Praathoek #20

Start jij deze classic?


  • Totaal aantal stemmers
    66

Deleted User - 487694086

Guest
Hoeveel forum accs heb je wel niet Banjo

Een toevoeging van een compleet objectieve speler.

Ik vind wel zo netjes dat degene die iemand beschuldigt met bewijs komt i.p.v. dat de beschuldigden zich zelf moet verdedigen. Ergo; als jij vindt dat Jokersbrain daadwerkelijk (nog steeds) slecht is, is het aan jou om werelden te noemen waarin hij slecht gepresteerd heeft.
Ook vind ik het niet netjes om dan je te baseren op zeer oude werelden...

Verder leuke discussie :)

Ik zei dat ie altijd vrij weinig klaarspeelt, op 34, 42 en deze classic weer. Verder hoor je hier en daar weer dat JB zich als een meme heeft gedragen, kan je weer lachen. Ik vroeg dan ook naar zijn prestaties, komt hij met een wedervraag want het kan hier blijkbaar niet op het AF komen. Tja..
 

DeletedUser61134

Guest
Je bent wel een gigantische troll of nie? :p

Ik maar denken dat ik expres wel eens gekke dingen post.
 
Reactiescore
3.582
Je geeft zelf aan dat het je eerste classic is en je komt hier praten met dat je een nice jump hebt gemaakt haha.
Op gewone werelden sure kan je die helemaal volstacken.
Op een boerlimiet een jump maken is een klein beetje retarded, alleen heb je geluk dat je jump richting Pawn was, moet je kijken 2 spelers van Pawn worden na de eerste beste massa weggespeeld.
Kan je nagaan wat ze offensief kunnen betekenen.

Zo heel retarded was het blijkbaar niet want het is succesvol afgelopen. Daarbij komt kijken wij full yolo deze classic zijn begonnen dus of iets nu verantwoord was of niet laat ons vrij koud.

Marter en Villam hebben het dan ook beide verschrikkelijk slecht gedaan. Neemt niet weg dat heel VIT wel 1000 meer middelen heeft als account Jokersbrain, ik kan je wel bevestigen dat wij leuke timings van o.a Bee hebben zien voorbij komen waar we toch moeite voor hebben moeten doen. Kijk gewoon puur die ligging al eens is totaal kansloos, is onze verdienste van het account al moeten we erbij zeggen dat als de tegenstreven het beter had gedaan ze wel altijd zouden moeten gewonnen hebben, alsnog deden ze het niet onaardig maar niet goed genoeg.

Pawn zit trouwens al weken in een dip, dit was in de start zeker nog niet het geval toen wij er tegen lagen, was het nog vol motivatie en activiteit.

Om even in te gaan op je vorige beschuldigingen, je geeft aan dat je Pawn gejoind bent omdat Class je geen andere keuze gaf doordat ze samengevoegd zijn (beelze, remine, mysterious).
Wat is hier dan het verschil met dat wij samengevoegd zijn omdat Pawn ons geen andere keuze gaf door hun interns en fusies ? Het zou dan 3 vs10 zijn. En kom niet af met dat wij een sterkere tegenstander zijn want er waren totaal nog geen verwachtingen van Pawn voordat dit nu allemaal gebeurd.

Als account Jokersbrain het solo durft opnemen tegen Pawn met een kansloos cluster moet je bij jezelf eens nadenken waarom 3 nog veel grotere en activere accounts van Class dit niet aandurfde?

Het verschil zit hem in zowat alles, Class is in alle opzichten beter als Pawn behalve de kwantiteit in de start van de wereld. Heb overigens nooit gezegd ze niet mochten recruiten maar het is teveel van het goeie en kozen daadwerkelijk wel los voor de makkelijkste weg zonder uitdaging. Komt bij kijken ze zelfs met hun recruits de favorieten rol bleven ontkennen massaal en nu de verhoudingen zijn uitgekomen zoals iedereen met meer dan 5 hersencellen kon concluderen gaan ze op het forum hun mond open trekken en eens vertellen hoe noob iedereen wel niet is.

Totaal misplaatste arrogantie, ik walg er echt van.

Ik zei dat ie altijd vrij weinig klaarspeelt, op 34, 42 en deze classic weer. Verder hoor je hier en daar weer dat JB zich als een meme heeft gedragen, kan je weer lachen. Ik vroeg dan ook naar zijn prestaties, komt hij met een wedervraag want het kan hier blijkbaar niet op het AF komen. Tja..

Mijn account staat zeker bij afstand in de top 5 van meest gepresteerde accounts op W42 (ik heb een hoofdrol gespeeld daar), ik zelf als persoon heb 10x zoveel waargemaakt daar als de grote Laurens (al deed bijna iedereen op die wereld dat). Ik ben het er helemaal niet mee eens ik geen prestaties geleverd heb op deze wereld in tegendeel.

Maar jij mag mijn wereldverloop op die wereld eens omschrijven van het begin tot het einde. Tenzij je van mening bent dat als je de wereld niet wint je automatisch niets gepresteerd hebt, die mening deel ik dan niet.

En nogmaals ik hoor graag een resem recente werelden en wat ik daar wel of niet heb gedaan. Als ik alles moet uitleggen en een heel beeld moet schetsen van situaties en of het dan een prestatie is ben ik enkele dagen kwijt. Jij hebt er geen flauw benul dus oordeel niet.

Als dit het niveau word van het verdere gesprek pas ik mij daar graag bij aan. Big bang heeft nog nooit iets op TW presteert PUNT.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Goh, mijn front met IB was wel wat moeilijker dan jouw front met mikeeeee de runner en die andere noob.

Jij kwam met de uitspraak ‘heb de massa goed gedeft’ nadat je 20-30 dorpen had verloren. Sindsdien kan ik jou niet serieus meer nemen en ben je in mijn ogen gewoon versiering in een stam. Op het AF ben je al helemaal een lachertje, terwijl je IG ook bizar weinig voorstelt.

Ik kan 0 werelden opnoemen waar jij als beste speler wordt bestempeld of werd bestempeld. Dat is vrij zielig voor iemand die al zo lang speelt als jij.
 
Reactiescore
3.582
Goh, mijn front met IB was wel wat moeilijker dan jouw front met mikeeeee de runner en die andere noob.

Jij kwam met de uitspraak ‘heb de massa goed gedeft’ nadat je 20-30 dorpen had verloren. Sindsdien kan ik jou niet serieus meer nemen en ben je in mijn ogen gewoon versiering in een stam. Op het AF ben je al helemaal een lachertje, terwijl je IG ook bizar weinig voorstelt.

Ik kan 0 werelden opnoemen waar jij als beste speler wordt bestempeld of werd bestempeld. Dat is vrij zielig voor iemand die al zo lang speelt als jij.

Ik had front met 4 Seau spelers (mijn front was 3x zo groot als die van u) een volledig continentlengte lang om precies te zijn, en resem MB's spelers die ze lieten jumpen aan front voor massale edelspam. Komt erbij kijken dat mijn stam 500x zo klein en slecht was als die van u.

En dat wil jij gaan vergelijken? Je bent zo intens onwetend xD Ik kwam thuis van werk en zag wat dorpsverlies aan front dorpen en was daar best tevreden mee toen in de veronderstelling ik het 3x zo erg had verwacht.

Niet wegnemend dat mijn stam die 3x zo klein was als die van u, eerder bestond op de wereld en ook langer bestaan heeft. Wat mss niet zo moeilijk is als jij gaat time botten en volledige acc's op delete gaan maar dat terzijde. U stam die trouwens heel veel pogingen ondernomen heeft mij binnen te halen.

En ik ben in tal en tal werelden geloofd op wereldfora's. Voorbeeldje w62 op de wereld eind awards, ik ben enkele weken komen spelen in de eindstrijd op een gesloopt acc en sta in zowat elk lijstje genoemd toevallig refererende naar de laatste weken van het account (sinds ik erop zat) is maar een voorbeeld want zo zijn er nog werelden geweest. Als je uitspraken doet zorg dan je de persoon in kwestie ook wat gevolgd hebt wat duidelijk niet het geval is als je mij zou omschrijven als een farmer en dorp onderhouder zoals je gisteren deed.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser61134

Guest
KAP MET TYPEN EN DOE JE TAKEN DIE IK JE OP SKYPE GAF ELLENDEBELG!

Dus dat.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
4 seau accounts waarvan 0 met een goede speler op. IB was wellicht het beste Seau account, met een super actief en goed team (roald etc).

Verder fijn dat ik werd gebanned voor het bezit van een timebot, maar ik heb nooit getimed op Roald. Hij kwam destijds met bewijs, maar die timings waren door Nicky gedaan omdat ik in mn bed lag. Leuke anekdote is dat eigenlijk.

Nou woepsiedoe, je hebt op 1 wereld in 7? Jaar tw’en wat gedaan en in een lijstje benoemd geweest. Dan nog een recente wereld. Ik kan een ellendig lange lijst van werelden opnoemen waar ik word geloofd en geroemd om mijn IG skills. Jij bent niks tegenover enig speler binnen Class, zelfs niet tegenover Big Bang. Hij is 50keer de twer die jij ooit zal zijn waarschijnlijk, dat zal je binnenkort IG ook wel meemaken veronderstel ik.

Je bent ook enkel een farmer, een stacknoob en een dorpenuitbouwer. Wat kan jij anders? Je kan niet timen, niet deffen, niet offen en niet leiden. Dan blijven er maar een paar dingen over: farmen, internen, dorpen uitbouwen.

(Noem me aub inactief, zoals ik voorspel)
 

DeletedUser61134

Guest
4 seau accounts waarvan 0 met een goede speler op. IB was wellicht het beste Seau account, met een super actief en goed team (roald etc).

Verder fijn dat ik werd gebanned voor het bezit van een timebot, maar ik heb nooit getimed op Roald. Hij kwam destijds met bewijs, maar die timings waren door Nicky gedaan omdat ik in mn bed lag. Leuke anekdote is dat eigenlijk.

Nou woepsiedoe, je hebt op 1 wereld in 7? Jaar tw’en wat gedaan en in een lijstje benoemd geweest. Dan nog een recente wereld. Ik kan een ellendig lange lijst van werelden opnoemen waar ik word geloofd en geroemd om mijn IG skills. Jij bent niks tegenover enig speler binnen Class, zelfs niet tegenover Big Bang. Hij is 50keer de twer die jij ooit zal zijn waarschijnlijk, dat zal je binnenkort IG ook wel meemaken veronderstel ik.

Je bent ook enkel een farmer, een stacknoob en een dorpenuitbouwer. Wat kan jij anders? Je kan niet timen, niet deffen, niet offen en niet leiden. Dan blijven er maar een paar dingen over: farmen, internen, dorpen uitbouwen.

Over paar dagen begint mijn vakantie, dan ben ik gewoon weg hoor :eek:
Jannes mag solo zonder stam vs een acc met een hele stam achter zich die 3x zogroot is van mijn part :D
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Wij willen best Aes vs Jokersbrain laten spelen zonder te helpen hoor. Denk dat dat wel kan besproken worden
 

DeletedUser61134

Guest
Nouja maakt het wel leuker voor Jannes gezien we niet super veel van Pawn verwachten met situatie Vit
 
Reactiescore
3.582
4 seau accounts waarvan 0 met een goede speler op. IB was wellicht het beste Seau account, met een super actief en goed team (roald etc).

Verder fijn dat ik werd gebanned voor het bezit van een timebot, maar ik heb nooit getimed op Roald. Hij kwam destijds met bewijs, maar die timings waren door Nicky gedaan omdat ik in mn bed lag. Leuke anekdote is dat eigenlijk.

Nou woepsiedoe, je hebt op 1 wereld in 7? Jaar tw’en wat gedaan en in een lijstje benoemd geweest. Dan nog een recente wereld. Ik kan een ellendig lange lijst van werelden opnoemen waar ik word geloofd en geroemd om mijn IG skills. Jij bent niks tegenover enig speler binnen Class, zelfs niet tegenover Big Bang. Hij is 50keer de twer die jij ooit zal zijn waarschijnlijk, dat zal je binnenkort IG ook wel meemaken veronderstel ik.

Nou om je effe te rekken, Roald ging later spelen op een front acc (of actief vv'n) tegen mij aan welsiwaar in een fase mijn stam al fel naar beneden ging, overigens Aldo ook meen ik (maar niet meer zeker van) of was dat Aldo en niet Roald mmm. Trouwens Benji was over en overactief in die tijd, die stuurde om 6 uur nog even 2000 inc's bij terwijl er al een massa aankwam 1 uur later en Luuk op op GT was ook geen slechte speler.

Je vergeet trouwens het verschil in onze stammen, mijn stam zat vol noobs, als ik niet kon moest ik al blij zijn een vv te vinden terwijl ze bij u in de rij stonden ervoor, laat staan dat mijn vv'r er iets van bakte, daarom was ik al snel tevreden als de schade meeviel.

Ik kreeg dagelijks ook 100'den edels op achterland en in hun laatste massa 40 clears op stukken frontdorpen, was een totale overpowering op een kleine stam als die waar ik in zat en jij noemt dat een schande dan. Mijn buur account stond onder perma vv en was ook al een gebroken account, is gewoon heel belangrijk om goede hulp te krijgen van je buren als je onder massa ligt ook dit had ik niet.

Mijn directe front spelers hebben samen vele pogingen ondernomen en hebben nooit iets kunnen bereiken tegen mijn account, het heeft ook Seau meer dan 1 massa gekost voor ze wat winst begonnen te halen. Het is vooral toen Vitae zo uit elkaar begon te vallen ze meer focus op mijn stam konden leggen en met de middelen die wij hadden was dit volstrekt kansloos.

Niet wegnemend mijn account nooit uit de top 20 is beland en bij moment van stoppen het account ook stabiel en sterk ervoor stond nog met 0 inc's op de teller. Gebroken ben ik nooit geweest als account zijnde, wel een collectief falen van de stam maar dit deed jouw stam ook terwijl die wel stukje beter waren.

Dus als iemand stelt ik het als speler slecht deed op W42 lach ik daar eens goed bij, is gewoon napraten wat Big bang doet weet hij veel, lult ook maar wat. Niet wegnemend dat al de massa's op mijn account buiten beschouwing gelaten nog wel enkele prestaties heb neergezet op oorlogsgebied. Zoals het breken van Aldo zijn stam in een zware underdogg positie of het succesvol vv'n op accounts tegen Vitae in een vroege fase met winsten in aanvallend opzicht evenals in verdedigend opzicht. Jannes was overal aanwezig van begin tot het einde en Laurens heeft keertje gedeffed op een acc waarna ze del gingen voor bot gebruik dat vat jouw wereld samen daar. 50x minder waargemaakt als mij. (ook enkele weken rang 1 gestaan btw) niet ik dat speciaal vind maar vernoem het toch maar even.

Trouwens niet enkel geloofd op w62, ik krijg altijd erkenning van mijn tegenstrevers, W58 zo, W62 zo, W51 zo evenals W42 waar Benji de persoon waarbij ik het meeste front had evenals beweerde ik er wel wat van kon. Dus aub kom niet af met poep.

En gefeliciteerd je veel complimentjes krijgt, nogmaals een momentopname deffer als het je uitkomt vind ik weinig bijzonders aan. Je kan goed deffen en daar stopt je verhaal dan ook meteen.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser61134

Guest
Nou om je effe te rekken, Roald ging later spelen op een front acc (of actief vv'n) tegen mij aan welsiwaar in een fase mijn stam al fel naar beneden ging, overigens Aldo ook meen ik (maar niet meer zeker van) Trouwens Benji was over en overactief in die tijd, die stuurde om 6 uur nog even 2000 inc's bij terwijl er al een massa aankwam 1 uur later en Luuk op op GT was ook geen slechte speler.

Je vergeet trouwens het verschil in onze stammen, mijn stam zat vol noobs, als ik niet kon moest ik al blij zijn een vv te vinden terwijl ze bij u in de rij stonden ervoor, laat staan dat mijn vv'r er iets van bakte, daarom was ik al snel tevreden als de schade meeviel.

Ik kreeg dagelijks ook 100'den edels op achterland en in hun laatste massa 40 clears op stukken frontdorpen, was een totale overpowering op een kleine stam als die waar ik in zat en jij noemt dat een schande dan. Mijn buur account stond onder perma vv en was ook al een gebroken account, is gewoon heel belangrijk om goede hulp te krijgen van je buren als je onder massa ligt ook dit had ik niet.

Mijn directe front spelers hebben samen vele pogingen ondernomen en hebben nooit iets kunnen bereiken tegen mijn account, het heeft ook Seau meer dan 1 massa gekost voor ze wat winst begonnen te halen. Het is vooral toen Vitae zo uit elkaar begon te vallen ze meer focus op mijn stam konden leggen en met de middelen die wij hadden was dit volstrekt kansloos.

Niet wegnemend mijn account nooit uit de top 20 is beland en bij moment van stoppen het account ook stabiel en sterk ervoor stond nog met 0 inc's op de teller. Gebroken ben ik nooit geweest als account zeiden, wel een collectief falen van de stam maar dit deed jouw stam ook terwijl die wel stukje beter waren.

Dus als iemand stelt ik het als speler slecht deed op W42 lach ik daar eens goed bij, is gewoon napraten wat Big bang doet weet hij veel, lult ook maar wat. Niet wegnemend dat al de massa's op mijn account buiten beschouwing gelaten nog wel enkele prestaties heb neergezet op oorlogsgebied. Zoals het breken van Aldo zijn stam in een zware underdogg positie of het succesvol vv'n op accounts tegen Vitae in een vroege fase met winsten in aanvallend opzicht evenals in verdedigend opzicht. Jannes was overal aanwezig van begin tot het einde en Laurens heeft keertje gedeffed op een acc waarna ze del gingen voor bot gebruik dat vat jouw wereld samen daar. 50x minder waargemaakt als mij.

KAP MET TYPEN EN DOE JE TAKEN DIE IK JE OP SKYPE GAF ELLENDEBELG!

Dus dat.

Grrr. Luisteren jij Belgfiguur!
 

Deleted User - 487694086

Guest
Mijn account staat zeker bij afstand in de top 5 van meest gepresteerde accounts op W42 (ik heb een hoofdrol gespeeld daar), ik zelf als persoon heb 10x zoveel waargemaakt daar als de grote Laurens (al deed bijna iedereen op die wereld dat). Ik ben het er helemaal niet mee eens ik geen prestaties geleverd heb op deze wereld in tegendeel.

Maar jij mag mijn wereldverloop op die wereld eens omschrijven van het begin tot het einde. Tenzij je van mening bent dat als je de wereld niet wint je automatisch niets gepresteerd hebt, die mening deel ik dan niet.

En nogmaals ik hoor graag een resem recente werelden en wat ik daar wel of niet heb gedaan. Als ik alles moet uitleggen en een heel beeld moet schetsen van situaties en of het dan een prestatie is ben ik enkele dagen kwijt. Jij hebt er geen flauw benul dus oordeel niet.

Als dit het niveau word van het verdere gesprek pas ik mij daar graag bij aan. Big bang heeft nog nooit iets op TW presteert PUNT.
En ik trek t niveau omlaag zeker.
 
Reactiescore
3.582
En ik trek t niveau omlaag zeker.

Jij bakt er helemaal niets van nee :D Het feit je een meeprater bent zorgt er al voor ik je niet hoog heb zitten. Ben altijd een grote voorstander van mensen die zelfstandig kunnen nadenken.

Eigenlijk is Howlin de enige in Class die nog inhoudelijk op de kwestie ingaat zonder met een resem verwijten te komen waar hij niets van af weet. Zou zeggen, leer er wat uit.
 
Bovenaan