Praathoek #20

Start jij deze classic?


  • Totaal aantal stemmers
    66
Reactiescore
853
Er waren sowieso wel meerdere mensen tegen jou als leider hoor Jannes, voor wat ik me herinner Kale Poes en Triggerbullet al. Meen ook ergens gelezen te hebben dat Casimodo nou ook geen groot fan was van jou als leider, weet dat echter niet zeker. @jokersbrain

Tevens kan ik wel op meerdere namen komen die niet al te graag met jou in een stam zitten, anders beweren is dus ook zinloos in mijn ogen..
 
Reactiescore
3.540
Er waren sowieso wel meerdere mensen tegen jou als leider hoor Jannes, voor wat ik me herinner Kale Poes en Triggerbullet al. Meen ook ergens gelezen te hebben dat Casimodo nou ook geen groot fan was van jou als leider, weet dat echter niet zeker. @jokersbrain

Tevens kan ik wel op meerdere namen komen die niet al te graag met jou in een stam zitten, anders beweren is dus ook zinloos in mijn ogen..

Kale Poes (egocentrisch) en Triggerbullet (1persoon erop) hadden we het al over ja beide ook in vrij late fases eerst ging het maanden goed met iedereen, Casimodo en ik konden het altijd heel erg goed vinden dus daar zit je fout. Nergens ontkend er veel mensen zijn niet op mij zitten te wachten in een stam al heb ik nooit problemen met mensen die zich vriendelijk opstellen, mensen die dit niet doen botst het rap mee. Neemt verder weinig af van mijn kwaliteiten als speler. Tevens wil ik best erkennen veel fouten gemaakt te hebben als leider op W42 maar geen 1 reden die daarvoor is aangehaald is daar onderdeel van geweest en toch heb ik als leider ook daar prestaties afgelegd. Overigens hoelang is die wereld geleden het nog een referentie zou zijn.

En om nog maar met een verhaal te komen, ik heb meermaals uren en uren met Kale poes in calls gepraat over TW en het beloop telkens loofde hij mijn visie in het spel en wou hij de wereld voor mij winnen. Tot hij meer en meer begon op te eisen ten nadele van andere stamgenoten heb ik op een bepaald moment genoeg gezegd. Toen was ik een slechte leider voor hem. Zo oppervlakkig zit de mens in elkaar.

En trouwens Trigerbullet is meer voor mij als leider geweest dan tegen mij en dan nog verdeelde meningen op het account. Enkel in de endgame toen we uit elkaar begonnen te vallen waren ze negatief omdat ik geen wondermiddel had.

Heb ik mezelf niets aan te verwijten hoe het met deze persoon is gelopen.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
853
Kale Poes (egocentrisch) en Triggerbullet (1persoon erop) hadden we het al over ja, Casimodo en ik konden het altijd heel erg goed vinden dus daar zit je fout. Nergens ontkend er veel mensen zijn niet op mij zitten te wachten in een stam al heb ik nooit problemen met mensen die zich vriendelijk opstellen, mensen die dit niet doen botst het rap mee. Neemt verder weinig af van mijn kwaliteiten als speler. Tevens wil ik best erkennen veel fouten gemaakt te hebben als leider op W42 maar geen 1 reden die daarvoor is aangehaald is daar onderdeel van geweest en toch heb ik als leider ook daar prestaties afgelegd. Overigens hoelang is die wereld geleden het nog een referentie zou zijn.
Zou raar zijn als je oude werelden enkel als positieve ervaring mag noemen? Ik heb het nergens over dat Casimodo en jij geen goede vrienden zijn he, heb het enkel over je manier van leiding geven. Verder heb ik geen zin in deze hele discussie, meende enkel te lezen dat je aanhaalde dat er maar 1 account was dat niet lag met jou wat niet waar is. Maar goed ik ga lekker mijn bedje opzoeken toedels.

Repel was op een gegeven moment zelfs bijna helemaal gone lawl
Jup, heeft ze alleen niet meegemaakt dus kon ze niet weten he :p
 
Reactiescore
1.075
Er waren sowieso wel meerdere mensen tegen jou als leider hoor Jannes, voor wat ik me herinner Kale Poes en Triggerbullet al. Meen ook ergens gelezen te hebben dat Casimodo nou ook geen groot fan was van jou als leider, weet dat echter niet zeker. @jokersbrain

Tevens kan ik wel op meerdere namen komen die niet al te graag met jou in een stam zitten, anders beweren is dus ook zinloos in mijn ogen..

Dat kan ik wel bevestigen :p

Jup, heeft ze alleen niet meegemaakt dus kon ze niet weten he :p

Oke oke
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 487958296

Guest
Deze posts zijn echt niet door te komen, vol met fouten en het leest alsof iedereen compleet de weg kwijt is. Wat een ramble
 
Reactiescore
1.075
News flash, die originele spelers zitten nu op Phoenix sinds Devin weg is.



Je zal je verbazen hoeveel ik weet :eek:
Weet sws wie allemaal koppig en idioot waren en wie telkens VV's afgeeft om 10x niks :p


Phoenix leeft dat acc nog?
 
Reactiescore
1.018
Wel grappig dat Jannes Class verwijt dat wij degenen zijn die de weg kwijt zijn maar vervolgens random dudes van andere werelden hier tegen hem komen posten
 
Bovenaan