praathoek #26

Reactiescore
91
Toch mooi hoe de huidige nummer 1 zich lekker naar de top boost met een welgetelde score van 62 ODA. Toch bespottelijk... :rolleyes:

Ondertussen staat de rang 1 ook al op rang 1 OD :rolleyes: wat een noobs!
 
Reactiescore
1.089
Dat zegt natuurlijk helemaal niks. Als de nummer 1 allemaal gratis dorpen heeft gehad, hebben ze dus snel en makkelijk nieuwe deff dorpen waarmee ze gewoon kunnen blocken
 
Reactiescore
864
Dat zegt natuurlijk helemaal niks. Als de nummer 1 allemaal gratis dorpen heeft gehad, hebben ze dus snel en makkelijk nieuwe deff dorpen waarmee ze gewoon kunnen blocken

Met dit argument kan je wel de gehele top 25 in twijfel trekken haha. Slaat natuurlijk nergens op.
 
Reactiescore
91
Dat zegt natuurlijk helemaal niks. Als de nummer 1 allemaal gratis dorpen heeft gehad, hebben ze dus snel en makkelijk nieuwe deff dorpen waarmee ze gewoon kunnen blocken

Mijn excuses, je zit er helemaal op natuurlijk. Ik sloeg de bal helemaal mis.

Reign of Chaos flop, Revol top, en Sean verdient een schop
 
Reactiescore
1.089
Met dit argument kan je wel de gehele top 25 in twijfel trekken haha. Slaat natuurlijk nergens op.

Het feit dat iemand rang 1 OD staat zo vroeg in de wereld dat dat enig blijk moet geven van skils, na dat deze in eerste instantie allemaal gratis dorpen heeft gehad raakt net zo goed kant noch wal?

Bovendien slaat het zeker wel ergens op. Geen verliezen in eerste instantie omdat je alles gratis hebt gehad, dus meer tijd om clear op de bouwen, deff, en aangezien hoe groter de clear/def verhouding, hoe minder verliezen je lijdt als je wel iets gaat clearen of blocken, wat weer scheelt als je de volgende gaat clearen/blocken. Bovendien omdat je makkelijk kan dooredelen en weinig troepen verlies lijdt, kan je ook makkelijker nieuwe edels maken omdat je geen extra gs in troepen hoeft te steken. En dat is in de startfase gewoon een viceuze circkel. daarom o.a. dat boosten in de startfase zo verschrikkelijk OP is.

Tenzij de gehele top 25 ook voor een dubbeltje hun nieuwe dorpen hebben gehad, zit er dus wel degelijk een verschil in.

Voor zover mijn kortzichtige antwoord, ben echt omver geblazen door jullie argumentatie.
 
Reactiescore
1.089
Maar zelfs dan veranderd er an sich niet zoveel. OD in deze fase, zeker na allerlei gratis dorpen en in een kwestie van luttele dagen zegt echt geen hol over skill lol.
Afgezien of de helft van de top 25 heeft geinternd of niet.

Ik kan me trouwens nog herrineren dat de vorige classic daar ook een discussie over was. Mensen die weigerden nog verder te spelen omdat er zgn. zoveel geboost was, dat verkondigde wel een stuk of 3 man aan op het AF. En dat ging dan over die accounts van Gerard, Bas en Howlin enzo. En toen bleek er maar echt 1 of 2 voorbeelden te kloppen over 3 accounts. Dus dat viel allemaal wel heel erg mee.
 
Reactiescore
864
Maar zelfs dan veranderd er an sich niet zoveel. OD in deze fase, zeker na allerlei gratis dorpen en in een kwestie van luttele dagen zegt echt geen hol over skill lol.

Afgezien of de helft van de top 25 heeft geinternd of niet. Ik kan me trouwens nog herrineren dat de vorige classic daar ook een discussie over was. Mensen die weigerden nog verder te spelen omdat er zgn. zoveel geboost was enzo. En dat ging dan over die accounts van Gerard, Bas en Howlin enzo. En toen bleek er maar echt 1 of 2 voorbeelden te kloppen over 3 accounts. Dus dat viel allemaal wel heel erg mee.

No hard feelings. Geen verliezen valt reuze mee, als je onze OD stijgingen in een statistiek zou bekijken vs. de momenten dat wij dorpen hebben gepakt bevestigd dit ook dat wij maar 2 dorpen als intern hebben gekregen.

Verder hebben wij onze grote voorsprong echt niet alleen te danken aan die 2 dorpen welke wij in het begin gratis hebben gepakt. We hebben gewoon de start, samen met Bas van Bendover4me, keihard gedomineerd. We stonden gegeven moment bijna 2k punten los met toen nog 2 dorpen vs de nummer 10. Dat je dan troepen voorsprong e.d. klopt, maar heeft niks te maken met boosten.
 
Reactiescore
298
Jullie komen niet bijzonder pienter over...

Verder hebben wij onze grote voorsprong echt niet alleen te danken aan die 2 dorpen welke wij in het begin gratis hebben gepakt. We hebben gewoon de start, samen met Bas van Bendover4me, keihard gedomineerd. We stonden gegeven moment bijna 2k punten los met toen nog 2 dorpen vs de nummer 10. Dat je dan troepen voorsprong e.d. klopt, maar heeft niks te maken met boosten.
Dat je zoveel afstand op de nr10 hebt in de start zegt vooral wat over hoe weinig goede spelers/starters deze CL zijn gestart. Zeggen dat je de start "keihard gedomineerd" hebt is ook echt heel treurig. Je hebt een makkelijke rimligging en je eerste 2 dorpen gratis gekregen, wat met deze instellingen echt een tering groot verschil maakt.
 
Reactiescore
864
Jullie komen niet bijzonder pienter over...


Dat je zoveel afstand op de nr10 hebt in de start zegt vooral wat over hoe weinig goede spelers/starters deze CL zijn gestart. Zeggen dat je de start "keihard gedomineerd" hebt is ook echt heel treurig. Je hebt een makkelijke rimligging en je eerste 2 dorpen gratis gekregen, wat met deze instellingen echt een tering groot verschil maakt.

Mijn argument is gebaseerd op de startfase(2 dorpen). Die is inderdaad een stuk makkelijker vanwege de ligging, dat ontken ik ook niet.. Dat neemt niet weg dat we de start wel gedomineert hebben met een ruim punten verschil van 2000 punten? Verder waren er in die fase geen hoge ODD stijgingen van de top spelers, behalve Bendover4Me en was de BB er al af na 3 dagen. In een rim ligging heb je minder mogelijkheden tot spelers farms t.o.v. core.

Verder is het totaal onnodig om denegerende opmerkingen te maken naar iemand wie je totaal niet kent. Hou dat maar lekker voor je ;).
 
Laatst bewerkt:

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Speelt die Wesley weer op vision is key? Anders graag niet wegspelen ik wil de gigantische drama meemaken die er gegarandeerd aankomt dan
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Prachtig, laat hem maar eens los gaan!
 
Reactiescore
2.062
Mijn argument is gebaseerd op de startfase(2 dorpen). Die is inderdaad een stuk makkelijker vanwege de ligging, dat ontken ik ook niet.. Dat neemt niet weg dat we de start wel gedomineert hebben met een ruim punten verschil van 2000 punten? Verder waren er in die fase geen hoge ODD stijgingen van de top spelers, behalve Bendover4Me en was de BB er al af na 3 dagen. In een rim ligging heb je minder mogelijkheden tot spelers farms t.o.v. core.

Verder is het totaal onnodig om denegerende opmerkingen te maken naar iemand wie je totaal niet kent. Hou dat maar lekker voor je ;).

Kut new gen
 
Bovenaan