Praathoek #24

Reactiescore
500
Ha kan me dit toevallig nog herinneren van de laatste classic die ik speelde toen was het precies hetzelfde lol..
Altijd zuur als je je clear en 2 edels erdoor verliest doordat je iemand leeg hebt die stamloos is haha.
 
Reactiescore
81
- Ondersteuning buiten de stam: Uit, je kan pas support binnen de stam sturen als je 2 dagen lid bent (ontvangen kan wel)
Opgelet: Dit telt in dagdelen, als je de stam joined op maandag 23:50 kan je vanaf woensdag support sturen.

@Duckje dit heb jij aangekondigd tijdens het openen van deze wereld. Nu merken wij in het spel, dat het niet zo is en dat je meteen os kan sturen als je een stam opricht. Wanneer je de stam verlaat blijft de onsteuning staan en bounced het niet terug zoals normaal gesproken dan hoort te zijn.

Met een support aanvraag krijgen wij te horen dat de instellingen goed staan. Zou jij naar de instellingen kunnen kijken en uitleg kunnen geven wat er eventueel mis is gegaan of wat het addertje is onder deze instellingen?

Wij staan nu voor een verrassing omdat de instelling naar ons idee anders staat dan jij in de wereld aankondiging hebt gezegd.
 

Deleted User - 487975170

Guest
- Ondersteuning buiten de stam: Uit, je kan pas support binnen de stam sturen als je 2 dagen lid bent (ontvangen kan wel)
Opgelet: Dit telt in dagdelen, als je de stam joined op maandag 23:50 kan je vanaf woensdag support sturen.

@Duckje dit heb jij aangekondigd tijdens het openen van deze wereld. Nu merken wij in het spel, dat het niet zo is en dat je meteen os kan sturen als je een stam opricht. Wanneer je de stam verlaat blijft de onsteuning staan en bounced het niet terug zoals normaal gesproken dan hoort te zijn.

Met een support aanvraag krijgen wij te horen dat de instellingen goed staan. Zou jij naar de instellingen kunnen kijken en uitleg kunnen geven wat er eventueel mis is gegaan of wat het addertje is onder deze instellingen?

Wij staan nu voor een verrassing omdat de instelling naar ons idee anders staat dan jij in de wereld aankondiging hebt gezegd.

Um hoe ik het nu lees klopt het idd wel? Je kan wel ontvangen maar nog geen OS sturen als je een stam joined..
 
Reactiescore
500
Um hoe ik het nu lees klopt het idd wel? Je kan wel ontvangen maar nog geen OS sturen als je een stam joined..

Speler X richt om 17:03 een stam op.
Speler y joint om 17:03 deze stam.
Speler y kan direct os sturen naar spelers X, terwijl dit dus pas 2 dagen later zou moeten kunnen volgens de instellingen.
Dat is bij stam leave terug gaat, klopt volgens mij wel.
 
Reactiescore
1.089
Kleine kans dat dat nog aangepast wordt
 
Reactiescore
500
Kleine kans dat dat nog aangepast wordt
Hoeft ook niet aangepast te worden. Als we het TW team op kleine dingetjes alert kunnen maken, kunnen we zulke dingen in de toekomt voorkomen :)
 

Deleted User - 487975170

Guest
Iemand trouwens enig idee of er we eens werelden zijn geweest met “hidden MS”? Dus dat je de MS pas ziet als de aanval geweest is?
Lijkt me best interessant & brengt wat mogelijke tactieken mee!
 
Reactiescore
534
Wie is die barbaren edelaar die mij 7 scout incs geeft vanaf de andere kant van de wereld
 
Bovenaan