Praathoek CL21

Reactiescore
1.089
Barbs edelen zieke tactiek

Niet per se iets nieuws, maar ja het werkt wel. Sick hard cluster creeren op zo'n wereld zoals deze waarbij verdediger iets meer voordeeltjes heeft tov andere w's/cl's. Barblen en vooral zo min mogelijk troepen verspillen lol

Ik cringe ook altijd als ik mensen weer voorstellen zie doen zoals 2 barbs per spelers dorp ofzo. Weet je gewoon dat je echt zo'n saaie trage kut wereld tegemoet gaat als je daarvoor kiest, waarbij iedere rimnub kan uitgroeien tot top 5 acc. Daarom jammer dat edelhalvering niet echt meer wordt toegepast, geeft mogelijkheden om ze weg te edelen
 

Deleted User - 487694086

Guest
Nuja zijn stamgenoot deed ook precies hetzelfde en dat ging minder. :p
Gewoon geluk gehad met ligging, heb je soms.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Tijd dat de wereld gesloten wordt zeker :santa:
 
Reactiescore
500
Wij stonden al bijna op rood hihi
 

Deleted User - 487864783

Guest
Was jij niet die gast uit Rhei. W50 die elke dag rover haalde terwijl je stam links en rechts weggespeeld werd? Goed om te zien dat je na al jaren nog niets bent veranderd

Zo moeilijk is dat niet. Op w50 konden ze niet farmen...

Je moet dat verstaan. Sommige mensen sparen zo hard mogelijk voor de casuals.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 487864783

Guest
Op W50 kon gewoon gefarmd worden hoor:confused2:

Dat weet ik, de mensen die daar speelden waren daar geen farmers. Er zaten geen 'topfarmers'. Ter illustratie, ik kwam bij een team dat een weekje later stopte door ligging. Waren toen rang 9 of 10 met 45K en 7 dorpen. Farmrecord was 2M nog wat. 1ste dag dat ik doorfarmde (dag na join), had 'k de rover al naar 5M en gewoon 3 of 4 rovers op rij tov accounts die al een pak groter waren. Ik zeg niet dat er niet kon gefarmd worden. Ik wil maar zeggen dat er op w50 weinig tot geen spelers weten hoe ze echt moeten farmen.

Maar hij kan het positief bekijken. Het levert hem een voorsprong op in de casual vergeleken met velen.

Edit: Het was een geintje, echter is het de praathoek van CL21 dus laat ik iedereen hier lekker verder praten over CL21.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Weten hoe ze echt moeten farmen lol, zieke kunst. Alleen in de start wat met inzicht te maken en daar had Ontdek telkens rover.
 
Reactiescore
60
Wat zie ik nou, een stam voor Leon gemaakt.
Ik vind dat wel een beetje ver gaan hoor....

Wel gefeliciteerd overigens!
 

Deleted User - 487694086

Guest
Hm als er een #Theo stam komt begin ik misschien wel terug
 
Reactiescore
2.478
Morgen zal ik het forum schoonmaken voor de volgende
 
Bovenaan