Praathoek #20

Start jij deze classic?


  • Totaal aantal stemmers
    66
Reactiescore
972
Heh, in de tijd van Phalanx was zijn account wel oke-ish. Mocht daar als een van de weinige vv draaien. Maar Jasey die maar 2 groepen maakt? Was hij dronken?

Jasey was in die tijd erg wisselend gemotiveerd. Ik kan het me niet meer herinneren wat Roald zegt, maar ik kan me best voorstellen dat hij te lui was om serieuze groepen in te stellen. Uiteindelijk heeft hij wel het gros van de wereld super meegedraaid, waar ik me altijd over verbaasd heb. Had nooit gedacht dat hem dat zou lukken.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Ik denk niet dat ik ooit gepronkt heb met dorpen te pakken van TUF want ik heb amper dorpen van hem geëdeld, maar je mag altijd met bewijs komen van wel, misschien weet jij meer dan ikzelf? Toen mijn acc grote massa kreeg heb ik hele nacht gedeffed ondanks dat ik een examen had de dag van de aankomst, grootste deel van de ochtend nog gedaan en toen examen gaan maken en gaan feesten. Overigens had ik geen team, ik speelde solo op dat moment. Toen ik terug kwam was ik 20-30 dorpen armer, geen 25 dorpen winst rofl, ook hier mag je bewijs zoeken want again, dit klopt gwn niet. Ik heb toen zelfs nog een hele mooie lading cf's gehad omdat mensen slecht gedeffed hadden, maar ik was al lang blij dat ze vv deden want ikzelf kon toen niet dus heb er maar niks van gezegd. En mooi dat jij tegen al die mensen speelde, de helft van die knullen was al gestopt of inactief toen(vitalise, jordi). En dan heb je nog Laurens die niet kan aanvallen en warre die enkel hersenloos kan spammen. Na een paar dagen ben je toen gestopt omdat je het niet meer aan kon. Toen ben je vervangen door Steven, Maks en Jan. Die het 3x beter deden dan jij, ook dit mag je ontkennen als je dat kan ;)

De history is in tw stats niet meer beschikbaar, van zowel Deathstroke, Abusing the Law als TheUltimatefighter kan ik het niet meer vinden, wel overnames maar geen od/oda stijgingen. Wat ik in mijn vorige post al zei, kan ook zijn dat ik die nacht op ATL zat. Maar komop Benji, laat deze kansloze arrogantie even achterwege. Denk je nou echt dat ik uit mijn duim ga zuigen dat ik op een van beide accounts samen met Jens een uur of 30-40 heb zitten vv en tijdens een inkomende massa juist winst maakte? Dat heb ik echt niet nodig namelijk. Ben er eigenlijk vrij zeker van dat het om Deathstroke ging. Jij werd tot beste speler benoemd door de wereld in de lijstjes toen ter tijd omdat TUF gevallen was. Terechte lof maar ik vond het jammer dat ik geen bedankje kreeg voor de vv diensten op een van de moeilijkere momenten. Ik heb overigens die nacht/dag nog zitten ouwehoeren met Jannes via ATL/Deathstroke, mogelijk weet hij het zelf nog wel.

Je hoeft sowieso niet op mij te spugen, gezien ik überhaupt het gehele front met Vitae coördineerde met talloze vv-checks, ook plande ik de massa's daar en wierf ik 5 extra spelers aan. Ik werd gevraagd als leiding maar hield het bij een coordinatorsrol. Wat je ook even lekker verzwijgt is het feit dat ik 6 weken van te voren al had aangegeven per 31 januari (fictieve datum) te stoppen en toen we onder vuur lagen op 18 februari kwam ik toch nog een weekje deffen tegen Warre SloopAP, waarmee we 8000 inc's per dag kregen. Ik stopte om mijn jaar nog even te kunnen halen en kwam toch maar middenin de tentamenweek terug om die rotzooi op Il burat enigszins te fixen. Ik zette overigens ook de oplossing op tegen Warre's sloopAP, een grote fakemolen die ervoor zorgde dat Vayne binnen 3 dagen na mijn vertrekken plat lag. Ik ben overigens ook nooit vervangen zoals jij beweerd, Maks en Steven waren beide al oude Il burattinaio spelers die het stokje van een volstrekt uitgeputte Jens en ik (10 speeluren per dag beiden) overnamen. Jan kwam van Klapstuhl over om het team te versterken. Dit alles kun je door bijna elke oud stamgenoot laten bevestigen moest je gebrekkige brein je even in de steek laten.

Überhaupt dat je Laurens en Warre al afdoet als noobs / incapabel zegt al veel over je zelfbeeld. Jammer genoeg een volstrekt misplaatst zelfbeeld.

Heh, in de tijd van Phalanx was zijn account wel oke-ish. Mocht daar als een van de weinige vv draaien. Maar Jasey die maar 2 groepen maakt? Was hij dronken?

Jasey was in die tijd erg wisselend gemotiveerd. Ik kan het me niet meer herinneren wat Roald zegt, maar ik kan me best voorstellen dat hij te lui was om serieuze groepen in te stellen.

Ik deed de vv-controles om alle seau accounts aan de Vitae zijde fatsoenlijk voor te bereiden. Jaseys account was functioneel maar er waren gewoon nog veel dingen te optimaliseren. Zoals een onderscheid tussen front / safe / fast def en wat stackgroepen/mobiele zones. Ik denk vooral, wat Maks als zegt, dat Jasey gewoon ontzettend lui was, vergeet ook niet dat zijn account vrijwel niets hoefde te doen totdat het Jolien trof die onder één hoedje speelde met Vitae (althans zo gingen de geruchten toentertijd, want Jasey liep er wel eens flink op stuk). Overigens had Jasey wel gewoon veel ervaring wat bleek uit inzichtelijk sterke analyses op vlak van diplomatiek of communicatie. Alleen zijn account zelf, waar hij zo goed als solo op zat, was niet veel soeps. Al was daar tot het moment van controle ook niet echt noodzaak voor.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser79878

Guest
De history is in tw stats niet meer beschikbaar, van zowel Deathstroke, Abusing the Law als TheUltimatefighter kan ik het niet meer vinden, wel overnames maar geen od/oda stijgingen. Wat ik in mijn vorige post al zei, kan ook zijn dat ik die nacht op ATL zat. Maar komop Benji, laat deze kansloze arrogantie even achterwege. Denk je nou echt dat ik uit mijn duim ga zuigen dat ik op een van beide accounts samen met Jens een uur of 30-40 heb zitten vv en tijdens een inkomende massa juist winst maakte? Dat heb ik echt niet nodig namelijk. Ben er eigenlijk vrij zeker van dat het om Deathstroke ging. Jij werd tot beste speler benoemd door de wereld in de lijstjes toen ter tijd omdat TUF gevallen was. Terechte lof maar ik vond het jammer dat ik geen bedankje kreeg voor de vv diensten op een van de moeilijkere momenten. Ik heb overigens die nacht/dag nog zitten ouwehoeren met Jannes via ATL/Deathstroke, mogelijk weet hij het zelf nog wel.

Je hoeft sowieso niet op mij te spugen, gezien ik überhaupt het gehele front met Vitae coördineerde met talloze vv-checks, ook plande ik de massa's daar en wierf ik 5 extra spelers aan. Ik werd gevraagd als leiding maar hield het bij een coordinatorsrol. Wat je ook even lekker verzwijgt is het feit dat ik 6 weken van te voren al had aangegeven per 31 januari (fictieve datum) te stoppen en toen we onder vuur lagen op 18 februari kwam ik toch nog een weekje deffen tegen Warre SloopAP, waarmee we 8000 inc's per dag kregen. Ik stopte om mijn jaar nog even te kunnen halen en kwam toch maar middenin de tentamenweek terug om die rotzooi op Il burat enigszins te fixen. Ik zette overigens ook de oplossing op tegen Warre's sloopAP, een grote fakemolen die ervoor zorgde dat Vayne binnen 3 dagen na mijn vertrekken plat lag. Ik ben overigens ook nooit vervangen zoals jij beweerd, Maks en Steven waren beide al oude Il burattinaio spelers die het stokje van een volstrekt uitgeputte Jens en ik (10 speeluren per dag beiden) overnamen. Jan kwam van Klapstuhl over om het team te versterken. Dit alles kun je door bijna elke oud stamgenoot laten bevestigen moest je gebrekkige brein je even in de steek laten.

Überhaupt dat je Laurens en Warre al afdoet als noobs / incapabel zegt al veel over je zelfbeeld. Jammer genoeg een volstrekt misplaatst zelfbeeld.

Ik vind Laurens en of Warre geen noobs hoor, maar ik zie hier vaak dat jannes en WAO zogezegd niks voorstellen, maar ik ben er zeker van dat de massa's die WAO organiseerde beter waren dan die van vitae. WAO heeft veel domme beslissingen gemaakt maar jannes en de speler van exclusive waren zeker geen noobs. Er wordt wel vaak gelachen met Jannes omdat hij wel eens de clown uithangt op het AF en enorm koppig is maar in game is hij zeker geen noob.

Verder is het zeker niet mijn bedoeling om hier te trashtalken over je, ik vind je gwn een chille dude en je was altijd een fijne stamgenoot. Ook vind ik je zeker een goede speler. Laurens zei echter dat jij het enige goede acc in seau was en dat vond ik niet waar. Er waren meerdere accounts die ik gelijkaardig of zelfs beter vond dan il burat. Hierin gaf ik aan dat ik mezelf bijvoorbeeld beter vond dan il burat in de periode dat jij en jens speelde. Dit was geen sneer naar jou of jens, gewoon mijn persoonlijke mening. het team wat jouw opvolgde van Steven, Maks en Jan vond ik uitzonderlijk goed en daar zou ik mezelf niet boven plaatsen dus daarom dat er stond "toen Roald de hoofdspeler was".

Verder kan ik me echt niet herinneren dat TUF ooit dorpen is verloren terwijl zij ons aanvielen. Tuf is een paar keer goed aangepakt toen ze zelf een massa kregen, dat wel. Ik herinner me nog goed dat jij vv deed toen ik ging feesten na mijn examens en mezelf kennende heb ik iedereen die vv deed ook bedankt in de seau chat.
 
Reactiescore
983
ATL heeft nooit vv's gedaan en nooit vv's gehad op W42, tenminste niet toen ik er speelde.
@Slave To The Rhythm ?
Klopt inderdaad, nooit lange vv`s gedaan, een enkele keer wat gesniped of getimed. Nooit gekregen. Alhoewel ik een aantal keer voor een middagje vv weggeven heb, maar dat was sowieso niet om te deffen.
Ik weet niet waar deze hele discussie over gaat, en ik ga ook zeker niet al die posts terug lezen, dus tldr?
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser10875

Guest
Ik heb al tegen Bjarne gedeft, ondanks dat ik op een puinhoop acc kwam heb ik de situatie in korte tijd kunnen rechtzetten omdat hij te voorspelbaar aanviel. Diezelfde Bjarne werd overal geprezen als een van de beste tw spelers en hij had effectief veel tijd in de aanval gestoken want er waren meer dan 100 bevelen getimed in dezelfde seconde. Verder heb ik als stamgenoot of als bg veel aanvallen gezien van andere classic spelers die imo erg matig en voorspelbaar waren. Op w42 zaten er genoeg mensen van de classic groep in vitae die ook allemaal gefaald hebben(kuch kuch drakenschild). Ik heb hier en daar via vv's geholpen met aanvallen en deffen en elke keer deden ze het gewoon slecht. Op w39 heb ik divine, waar een groot aantal classic spelers speelde enorm geholpen en solo de wereld veranderd door een dode stam te redden. Spelers als Leon en Mats hebben mij na w39 dan ook allemaal omhoog geprezen en waren erg verbaasd aangezien ik pas sinds w38 speel. Erg grappig dat diezelfde Mats mij nu dan opeens noob noemt omdat we andere visies hebben op het spel. Laat zien hoe subjectief jullie blik op tw is, alles wat niet past binnen het classic groepje en jullie mentaliteit is noob en slecht. De rode zee heeft nog een lager zoutgehalte dan een zwembad gevuld met jullie groepje.

Ik heb idd nooit tegen Berno gespeeld, ken heel die man niet eens.

Verder frappant dat seau met maar 1 goed acc wint van vitae waar een dozijn classic spelers waren.

Dat jij zelfs in het classic groepje zit is wel het ultieme bewijs dat het niveau van heel tw erg is gezakt.

Moi, dat ben ik dus ;)
 
Reactiescore
3.576
Jij werd tot beste speler benoemd door de wereld in de lijstjes toen ter tijd omdat TUF gevallen was. Terechte lof maar ik vond het jammer dat ik geen bedankje kreeg voor de vv diensten op een van de moeilijkere momenten.

Dit moet ik wel echt compleet tegenspreken, volgens Laurens en Big Bang heb ik er niks van gebakken op w42 dus als jij stelt dat 'de wereld' Benji zijn account vernoemde tot het beste account van deze wereld omdat ze de strijd wonnen tegen mij. Is dat echt onzin, alsof je zulke vernoeming zou krijgen als je een noob weg speelt. Ook zei Laurens ik noobs als frontspelers had dus hoezo is Benji zijn account tot het beste account van de wereld benoemd, hij noemde Roald aan als sterke tegenspeler maar diezelfde Roald heeft regelmatig vv's zitten draaien tegen mij zo ook een Aldo heeft er nog zijn tijd in gestoken (om nog maar een gekende speler op te noemen) en nog tal van andere (zaten er ook slechte tussen overigens). Zoals Vulkaan enzo :D


Ik heb overigens die nacht/dag nog zitten ouwehoeren met Jannes via ATL/Deathstroke, mogelijk weet hij het zelf nog wel.

Effe serieus nu, het is echt zolang geleden ik moet mezelf schuldig pleiten om hier met hele precieze verhalen te komen hoe het gelopen is, ben zelf de helft al vergeten. Een gesprek met je in PM kan ik me niet herinneren maar snap dat een gesprek met mij natuurlijk wel indruk nalaat en jij je dat wel nog kan herinneren (ik joke btw weer sorry :( )

Ik herinner idd wel Roald vv draaide ergens en wat dorpjes van mij gepakt had. Zelf denk ik niet het op Benji zijn account was maar eerder op ATL, daar hebben we volgens mij eens een massa op gedaan en ook op DS (Benji zen acc) tegelijk.

Kan wel zijn dat in die massa wij enkele dorpen op counter verloren aan ATL, dus misschien kloppen jullie beide verhalen wel. DS pakte geen dorpen van ons toen en wij wel van hem en Roald via vv op ATL dan weer tegen mijn acc. Ik durf het niet met zekerheid zeggen maar denk het wel :p

Probleem is Aldo en ATL zelf hier net beweren geen vv's gehad te hebben dus in dat opzicht spreken ze mij dan weer tegen. Al denk ik dan eerder hun fout zitten dan wij :s



Dat terzijde wil ik nog wel erkennen Warre en Vitae insane veel inc's spamde op Il burat voor een lange periode en dat dit nog wel erg lastig was geweest voor ieder account op de wereld.

(heb je trouwens eens niet actief zitten vv'n op sons of durin?)

Maar is zolang geleden steek men hand er niet voor in het vuur, moraal van het verhaal Laurens is een dikke newgen die er niks van bakt en Big bang is ne dikke meeluller die nog nooit een zelfstandige conclusie gemaakt heeft in zijn leven (wie hapt?).
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
3.576
Andere ontkrachten eigenlijk al je beweringen dus als ik jouw was zou ik er ook niet teveel woorden meer aan vuil maken.
 
Reactiescore
660
Weet je kakaka, tw heeft een kwaliteitsplafond. Eens je een bepaald niveau haalt en dat blijkt dan defensief ook nog eens heel goed te zijn (klaarblijkelijk bij u het geval) dan is het vrij logisch dat je je kan redden tegen bijna alle tegenstanders. Ook tegen de classic toppertjes. Toch blijven die classic toppertjes op heel .nl voor mij absoluut echt wel de toppers. Van de eerste tot de laatste van hen waarmee/tegen ik classic 6-13 (buiten wat pauzes) heb gespeeld hebben ze ofwel op dat ogenblik de classic gedomineerd ofwel op dat ogenblik ook nog eens een gewone wereld gespeeld en rarara, ook daar staan ze gewoon bovenaan. Dat ze die gewone werelden niet tot het einde spelen heeft gewoon te maken met de tijd dat zo’n wereld duurt.
Velen hebben het geprobeerd om dat classic groepje te verslaan, het is ze niet gelukt. En nu er zelfs nog maar een paar van die spelers in een groep zitten lukt het nog niet.
Laurens is een dikke newgen volledig mee eens ja

Hij kan niet eens cancelsnipen.
(Graptje he)
 

DeletedUser79878

Guest
Weet je kakaka, tw heeft een kwaliteitsplafond. Eens je een bepaald niveau haalt en dat blijkt dan defensief ook nog eens heel goed te zijn (klaarblijkelijk bij u het geval) dan is het vrij logisch dat je je kan redden tegen bijna alle tegenstanders. Ook tegen de classic toppertjes.

Hier ben ik het wel redelijk mee eens. Echter doen alle classic toppertjes alsof zij 100x beter zijn dan de spelers op de normale werelden. Sure het gemiddelde niveau zal er lager liggen maar dat betekent niet dat je als speler van normale werelden niet hetzelfde niveau of zelfs een hoger niveau kan halen dan sommige toppers van de classic.

Toch blijven die classic toppertjes op heel .nl voor mij absoluut echt wel de toppers. Van de eerste tot de laatste van hen waarmee/tegen ik classic 6-13 (buiten wat pauzes) heb gespeeld hebben ze ofwel op dat ogenblik de classic gedomineerd ofwel op dat ogenblik ook nog eens een gewone wereld gespeeld en rarara, ook daar staan ze gewoon bovenaan. Dat ze die gewone werelden niet tot het einde spelen heeft gewoon te maken met de tijd dat zo’n wereld duurt.
Velen hebben het geprobeerd om dat classic groepje te verslaan, het is ze niet gelukt. En nu er zelfs nog maar een paar van die spelers in een groep zitten lukt het nog niet.


De classic instellingen zijn ook altijd speciaal en vaak erg tijdrovend. Jullie hebben vaak al premades met vele goede spelers, om daar iets tegen op te zetten is idd moeilijk want het lijkt me lastig om genoeg goede spelers te vinden die ook nog eens enorm veel tijd hebben. Dan ben ik iemand die solo moet spelen om mijn motivatie te behouden dus dan wordt het lastig om een classic te spelen en dit te combineren met mijn werk en mijn hobby's.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Waarom vergelijken we een speler die het tegen Jannes goed deed, met het classic groepje dan?

Dude zou nooit hebben meegedraaid op een CL7, 8 of 11.
 
Reactiescore
660
Hier ben ik het wel redelijk mee eens. Echter doen alle classic toppertjes alsof zij 100x beter zijn dan de spelers op de normale werelden. Sure het gemiddelde niveau zal er lager liggen maar dat betekent niet dat je als speler van normale werelden niet hetzelfde niveau of zelfs een hoger niveau kan halen dan sommige toppers van de classic.




De classic instellingen zijn ook altijd speciaal en vaak erg tijdrovend. Jullie hebben vaak al premades met vele goede spelers, om daar iets tegen op te zetten is idd moeilijk want het lijkt me lastig om genoeg goede spelers te vinden die ook nog eens enorm veel tijd hebben. Dan ben ik iemand die solo moet spelen om mijn motivatie te behouden dus dan wordt het lastig om een classic te spelen en dit te combineren met mijn werk en mijn hobby's.

Ze zijn ook gewoon beter dan 95% van de spelers op eender wat voor soort van werelden.
Trouwens, dat niveau is ondertussen op de huidige classics ook bedroevend laag hoor. Mijn laatste was cl13 en daar was buiten een bot geen tegenstand (en helemaal geen vol classic groepje)
Dat van die tijd is dubbel. Ik heb w1 gespeeld, dat kostte me 10j (!) elke dag loggen. Ik weet niet wat beter is, drie maanden een paar uurtjes, of tien jaar elke dag een uurtje of twee.
Een deftig classic groepje stel je samen door een 6-7 goede spelers en aanvulling zoals mezelf bv. En dan spreek ik over de vroegere classics. Als niemand in staat was om verdekke 6 goede spelers te vinden die een beetje tijd voor tw wil vrijmaken en eens op niveau wil spelen dan vermoed ik dat dit een argument is dat het classic groepje inderdaad bij de sterkste van .nl is.
 
Reactiescore
2.303
Reactiescore
1.075
0
Hier ben ik het wel redelijk mee eens. Echter doen alle classic toppertjes alsof zij 100x beter zijn dan de spelers op de normale werelden. Sure het gemiddelde niveau zal er lager liggen maar dat betekent niet dat je als speler van normale werelden niet hetzelfde niveau of zelfs een hoger niveau kan halen dan sommige toppers van de classic.




De classic instellingen zijn ook altijd speciaal en vaak erg tijdrovend. Jullie hebben vaak al premades met vele goede spelers, om daar iets tegen op te zetten is idd moeilijk want het lijkt me lastig om genoeg goede spelers te vinden die ook nog eens enorm veel tijd hebben. Dan ben ik iemand die solo moet spelen om mijn motivatie te behouden dus dan wordt het lastig om een classic te spelen en dit te combineren met mijn werk en mijn hobby's.

Die gozert heeft het over tijdrovend, duidelijk dat die deze classic niet gespeeld heeft .
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Zou het makkelijk vol houden tegen jullie had ik de tijd ervoor :D

Iemand zoals jij -die nooit heeft moeten snipen op dit niveau- en nog nooit een boerlimiet wereld heeft gespeeld zou het normaliter sowieso afleggen tegen menig Class speler. Daar ben ik 1000% zeker van tbf.

Niet omdat ik je te slecht vindt ofzo hoor, maar wel vanwege de aanpassingen.
 
Bovenaan