Praathoek #20

Start jij deze classic?


  • Totaal aantal stemmers
    66
Reactiescore
967
Heel Class neemt je hier niet serieus, niemand nam je serieus op 34 en op 42. Nogmaals, wat zijn wel prestaties?

Een toevoeging van een compleet objectieve speler.

Ik vind wel zo netjes dat degene die iemand beschuldigt met bewijs komt i.p.v. dat de beschuldigden zich zelf moet verdedigen. Ergo; als jij vindt dat Jokersbrain daadwerkelijk (nog steeds) slecht is, is het aan jou om werelden te noemen waarin hij slecht gepresteerd heeft.
Ook vind ik het niet netjes om dan je te baseren op zeer oude werelden...

Verder leuke discussie :)
 

DeletedUser80684

Guest
Dat kan kloppen, mijn punt is eerder dat als Class niet mee aanviel ik betwijfel of VIT de gelijke zou zijn geweest van Pawn.
Uberhaupt voor Class uberhaupt op Marter begon hadden we al progressie geboekt.

upload_2019-7-24_1-43-11.png

upload_2019-7-24_1-43-53.png

Zit ruim 9 dagen tussen dat we al dorpen veroverde van 'm. Dus of we dan ook resultaat hadden geboekt.. Daarnaast is het ook een bepaalde kwaliteit om in te zien dat het handig zou zijn dat 2 Class spelers mee zouden doen op Marter.
 
Reactiescore
3.540
Ik wil geen afbreuk doen aan VIT en hun prestaties, ze overstijgen ook mijn verwachtingen. Neemt niet weg dat Marter ook def moest vrij houden aan Class front en vooral schrik had van het Class front wat VIT ten goede is gekomen.
 

DeletedUser80684

Guest
Tuurlijk, Maar zo hebben wij weer dat we omsingeld lagen in 360 graden. Elke stam heeft een bepaald scenario en daar moet je naar handelen. Wij hebben er destijds voor gekozen om een sterk cluster te creeeren omdat dit ons defensief een heel stuk sterker maakt. Marter had hier duidelijk niet voor gekozen en heeft daar de gevolgen van gezien. Elke stap die je neemt heeft consequenties en wij kijken telkens wat dat voor ons betekent.
 
Reactiescore
1.018
Is als stellen dat Neymar niet kan voetballen want 5 jaar geleden was die nog niet zo goed.

Kom met recente voorbeelden, noem de werelden ik gespeeld heb al eens op in de afgelopen jaren dan bekijken we hoever je komt.
Ja want 5 jaar geleden speelde hij bij Barcelona, natuurlijk vergelijkbaar met de bierteams die je in elk dorp vind:rolleyes2: ben van mening dat Neymar als deel van MSN op zijn best was trouwens, naar mijn mening is hij erop achteruit gegaan sinds 5 jaar geleden
 

DeletedUser61134

Guest
En daar verlies je dan de wereld van

Tja, Class gecarried door Vitality.
Pawn spelers weggespeeld door Vit 2, door class 0 zelfs als je de restjes van Marter na Vit wil meetellen kom je amper op een 1/10de speler uit.

Erg jammer dat de terechte winnaar waarschijnlijk niet gaat winnen en een stel noobs het pakt.

Wel leuk dat je erop blijft ingaan als ik zeg niets, weer gevalletje alles of veel goed, maarja.

Je beaamt eigenlijk mijn punt. Wel prima OS gestuurd, maar daadwerkelijk iets gepresteerd is er nog niet van gekomen. Niet dat veel accs dat wel hebben gedaan, maar een groot deel van je dorpen internen, wat os sturen en een extreem makkelijk front houden met relatief weinig incs is niet echt een prestatie. Niet slecht vanaf gebracht moeten we dus nog zien.

HAHAHAHA, makkelijk front zie deze.
We hadden 12 CF's op BB's en lage spelers van Etern en Pawn.
We hadden 270 graden front tegen Mark, Dipstick, bee en Robin.

Het probleem dat we weinig verliezen ligt meer bij hun. We kregen gewoon wekelijks 30-40 tal clears en wat edels over de vloer hoor. Alleen Dipstick en Mark edelden weer DU's en BB's zodra ze niks wonnen dus ze kwamen zelden met meer dan 12 edels. Tja dan fake je ze kapot en verschuiven ze zoveel onnodig def dat we met onze (destijds 1 off-dorp) zo 3 edelclears backtimen. Ze waren dus bijna even slecht als Aest, ze hadden het nadeel dat ze kleiner zijn.
Dat jullie targets bij wat clears en paar edeltjes al verliezen is denk ik meer om te janken.

Conclusie: Durf met 100% zekerheid te zeggen dat we meer incs hebben gedodged dan elk Class lid samen. Heb pas 2x een Block OK reeks gezet in dorpen(Gebeurd alleen bij muur 18-20 en exact 69.000 eenheden aan kruisdef uit 40+ dorpen met liefst geen ZC) en hebben rond de 100 edels gesniped.

Daarom dat het eerste wat ik naar Robin en Bee pmde toen ik Pawn joinde: Maak geen edeltreinen, bereik je 10x niks mee.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
3.540
Ja want 5 jaar geleden speelde hij bij Barcelona, natuurlijk vergelijkbaar met de bierteams die je in elk dorp vind:rolleyes2: ben van mening dat Neymar als deel van MSN op zijn best was trouwens, naar mijn mening is hij erop achteruit gegaan sinds 5 jaar geleden

Zijn we het toch keertje ergens over eens. In mijn mening is die er ook op achteruit gegaan, slechte mentaliteit.

Als ze 360° draaien staan ze op exact dezelfde positie.

Dat is een heel goede opmerking al bedoel ik het meer in de zin van dat VIT hun kar volledig zal moeten draaien (en niet hun ligging) willen we dat deze Classic nog iets van eindstrijd zal opleveren.

Ik ga niet voor spek en bonen blijven spelen, heb initiatief genomen om de wereld wat gebalanceerd te houden, zit met nog een actieve wereld kan ik beter daar al mijn tijd in gaan steken.
 
Reactiescore
460
Er is een reden waarom Pawn destijds is gestopt met aanvallen, ze hadden nog andere fronten zoals tegen VIT en JokersBrain was er gewoon teveel aan dat lukte ze niet, dus gingen ze over mijn jump cluster edelen en negeerde ze ons account.


En hoezo is dat een domme beslissing geweest die jump te maken? Is toch een 'extreem makkelijk front'? Dus why not ;)
Je geeft zelf aan dat het je eerste classic is en je komt hier praten met dat je een nice jump hebt gemaakt haha.
Op gewone werelden sure kan je die helemaal volstacken.
Op een boerlimiet een jump maken is een klein beetje retarded, alleen heb je geluk dat je jump richting Pawn was, moet je kijken 2 spelers van Pawn worden na de eerste beste massa weggespeeld.
Kan je nagaan wat ze offensief kunnen betekenen.

Om even in te gaan op je vorige beschuldigingen, je geeft aan dat je Pawn gejoind bent omdat Class je geen andere keuze gaf doordat ze samengevoegd zijn (beelze, remine, mysterious).
Wat is hier dan het verschil met dat wij samengevoegd zijn omdat Pawn ons geen andere keuze gaf door hun interns en fusies ? Het zou dan 3 vs10 zijn. En kom niet af met dat wij een sterkere tegenstander zijn want er waren totaal nog geen verwachtingen van Pawn voordat dit nu allemaal gebeurd.

Tja, Class gecarried door Vitality.
Pawn spelers weggespeeld door Vit 2, door class 0 zelfs als je de restjes van Marter na Vit wil meetellen kom je amper op een 1/10de speler uit.

Erg jammer dat de terechte winnaar waarschijnlijk niet gaat winnen en een stel noobs het pakt.
Tja dat Pawn DU willen spelen voor VIT kan je ons niet voor blamen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser61134

Guest
Ja klopt omdat hun eenheden bij Pawn staan als OS.

Ja en gewoon niks bouwen.
Die Arlaw heeft bijna 5 week nodig om een clear te herbouwen...

En dan Mark met zijn 21 kaz en 17 stal in alle dorpen. Kan je wel ervaring hebben en met def schuiven actief.
Maar als het 20% slomer herbouwd... Tja was op het eind gewoon een defstack waar we 50 volle defdorpen gebashed hebben met 980k ODA voor 800k ODD
 
Reactiescore
460
noob ga farmen
Tis aan u nu strontpoeper
Ja en gewoon niks bouwen.
Die Arlaw heeft bijna 5 week nodig om een clear te herbouwen...

En dan Mark met zijn 21 kaz en 17 stal in alle dorpen. Kan je wel ervaring hebben en met def schuiven actief.
Maar als het 20% slomer herbouwd... Tja
Conclusie is dus dat dat dezelfde tegenstand is dat Pawn zou geven.
 

DeletedUser61134

Guest
Tis aan u nu strontpoeper

Conclusie is dus dat dat dezelfde tegenstand is dat Pawn zou geven.

Wereld is verdeeld als volgt, volgorde van "De beste stam kwa ervaring en spelers"

Vit
Vlt
TS
Etern
Infin
Class2
hrln
TFF
Class
Pawn

De slechtste stammen compenseren met kwantiteit dus
 
Bovenaan