praathoek #26

Reactiescore
298
Mijn argument is gebaseerd op de startfase(2 dorpen). Die is inderdaad een stuk makkelijker vanwege de ligging, dat ontken ik ook niet.. Dat neemt niet weg dat we de start wel gedomineert hebben met een ruim punten verschil van 2000 punten? Verder waren er in die fase geen hoge ODD stijgingen van de top spelers, behalve Bendover4Me en was de BB er al af na 3 dagen. In een rim ligging heb je minder mogelijkheden tot spelers farms t.o.v. core.
Tja als je vindt dat de start daar al ophoudt... Nogmaals: iets keihard domineren noemen als je wat punten voorstaat met een ez ligging, dan snap je gewoon niet waar je t over hebt, en mag je wel wat dimmen op t AF ipv zo te blaten.

Verder is het totaal onnodig om denegerende opmerkingen te maken naar iemand wie je totaal niet kent. Hou dat maar lekker voor je ;).
Tja, als je consequent onzin uitkraamt, kan je een opmerking verwachten. No hard feelings, doe er je voordeel mee.
 
Reactiescore
864
Tja als je vindt dat de start daar al ophoudt... Nogmaals: iets keihard domineren noemen als je wat punten voorstaat met een ez ligging, dan snap je gewoon niet waar je t over hebt, en mag je wel wat dimmen op t AF ipv zo te blaten.

Tja, als je consequent onzin uitkraamt, kan je een opmerking verwachten. No hard feelings, doe er je voordeel mee.

Als jij een voorsprong van 2000 punten in een fase waarbij edelen nog niet mogelijk is niet veel noemt snap je er echt heel weinig van..
 
Reactiescore
298
Als jij een voorsprong van 2000 punten in een fase waarbij edelen nog niet mogelijk is niet veel noemt snap je er echt heel weinig van..
Een voorsprong op de nummer 10, met 2-dorpenstart en op een wereld waar aan dit AF te zien (vrijwel) enkel halfzachten spelen. Dat is niet domineren te noemen nee.

Niet voor niets moet Jan wereld na wereld gecarried worden.
:mad:
 
Reactiescore
270
Tja als je vindt dat de start daar al ophoudt... Nogmaals: iets keihard domineren noemen als je wat punten voorstaat met een ez ligging, dan snap je gewoon niet waar je t over hebt, en mag je wel wat dimmen op t AF ipv zo te blaten.


Tja, als je consequent onzin uitkraamt, kan je een opmerking verwachten. No hard feelings, doe er je voordeel mee.

Fijne arrogante houding heb jij.
 
Reactiescore
469
Reactiescore
270
Als je na een klein beetje harde kritiek al meteen iemand arrogant vindt, is t maar goed dat je Krepox e.d. gemist hebt. Dan zouden jullie denk ik spontaan in huilen zijn uitgebarsten

Maakt mij niet uit of je ergens kritiek op hebt, ik maak gewoon een constatering. Poh ja ik zou zeker in tranen uitbarsten als iemand iets zegt op een forum van een browserspelletje, helemaal gelijk in.
 
Reactiescore
864
Maakt mij niet uit of je ergens kritiek op hebt, ik maak gewoon een constatering. Poh ja ik zou zeker in tranen uitbarsten als iemand iets zegt op een forum van een browserspelletje, helemaal gelijk in.

Het is ook wel "de elite" waar we tegen praten, we moeten even rustig aan doen denk ik.
 
Reactiescore
864
Reactiescore
1.089
Nou nou,
Er wordt wat gestoeft en over boosts gepraat in de praathoek. Dat is toch allemaal niet zo spannend, zijn toch wel interessantere cl fora geweest dan dit imo
 
Bovenaan