren like nog 0 vijanden. Letterlijk.
 
Reactiescore
1.094
Wel een redelijke premade zover ik weet. Althans, beter dan cl14/15 etc.

We hadden een sterke start, allemaal dicht bij elkaar. DmF en Bombo waren goed bezette accounts, sterke teams. Repel vnl. In beginfase ook. Zelfs solo chris had een monster start, en andries + thorso lagen toevallig naast ons.

Maar de tegenstand was apart te noemen, na de start kelderde de activiteit van 2hos, en waren ze veel te enthousiast met edelen richting tegenstander. Kregen midgame toen sly cooper als extern acc erbij, maar die deden echt helemaal niks. Zo inactief
 

Deleted User - 487694086

Guest
er is niks mis met classic 14 tbh
Toen was er niet eens een premade toch?
En ja, tegenstand cl13 was zeer matig maar dat is op veel classics zo geweest. Ik noemde cl13 ook niet opeens bijzonder sterk oid, wel minder zwak dan de rest.
 
Reactiescore
1.019
Toen was er niet eens een premade toch?
En ja, tegenstand cl13 was zeer matig maar dat is op veel classics zo geweest. Ik noemde cl13 ook niet opeens bijzonder sterk oid, wel minder zwak dan de rest.
de stam die de wereld won noemde letterlijk premade, maargoed :p

premade met andries jasey christiaan etc
 
Reactiescore
1.094
Ik wil ook wel vv draaien sure
 
Reactiescore
2.303
Bovenaan