Praathoek #20

Start jij deze classic?


  • Totaal aantal stemmers
    66
Reactiescore
786
Kan geen details geven gezien ik en Jannes overlegd hebben voor een oplossing dat ik eindelijk op achtergrond kan of stoppen.
Als anderen mij vervangen ben ik tevreden ^^ Moest gewoon even hardhandig :eek:

Ow je bent zo iemand die een stukje van een verhaal verteld en dan niet verder gaat.
Nu zit ik hier vol nieuwsgierigheid :'( blue balls dit.
 
Reactiescore
259
Zo heeft aardig wat werk gekost om Jannes kwaad genoeg te krijgen.
Maar eindelijk heeft hij t WW gewijzigd en kan ik niet meer loggen ^^

Kan ik weer in alle rust geen TW spelen :D

Account bestaat niet of wachtwoord is ongeldig. RUST :D
Wat heb je bij jannes nu precies uitgespookt dan :oops:
 

DeletedUser61134

Guest
Das willen kwetsen! De ijzermijn heeft ook gevoelens!

Weg met ijzermijnen die traag zijn!

Firedrakan, 01:16
Cancel alles wat nodig is te cancelen

Jankleinepi*molnes, 01:16
29 ijzermijn in magnus die nog maar 6 uur moest

Firedrakan, 01:16
Fuck die ijzermijn

Jankleinepi*molnes, 01:16
haha

Jankleinepi*molnes, 01:17
FUCK DE IJZERMIJN
 
Reactiescore
786
Weg met ijzermijnen die traag zijn!

Firedrakan, 01:16
Cancel alles wat nodig is te cancelen

Jankleinepi*molnes, 01:16
29 ijzermijn in magnus die nog maar 6 uur moest

Firedrakan, 01:16
Fuck die ijzermijn

Jankleinepi*molnes, 01:16
haha

Jankleinepi*molnes, 01:17
FUCK DE IJZERMIJN
Dat kwetst me om dit te lezen :(
Ijzermijnen for life
 

DeletedUser61134

Guest
@heer draggy
Toen ik 16 was had ik al mijn eerste ton verdiend.
Begon van 4 tot 6 met zakkenrollen en geld speuren in kledingwinkels.
Daarna "medicijnen (kregen we van zorghuis zelf)" verkopen in het zorghuis. Directeur van het zorghuis gaf 2000 voor elke bewoner die uhm.. je weet wat ik ga zeggen.
F in the chat.

Good old times, mag tegenwoordig niet meer teveel controle daarom dat de zorg duurder is geworden.

Zet het btw vast hier neer want anders komt Aldo @The Minion salty doen :eek:

Aanvulling, dit kon dus altijd omdat zorghuis niet kan controleren op wat bewoners zelf aanschaffen zonder overleg en konden ze niet op aangesproken worden.
 
Reactiescore
786
Met alle respect maar het lijkt me verontrustend om heer draggy in je stam te hebben. De hoeveelheid aan info die hij al over Pawn op het AF heeft gesmeten is immens. We weten dus al dat de motivatie en activiteit binnen Pawn zoek is en stamgevoel op vlak van vv draaien ook niet bepaald hoog in het vaandel wordt gedragen.

Je constant in discussie willen gaan met leden van Class zorgt dus niet alleen tot ergernis bij Class leden om steeds maar opnieuw tegenstrijdige comments te moeten citeren en weerleggen maar ook nog eens bij je eigen (ex) stamgenoten. Of je nu nog actief speelt of niet, als ik een Pawn lid was geweest had ik dit soort reacties niet gewaardeerd om eerlijk te zijn.
 

DeletedUser69389

Guest
Met alle respect maar het lijkt me verontrustend om heer draggy in je stam te hebben. De hoeveelheid aan info die hij al over Pawn op het AF heeft gesmeten is immens. We weten dus al dat de motivatie en activiteit binnen Pawn zoek is en stamgevoel op vlak van vv draaien ook niet bepaald hoog in het vaandel wordt gedragen.

Je constant in discussie willen gaan met leden van Class zorgt dus niet alleen tot ergernis bij Class leden om steeds maar opnieuw tegenstrijdige comments te moeten citeren en weerleggen maar ook nog eens bij je eigen (ex) stamgenoten. Of je nu nog actief speelt of niet, als ik een Pawn lid was geweest had ik dit soort reacties niet gewaardeerd om eerlijk te zijn.
Past bij zijn niveau van tw spelen, droevig.
 

DeletedUser81014

Guest
Met alle respect maar het lijkt me verontrustend om heer draggy in je stam te hebben. De hoeveelheid aan info die hij al over Pawn op het AF heeft gesmeten is immens. We weten dus al dat de motivatie en activiteit binnen Pawn zoek is en stamgevoel op vlak van vv draaien ook niet bepaald hoog in het vaandel wordt gedragen.

Je constant in discussie willen gaan met leden van Class zorgt dus niet alleen tot ergernis bij Class leden om steeds maar opnieuw tegenstrijdige comments te moeten citeren en weerleggen maar ook nog eens bij je eigen (ex) stamgenoten. Of je nu nog actief speelt of niet, als ik een Pawn lid was geweest had ik dit soort reacties niet gewaardeerd om eerlijk te zijn.

Daarom doe je het toch net
Om mensen zoals jullie te irriteren, door mee in jullie verhaal te gaan.

Of denk je nou echt dat jullie topics, waar jullie 100x hetzelfde zeggen niet irriterend werkt?
Nou dan moet je dringend naar de dokter, de controlekamer voor de bovenkamer bezoeken...

Het AF is geheel een hoop gelater van kerels die denken dat ze hun eigen wetten en regels kunnen opleggen binnen tw...

* geen cf's hoor, want dat mag niet!
* geen interns... Want dan groei je te snel!
* geen VV's buiten de stam, want dan kunnen we teveel verliezen!
* geen kata's, want dan kunnen we niet meer dodgen!

Ik kan nog wel even doorgaan, maar daar heb ik de tijd niet voor helaas.

Btw, bovenstaande regels, zijn allen opgemaakt door spelers zoals jij, die het spel te makkelijk maken. Al deze regels zitten in het spel en werden vroeger ook reeds gebruikt en toen zag je nog een leukere strijd, moest er meer gedaan worden om een wereldwinst te pakken.

Hoe het nu gaat is... Je start een stam met 8-10 spelers die al eens een wereld heeft gewonnen, waarbij nog eens per account 4-5 man starten.
Dan nog wat pp inztoppen voor een goede start.
Daarna als je voor loopt, wil je wereldafapraken maken, niemand mag nog cf's of kata's gebruiken of VV draaien buiten stam, en de weg naar de winst ligt openen, want niemand meer die izts kan beginnen na die achterstand


Dat is ook mede de reden dat het spel in de soep loopt en binnen paar jaar gewoon zal stoppen wegens te weinig leden.
Er zijn al regeltjes en we maken er nog steeds meer en meer.. Tot er niets meer overblijft en dan zoek je weer een nieuw game.

Je zou het kunnen testen, door eens een wereld te laten spelen zonder al die regeltjes en zien wat het heeft...
 
Reactiescore
1.075
Daarom doe je het toch net
Om mensen zoals jullie te irriteren, door mee in jullie verhaal te gaan.

Of denk je nou echt dat jullie topics, waar jullie 100x hetzelfde zeggen niet irriterend werkt?
Nou dan moet je dringend naar de dokter, de controlekamer voor de bovenkamer bezoeken...

Het AF is geheel een hoop gelater van kerels die denken dat ze hun eigen wetten en regels kunnen opleggen binnen tw...

* geen cf's hoor, want dat mag niet!
* geen interns... Want dan groei je te snel!
* geen VV's buiten de stam, want dan kunnen we teveel verliezen!
* geen kata's, want dan kunnen we niet meer dodgen!

Ik kan nog wel even doorgaan, maar daar heb ik de tijd niet voor helaas.

Btw, bovenstaande regels, zijn allen opgemaakt door spelers zoals jij, die het spel te makkelijk maken. Al deze regels zitten in het spel en werden vroeger ook reeds gebruikt en toen zag je nog een leukere strijd, moest er meer gedaan worden om een wereldwinst te pakken.

Hoe het nu gaat is... Je start een stam met 8-10 spelers die al eens een wereld heeft gewonnen, waarbij nog eens per account 4-5 man starten.
Dan nog wat pp inztoppen voor een goede start.
Daarna als je voor loopt, wil je wereldafapraken maken, niemand mag nog cf's of kata's gebruiken of VV draaien buiten stam, en de weg naar de winst ligt openen, want niemand meer die izts kan beginnen na die achterstand


Dat is ook mede de reden dat het spel in de soep loopt en binnen paar jaar gewoon zal stoppen wegens te weinig leden.
Er zijn al regeltjes en we maken er nog steeds meer en meer.. Tot er niets meer overblijft en dan zoek je weer een nieuw game.

Je zou het kunnen testen, door eens een wereld te laten spelen zonder al die regeltjes en zien wat het heeft...

Die hebben we al, w67, waar 1 stam al je bovengenoemde regeltjes doet en al de rest gewoon gequit is of op del staat door die regeltjes.
Mss ben je toch niet zo slim als je denkt hm
 
Reactiescore
973
w10 een meer dan tiental continenten met bb's door overmatig kata gebruik op boer. Leegloop op w5 van de betere en sterkere spelers door overmatig kata gebruik.
 
Reactiescore
3.536
Het is van bij de start al duidelijk dat Class deze classic gaat winnen en dat kunnen we nu met zekerheid zeggen. Is het geen idee om de winst globaal nu aan Class te geven, dus Class is de winnaar (gefeliciteerd).

Kan Class dan nu in 2 stammen opsplitsen en kunnen we nog effe TW spelen tegen elkaar?
 

Deleted User - 487694086

Guest
En als pawn merkt dat ze toch nog kunnen winnen raken ze zeker allemaal terug actief en kunnen we kata's verwachten van pro's als heer draggy
 
Reactiescore
259
Dr is nog geneens een fatsoenlijke strijd tussen pawn + hun 5 bondgenoten en class geweest, waarom nu al de handdoek in de ring gooien? (zover het wordt gedaan, prove me wrong). PAWN/DEVO/ETERN vs CLASS/VIT = 5.2miljoen vs 3.9miljoen, bijna 1.5x kwanitatief overmacht. Volgens mij moet daar genoeg uit te halen zijn. Nu steek je veel tijd in TW om accounts op te bouwen en als het erop aan gaat komen dan is het over... zonde van de ingestoken tijd in tw toch?
 

Deleted User - 487694086

Guest
Jannes zal het nooit toegeven, maar hij is een vd grootste redenen dat Pawn de handdoek in de ring gooit, plus een hele slechte leiding. Class wordt zo ziek opgehemeld, terwijl nog niemand er serieus front mee heeft gehad. En dan is er front bij marter en gaat hij meteen runnen. Er wordt op een of andere manier verwacht dat Class overal simpel overheen loopt, maar het is door mensen als Jannes echt ziek erg overdreven. Je kan het ook uittesten en kijken wanneer je front hebt hoe het gaat. Het Pawn kamp heeft nog steeds een kwantitatief overwicht, zeker met Phoenix die nu (volgens mij) ook geen zin meer heeft Etern aan te vallen. Als je een paar doorzetters zou hebben, niet per se hele goeie spelers, kan je het tenminste uittesten, maar de wereld was schijnbaar al verloren voor er front was.
Is ook de schuld vd leiding, kwaliteit in de stam is lastig omhoog te krijgen, maar een beetje stamgevoel en doorzettingsvermogen valt toch wel wat aan te doen.
 
Reactiescore
1.018
Daarom doe je het toch net
Om mensen zoals jullie te irriteren, door mee in jullie verhaal te gaan.

Of denk je nou echt dat jullie topics, waar jullie 100x hetzelfde zeggen niet irriterend werkt?
Nou dan moet je dringend naar de dokter, de controlekamer voor de bovenkamer bezoeken...

Het AF is geheel een hoop gelater van kerels die denken dat ze hun eigen wetten en regels kunnen opleggen binnen tw...

* geen cf's hoor, want dat mag niet!
* geen interns... Want dan groei je te snel!
* geen VV's buiten de stam, want dan kunnen we teveel verliezen!
* geen kata's, want dan kunnen we niet meer dodgen!

Ik kan nog wel even doorgaan, maar daar heb ik de tijd niet voor helaas.

Btw, bovenstaande regels, zijn allen opgemaakt door spelers zoals jij, die het spel te makkelijk maken. Al deze regels zitten in het spel en werden vroeger ook reeds gebruikt en toen zag je nog een leukere strijd, moest er meer gedaan worden om een wereldwinst te pakken.

Hoe het nu gaat is... Je start een stam met 8-10 spelers die al eens een wereld heeft gewonnen, waarbij nog eens per account 4-5 man starten.
Dan nog wat pp inztoppen voor een goede start.
Daarna als je voor loopt, wil je wereldafapraken maken, niemand mag nog cf's of kata's gebruiken of VV draaien buiten stam, en de weg naar de winst ligt openen, want niemand meer die izts kan beginnen na die achterstand


Dat is ook mede de reden dat het spel in de soep loopt en binnen paar jaar gewoon zal stoppen wegens te weinig leden.
Er zijn al regeltjes en we maken er nog steeds meer en meer.. Tot er niets meer overblijft en dan zoek je weer een nieuw game.

Je zou het kunnen testen, door eens een wereld te laten spelen zonder al die regeltjes en zien wat het heeft...

Heb even alle onjuistheden (imo) dikgedrukt, zou je deze nog eens willen lezen en dan willen aangeven welke gedeeltes je niet snapt?
 

DeletedUser80684

Guest
Ik snap enkel niet waarom je zou opgeven, ga iig strijdend ten onder ipv te rennen.
 
Bovenaan