Praathoek #20

Start jij deze classic?


  • Totaal aantal stemmers
    66
Reactiescore
2.506
Al die lappe tekst in de praathoek is niet meer gezond
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Bedoel je die niet slappe tekst* ? Want Jannes post hier he
 

Deleted User - 487694086

Guest
Jij bakt er helemaal niets van nee :D Het feit je een meeprater bent zorgt er al voor ik je niet hoog heb zitten. Ben altijd een grote voorstander van mensen die zelfstandig kunnen nadenken.

Eigenlijk is Howlin de enige in Class die nog inhoudelijk op de kwestie ingaat zonder met een resem verwijten te komen waar hij niets van af weet. Zou zeggen, leer er wat uit.
Een meeprater :D
 

Deleted User - 487694086

Guest
Jannes, moet je wel gaan nageven dat het idd blijkbaar waar is dat jij vindt dat je wat hebt klaargespeeld op tw, dus ook 42. Wat ik me herinner van die wereld is dat je overal NAP's afsloot en zoals altijd, ook op deze wereld, een beetje aanmodderde. Tuurlijk weet ik niet precies hoe en waar je hebt gespeeld, daarom vraag ik ook eens naar je prestaties. Maar tegen iemand van formaat standgehouden of weggespeeld kan ik me iig niet voor de geest halen.
 
Reactiescore
3.576
Jannes, moet je wel gaan nageven dat het idd blijkbaar waar is dat jij vindt dat je wat hebt klaargespeeld op tw, dus ook 42. Wat ik me herinner van die wereld is dat je overal NAP's afsloot en zoals altijd, ook op deze wereld, een beetje aanmodderde. Tuurlijk weet ik niet precies hoe en waar je hebt gespeeld, daarom vraag ik ook eens naar je prestaties. Maar tegen iemand van formaat standgehouden of weggespeeld kan ik me iig niet voor de geest halen.

Als je stam 2 tot 3 keer kleiner is als de vijand moet je nu eenmaal gebruik maken van diplomatie, niet wegnemend de winnende stam Seau een BG sloot met de nummer 3 stam dus ook mijn vijand maakte gebruik van diplomatie evenals met nog andere individuele accounts waar ze onofficieel bevriend mee waren.

Seau had zelfs lange tijd een BG met Vitae (de 2 bij afstand beste stammen op W42) om tegen noob stammetjes te vechten. Kom nu niet lullen dat mijn stam de stam was die zich overal ging redden door diplo want dat is zeker niet hoe het er in de praktijk aan toe ging. Dit is een discussie die je overigens nooit kan winnen, mijn kennis over W42 zal jij nooit kunnen overtreffen.

Ik wil best mijn TW carriere overlopen, maar neem maar van mij aan dat ik daar weken over kan schrijven en uiteindelijk zal alles toch afgedaan worden als niets het is niet zo ik ooit mijn gelijk kan halen hier want die optie bestaat niet voor jullie. Dus ik ga ook niet te inhoudelijk worden.

Ik durf met 100% zekerheid zeggen ik dubbel zoveel gepresteerd heb als Laurens, want op keertje deffen na doet die man niet veel, ik heb serieuze stammen van niks opgebouwd die meededen voor de winst in meerdere werelden en meestal vanuit zware underdogg posities evenals ook tal van accounts in lastige situaties succesvol gedeffed, succesvolle massa's gepleegd en noem al die zooi maar op.

Niet altijd gewonnen maar wel in de verre meerderheid van de gevallen het optimale rendement uit de mogelijkheden gehaald en dat is wat iemand een goede TW'r maakt in mijn optiek. Als Laurens beweerd ik niet kan deffen of offen heeft die echt niet veel kennis wat ik de afgelopen jaren heb zitten doen, dan lul je maar iets.

Is de Krepox tactiek, 50x newgen roepen en zeggen hoe geweldig je niet bent is dan eigenlijk het enige wat ik uit Laurens zijn post's kan halen. Laat Laurens maar eens starten op een wereld en met een stukje overschot een serieuze stam maken, leiden en enkele favoriet stammen uit elkaar spelen, ik deed het meermaals.
 
Reactiescore
461
Zo heel retarded was het blijkbaar niet want het is succesvol afgelopen. Daarbij komt kijken wij full yolo deze classic zijn begonnen dus of iets nu verantwoord was of niet laat ons vrij koud.

Marter en Villam hebben het dan ook beide verschrikkelijk slecht gedaan. Neemt niet weg dat heel VIT wel 1000 meer middelen heeft als account Jokersbrain, ik kan je wel bevestigen dat wij leuke timings van o.a Bee hebben zien voorbij komen waar we toch moeite voor hebben moeten doen. Kijk gewoon puur die ligging al eens is totaal kansloos, is onze verdienste van het account al moeten we erbij zeggen dat als de tegenstreven het beter had gedaan ze wel altijd zouden moeten gewonnen hebben, alsnog deden ze het niet onaardig maar niet goed genoeg.

Pawn zit trouwens al weken in een dip, dit was in de start zeker nog niet het geval toen wij er tegen lagen, was het nog vol motivatie en activiteit.



Als account Jokersbrain het solo durft opnemen tegen Pawn met een kansloos cluster moet je bij jezelf eens nadenken waarom 3 nog veel grotere en activere accounts van Class dit niet aandurfde?

Het verschil zit hem in zowat alles, Class is in alle opzichten beter als Pawn behalve de kwantiteit in de start van de wereld. Heb overigens nooit gezegd ze niet mochten recruiten maar het is teveel van het goeie en kozen daadwerkelijk wel los voor de makkelijkste weg zonder uitdaging. Komt bij kijken ze zelfs met hun recruits de favorieten rol bleven ontkennen massaal en nu de verhoudingen zijn uitgekomen zoals iedereen met meer dan 5 hersencellen kon concluderen gaan ze op het forum hun mond open trekken en eens vertellen hoe noob iedereen wel niet is.

Totaal misplaatste arrogantie, ik walg er echt van.
Durft opnemen tegen Pawn met een kansloos cluster ? Je bedoelt dat je full yolo bent gestart dus je carede niet of je nu weggespeeld ging worden of niet, als je dit deed aan de kant van Class was je gelijk van de kaart maar je hebt gewoon vrij veel geluk dat het tegen Pawn is en dat ze niet goed zijn en das de reden dat je jezelf hier leuk zit te profileren, achteraf.

Hoe kan een 3 vs 10 + interns een leuke eindstrijd worden ? Bij nader inzien had het geen verschil gemaakt als ze toch zo snel weggespeeld worden maarja wie kan dat voorspellen. Stel Pawn deed het wel decent dan hadden we gewoon een fijne eindstrijd meegemaakt, en als ze het decent deden en Class ging met 3 verder dan had Class heel Pawn, VIT, Etern en de overige leden van Class die erbij zijn gekomen nog moeten weg spelen. Achteraf bekeken zouden hier leukere fights uit voortgekomen zijn maar kijk eens even nuchter naar de situatie van Class voor de recruits. Het wordt eens tijd dat je gaat inzien dat dit niet de schuld is van Class maar van een paar andere spelers die zichzelf blijkbaar zwaar hebben overschat. Hopelijk gaat de rest van Pawn niet zo snel neer en komt er nog wat strijd. Want als je het dan toch solo durft opnemen tegen een hele stam met een jumpcluster dan stelt fronten met Aes toch ook niets voor. Heb althans al een paar goede excuusjes zien voorbijkomen van jou en je co om dit niet te gaan doen. Fuck logica.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Andere opvatting van wat presteren dan. Jij gaat in een stam met vooral noobs en gaat die dan leiden en vindt het een prestatie, oke.
En je doet weer waar je het beste in bent, totaal irrelevante zaken aanhalen, een discussie over wie het meest weet over 42, waar haal je dat vandaan? Het ging puur over jou en die discussie laat ik dan ook gaan omdat het bij jou blijkbaar gaat om duidelijk aanwezig te zijn op een wereld, wat je hier door je AF prestaties ook weer bent. Gaat mij om puur ingame deffen/offen en daar kon en kan ik me nog steeds weinig van je voor de geest halen.
Minimaal 95% van tw is gewoon een kwestie van actief blijven, het zijn bepaalde momenten die laten zien of je bij de top hoort of niet. Jij hebt dan de afgelopen werelden blijkbaar goeie mensen weggespeeld vind je zelf, maar toevallig overal waar ik kom faal je, nouja dat kan ook.
Je kan jezelf alleszins niet met de topspelers gaan vergelijken als je elke keer dat je tegenover ze stond niks hebt klaargespeeld.
 
Reactiescore
3.576
Durft opnemen tegen Pawn met een kansloos cluster ? Je bedoelt dat je full yolo bent gestart dus je carede niet of je nu weggespeeld ging worden of niet, als je dit deed aan de kant van Class was je gelijk van de kaart maar je hebt gewoon vrij veel geluk dat het tegen Pawn is en dat ze niet goed zijn en das de reden dat je jezelf hier leuk zit te profileren, achteraf.

Hoe kan een 3 vs 10 + interns een leuke eindstrijd worden ? Bij nader inzien had het geen verschil gemaakt als ze toch zo snel weggespeeld worden maarja wie kan dat voorspellen. Stel Pawn deed het wel decent dan hadden we gewoon een fijne eindstrijd meegemaakt, en als ze het decent deden en Class ging met 3 verder dan had Class heel Pawn, VIT, Etern en de overige leden van Class die erbij zijn gekomen nog moeten weg spelen. Achteraf bekeken zouden hier leukere fights uit voortgekomen zijn maar kijk eens even nuchter naar de situatie van Class voor de recruits. Het wordt eens tijd dat je gaat inzien dat dit niet de schuld is van Class maar van een paar andere spelers die zichzelf blijkbaar zwaar hebben overschat. Hopelijk gaat de rest van Pawn niet zo snel neer en komt er nog wat strijd. Want als je het dan toch solo durft opnemen tegen een hele stam met een jumpcluster dan stelt fronten met Aes toch ook niets voor. Heb althans al een paar goede excuusjes zien voorbijkomen van jou en je co om dit niet te gaan doen. Fuck logica.

Full yolo maar wel met een realistisch haalbaar plan, wij achte te kans aanwezig om met zulke ligging tegen hun te spelen dit hadden we niet tegen Class gedaan. Voor alle duidelijkheid heb ik 0 behoefte over mij als TW speler te praten, echter word ik erop aangevallen en word erom gevraagd zelfs, als het je stoort hoe ik mij profileer, pak dan de bron aan.

3 core class accounts tegen Pawn had ik niet kansloos geacht dit omdat ook account JokersBrain en VIT nog tegen Pawn speelde, mogelijk ook nooit een NAP met Etern geweest dan vanuit hun kant.

Ik heb ook altijd gezegd ik vind Pawn dit door hun beleid opzichzelf heeft afgeroepen want het leek heel wat maar ook grote accounts met weinig kwaliteit had Class met minder leden wel aangekund.

Ik vind fronten met Aes moeilijker als de jump die we deden, dus namens mij stellen ik dat niets voorstellen vind zou ik niet doen. En excuses tja, ik heb nog weinig motivatie in TW dit was al ver voor Classic zo maar heb mij toch laten overhalen. Speel nog serieus op W66, dus als de wereld beslist is weet ik niet of wij nog verder gaan spelen gewoon om iets te bewijzen.

Andere opvatting van wat presteren dan. Jij gaat in een stam met vooral noobs en gaat die dan leiden en vindt het een prestatie, oke.
En je doet weer waar je het beste in bent, totaal irrelevante zaken aanhalen, een discussie over wie het meest weet over 42, waar haal je dat vandaan? Het ging puur over jou en die discussie laat ik dan ook gaan omdat het bij jou blijkbaar gaat om duidelijk aanwezig te zijn op een wereld, wat je hier door je AF prestaties ook weer bent. Gaat mij om puur ingame deffen/offen en daar kon en kan ik me nog steeds weinig van je voor de geest halen.
Minimaal 95% van tw is gewoon een kwestie van actief blijven, het zijn bepaalde momenten die laten zien of je bij de top hoort of niet. Jij hebt dan de afgelopen werelden blijkbaar goeie mensen weggespeeld vind je zelf, maar toevallig overal waar ik kom faal je, nouja dat kan ook.
Je kan jezelf alleszins niet met de topspelers gaan vergelijken als je elke keer dat je tegenover ze stond niks hebt klaargespeeld.

Ik heb voor alle duidelijkheid niet enkel stammen met noobs geleid dit was enkel op w42 zo, hoef je niet te veralgemenen naar andere werelden. Welke werelden heb ik niets klaar gespeeld tegenover topspelers dan? Meer als W34 en W42 kwam je al niet, W34 nooit tegen een topspeler gelegen en W42 meer dan mijn mannetje gestaan in een erg moeilijke situatie voor maanden en maanden. Dus vanwaar stel jij deze conclusie?

Jij hebt nog nooit iets klaargespeeld (ik doe maar mee op je niveau dan).
 

DeletedUser79878

Guest
4 seau accounts waarvan 0 met een goede speler op. IB was wellicht het beste Seau account, met een super actief en goed team (roald etc).

Pretty sure dat ik zowel op vlak van kwaliteit en activiteit een stuk hoger lag dan il burat, toch zeker toen Roald nog de hoofdspeler was daar. Het team wat hem opvolgde vond ik een stuk beter. Jij noemt gwn iedereen noob die je niet kent of niet kan uitstaan, heb ik zelf ook wel regelmatig.

Nou om je effe te rekken, Roald ging later spelen op een front acc (of actief vv'n) tegen mij aan welsiwaar in een fase mijn stam al fel naar beneden ging, overigens Aldo ook meen ik (maar niet meer zeker van) of was dat Aldo en niet Roald mmm. Trouwens Benji was over en overactief in die tijd, die stuurde om 6 uur nog even 2000 inc's bij terwijl er al een massa aankwam 1 uur later en Luuk op op GT was ook geen slechte speler.

Luuk speelde op Deathstroke maar werd later inactief. Heeft wel nog de eerste massa op ons acc volledig gedeft en paar x aangevallen op casimodo. Daarna heb ik helaas vooral solo gespeeld en veel inactieve co's versleten.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Jij bent bijlange niet zo goed als Roald op vlak van TW hoor. Enige wat jij als goed punt hebt is je activiteit. Daar werd je om geprezen op 42.
 
Reactiescore
3.576
Jij bent bijlange niet zo goed als Roald op vlak van TW hoor. Enige wat jij als goed punt hebt is je activiteit. Daar werd je om geprezen op 42.

Ik heb nooit begrepen waarom mensen Benji altijd afdeden als een matige speler. Is 1 van de beste TW spelers ik ooit tegen gespeeld heb en dat zijn er heeeeeeeeel veel zowel op vv's als eigen account's.

Ik vond zijn aanvallen erg goed en daarbij zijn extreme activiteit was erg vervelend en ook defensief met weinig middelen stond hij zijn mannetje.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Shit had het fout dan blijkbaar, Jannes is goed.

Jij hebt nog nooit iets klaargespeeld (ik doe maar mee op je niveau dan).

Ik heb al meerdere werelden neergezet en kan me geen andere werelden voor de geest halen waar het wel goed was. Leuk dat je alles met een wedervraag wilt beantwoorden en dan onder elke post zeggen dat ik ook niks gepresteerd heb, maar zo werkt t niet. Ofja, met jou op t af wel dus.
 
Bovenaan