Praathoek #20

Start jij deze classic?


  • Totaal aantal stemmers
    66

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Lijkt me toch dat de beslissende personen over een zaak als dit steeds vaker teruggrijpen naar hun idee -in dit geval alle instellingen behouden waar mee gestart- en geen rekening willen houden met wat de spelers op die wereld willen. Hoeveel spelers zitten niet te wachten op een volgende classic die dubbel zo dicht kan komen met 1 ingreep?
 

Deleted User - 487694086

Guest
Buiten de top 25 speelt geen speler meer die enig invloed gaat hebben op het wereldverloop. Lijkt me handig om gewoon de top 25 te laten stemmen of die stemmen zwaarder te laten tellen.

Of alleen het rang 1 account laten stemmen, komt het sowieso wel goed.
 
Reactiescore
460
Het enige wat ik de laatste weken van deze classic terugkrijg is zo af en toe een spotprentje de laatste tijd :p
Voordat je iets goed verwacht terug te krijgen moet je eerst iets goed hebben gedaan, wat allesbehalve is op dit forum. Dit bewijst het nog maar eens.
 
Reactiescore
2.478
Begrijp me overigens niet verkeerd. Persoonlijk vind ik de snelheid ook behoorlijk onder classic niveau. Ik zie het ook eerder als een pp-loze wereld dan als een classic ;)

Maar daarmee ga je nog steeds niet echt in op mijn punt. Er zijn pak hem beet 400 tot 500 accounts op deze classic zonder adelshoeve, en die moeten dan gaan stemmen over een edelhalvering? Dat is toch niet serieus te nemen/ realistisch/ reëel

Hoe stel jij voor dit te doen dan? Enkel de top zoveel laten stemmen? Dat lijkt me ook niet heel realistisch. Ik snap je punt wel hoor en snap je zorgen daar ook over. Maar ik weet bijna zeker dat dit geen optie is; mensen op een wereld selecteren die hun stem mogen geven en andere niet. Tenslotte speelt iedereen voor zijn plezier op deze wereld en zou wat mij betreft dus invloed moet hebben op haar instellingen. Dat gezegd hebbende vind ik dus ook dat er meer naar jullie geluisterd had moeten worden bij het kiezen van de startinstellingen (persoonlijke mening)

Lijkt me toch dat de beslissende personen over een zaak als dit steeds vaker teruggrijpen naar hun idee -in dit geval alle instellingen behouden waar mee gestart- en geen rekening willen houden met wat de spelers op die wereld willen. Hoeveel spelers zitten niet te wachten op een volgende classic die dubbel zo dicht kan komen met 1 ingreep?

Snap ik. Ik zag laatst wel een topic verschijnen dat jullie de instellingen van W70 zelf grotendeels zelf mogen bedenken. Dit is toch een positieve ontwikkeling?

Voordat je iets goed verwacht terug te krijgen moet je eerst iets goed hebben gedaan, wat allesbehalve is op dit forum. Dit bewijst het nog maar eens.

Daar kunnen we het eens zijn. Dat is ook de reden dat ik de volgende classic niet zal modden. Ik denk dat het beter is dat zowel ik als de classic community elkaar niet al te veel in de haren zitten de komende tijd. Deze classic was qua AF een ramp en ik wil daar best mijn verantwoordelijkheid voor nemen op deze manier ;)
 
Reactiescore
1.089
Hoe stel jij voor dit te doen dan? Enkel de top zoveel laten stemmen? Dat lijkt me ook niet heel realistisch. Ik snap je punt wel hoor en snap je zorgen daar ook over. Maar ik weet bijna zeker dat dit geen optie is; mensen op een wereld selecteren die hun stem mogen geven en andere niet.

Zelf de beslissing als tw team nemen, zonder poll, met gewoon een normale/objectieve blik. Jullie zijn verstandig genoeg om met iedereen rekening te kunnen houden.

Mensen erbij betrekken die geen invloed hebben op het spelverloop is ook niet eerlijk. Dat zijn van die accounts die 1x per 2 dagen een gebouw bouwen. Maar die mogen dan wel stemmen. Dat is toch ook geen weerspiegeling van de wereld?
 
Reactiescore
460
Snap ik. Ik zag laatst wel een topic verschijnen dat jullie de instellingen van W70 zelf grotendeels zelf mogen bedenken. Dit is toch een positieve ontwikkeling?
Je vergeet dat er een paar verplichte instellingen moeten gekozen worden welke nu net het probleem zijn..

Daar kunnen we het eens zijn. Dat is ook de reden dat ik de volgende classic niet zal modden. Ik denk dat het beter is dat zowel ik als de classic community elkaar niet al te veel in de haren zitten de komende tijd. Deze classic was qua AF een ramp en ik wil daar best mijn verantwoordelijkheid voor nemen op deze manier ;)
Het is nog niet te laat.
 
Reactiescore
2.478
Zelf de beslissing als tw team nemen, zonder poll, met gewoon een normale/objectieve blik. Jullie zijn verstandig genoeg om met iedereen rekening te kunnen houden.

Ik denk niet dat je deze verantwoordelijk enkel en alleen aan ons wilt geven. Maar ik snap dat het in theorie mogelijk is en ik steef met je mee dat deze visie uiteindelijk uit kan komen. Enkel verschillen de meningen binnen het Tw-team ook te erg om dit te kunnen waarborgen en het voor de community zo voordelig mogelijk te maken. Iedereen, zo ook mods, hebben andere persoonlijke voorkeuren.

Je vergeet dat er een paar verplichte instellingen moeten gekozen worden welke nu net het probleem zijn..

Daarom zeg ik grotendeels, maar elk stapje is er 1tje toch?

Het is nog niet te laat.

Wat stel je voor? Een contest waarbij niemand meedoet? Rebecca onbannen? Dan hebben we tenminste weer discussies. Nee, activiteit moet vanuit jullie komen en dan kan ik kijken wat ik ervan kan maken.

Maar dat is al een beetje een indicatie dat er geen zak gebeurd deze classic toch? :p

True, maar dit is altijd tegen het einde. Plus ik heb altijd het idee dat alle classicposters bij elkaar in de stam zitten. Dan kan er nooit een discussie komen natuurlijk :p
 

DeletedUser80684

Guest
True, maar dit is altijd tegen het einde. Plus ik heb altijd het idee dat alle classicposters bij elkaar in de stam zitten. Dan kan er nooit een discussie komen natuurlijk :p

Ik moet wel vertellen, VIT heeft er persoonlijk voor gekozen om zo min mogelijk zich te bemoeien met het AF. Dat kan ook wel een reden zijn dat er geen discussie's ontstaan.
 
Reactiescore
1.089
Ik denk niet dat je deze verantwoordelijk enkel en alleen aan ons wilt geven. Maar ik snap dat het in theorie mogelijk is en ik steef met je mee dat deze visie uiteindelijk uit kan komen. Enkel verschillen de meningen binnen het Tw-team ook te erg om dit te kunnen waarborgen en het voor de community zo voordelig mogelijk te maken. Iedereen, zo ook mods, hebben andere persoonlijke voorkeuren.

kijk ik speel niet, maar het laten beslissen door 400 van 2500 tot 26 punten accountjes is ook niet de verantwoordelijkheid die je verwacht...

Dus als jullie die verantwoordelijkheid niet kunnen nemen, en die 400 bagger accounts ook niet, dan zal je toch echt mensen moeten gaan uitsluiten voor de stemming om het enigszins eerlijk te houden. Een stem per dorp maybe?
 
Reactiescore
1.089
Insta blocked
 
Reactiescore
2.478
Ben jij lui, maar wil je wel makkelijk premium punten winnen? Doe dan mee aan de Tribalerij (klik). Het enige wat je moet doen is 4 cijfers (tussen de 0 en 101) en 1 kleur als reactie plaatsen en je maakt al kans op 5.000 premium punten? Zo gemakkelijk was premium punten farmen nog nooit!
Dit is de enige loterrij, waarbij de jackpot gegarandeerd valt.
 

Deleted User - 487977976

Guest
Gap, de enige keer dat het echt moeilijk was op Deathstroke door TUF (of verwar ik het nu heel zwaar met Abusing the law?) was je team half op vakantie en heb ik je vv gepakt enkele dagen. Gedurende die vv periode pakte ik juist, terwijl het account in massa kreeg, 20-25 dorpen van TUF. Iets waar jij later keihard mee bent gaan pronken ''tijdens een massa dorpen verliezen, Jannes jij loser!''. Ik liet het gaan, je was immers nog altijd mijn stamgenoot. Maar nu dit soort onzin uitkramen, cmon. Daarbij, even serieus. Jij had front met Jannes en had actieve buren. Il burattinanio? Die had front met Vitalise, Jordi, Laurens en later Warre. En zelf had het buren als fucking Andy (''Kong'') en Jasey (Krepox). Bij Jasey moest ik bij de eerste check nog even aangeven dat het wel handig is om icoontjes op zijn kaart te hebben en meer groepen dan off/def te maken, zo oldskool (of noob, zeg het zelf maar) was hij. Noem jij dat een vergelijkbare situatie?
Haha vond het wel grappig om eens terug te gaan lezen op dit forum. Vaak zie je dat mensen, na dat ze denken dat het 'veilig' is, toch allemaal een draai gaan geven aan hun prestaties en ervaringen op vorige werelden. Maar moest jij mij laten zien dat ik front en safe off/deff moest aangeven op mijn kaart ja? Na 8 werelden te winnen? Bijzonder. :) Maar goed, houd het lekker bij de feiten en stel jezelf niet zo aan.
 
Reactiescore
420
Haha vond het wel grappig om eens terug te gaan lezen op dit forum. Vaak zie je dat mensen, na dat ze denken dat het 'veilig' is, toch allemaal een draai gaan geven aan hun prestaties en ervaringen op vorige werelden. Maar moest jij mij laten zien dat ik front en safe off/deff moest aangeven op mijn kaart ja? Na 8 werelden te winnen? Bijzonder. :) Maar goed, houd het lekker bij de feiten en stel jezelf niet zo aan.

Daar is ie weer!
 
Reactiescore
1.089
Haha vond het wel grappig om eens terug te gaan lezen op dit forum. Vaak zie je dat mensen, na dat ze denken dat het 'veilig' is, toch allemaal een draai gaan geven aan hun prestaties en ervaringen op vorige werelden. Maar moest jij mij laten zien dat ik front en safe off/deff moest aangeven op mijn kaart ja? Na 8 werelden te winnen? Bijzonder. :) Maar goed, houd het lekker bij de feiten en stel jezelf niet zo aan.

Hey Jasey, tijd geleden!
 
Bovenaan