Praathoek #20

Start jij deze classic?


  • Totaal aantal stemmers
    66
Reactiescore
151
Sorry maar ik kan mij geen 1 wereld met jouw herinneren, laat staan wij dagelijks in contact stonden. Rebecca heeft die PM verwijderd dus kan het ook niet opnieuw opzoeken want we hadden het er al eens kort over. w28 of 34?

In ieder geval beweerde je dat ik zou zijn weggespeeld op w28 wat helemaal in de verste verte niet klopt. Dus ik stel vast je uitspraken doet waar je helemaal geen weet van hebt. Maar daar ben jij het ongetwijfeld niet mee eens.



Die zijn blijkbaar wel nodig omdat Class met de gekste stellingen komt.



Die vergelijking is gemaakt omdat Rob duidelijk niet begreep dat leden aantal er weinig toe doet. Rest van AF, daarmee bedoel je trouwens Class zeker.

Ik heb nooit een 3 v 15 gezien in ieder geval.

Misschien dat je wat meer tijd moet gebruiken aan het forum lezen dan aan lange onzinnige vergelijkingen maken?

Ja 50 beste accounts winnen makkelijk van de rest jannes. Zegt dat dat het aantal accounts niets betekent? Nope. Want de top 3 verliest met heel ruim gemak van de nummer 4-18. Zo gauw spelers een beetje niveau behalen van normaal clears kunnen sturen, beetje timen (hoeft niet heel goed) en een beetje normaal kunnen groeien/account opzetten begint kwantiteit ineens heel veel uit te maken. Dan gaan doen alsof de onderste 900 accounts heel belangrijk zijn is een onzinnige vergelijking.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Classic komt met de gekste stellingen, dus ik moet irrelevante vergelijkingen droppen, hm.
 
Reactiescore
3.538
Kijk eens in de bijlage lieve schat, je legt (zoals gewoonlijk) weer eens woorden in iedereens mond.
Bekijk bijlage 14836

Welke wereld was het nu wij dagelijks contact hadden en wat was de naam van je account daar!

Misschien dat je wat meer tijd moet gebruiken aan het forum lezen dan aan lange onzinnige vergelijkingen maken?

Ja 50 beste accounts winnen makkelijk van de rest jannes. Zegt dat dat het aantal accounts niets betekent? Nope. Want de top 3 verliest met heel ruim gemak van de nummer 4-18. Zo gauw spelers een beetje niveau behalen van normaal clears kunnen sturen, beetje timen (hoeft niet heel goed) en een beetje normaal kunnen groeien/account opzetten begint kwantiteit ineens heel veel uit te maken. Dan gaan doen alsof de onderste 900 accounts heel belangrijk zijn is een onzinnige vergelijking.

Ik heb nergens gezegd het aantal niets betekend. Ik zei dat het weinig betekend. We zijn het toch allemaal eens het om macht draait, het kan best zo zijn dat de stam met de meeste leden de meeste macht heeft op een wereld, maar het kan evengoed zo zijn dat de stam met de minste leden de meeste macht heeft. Heet het aantal leden dan een doorslaggevende factor in het hebben van de meeste macht? Nee, en dat is wat ik duidelijk probeer te maken. Mijn vergelijking is daarom ook helemaal niet 'onzinnig', ik gaf daarmee aan dat het hebben van de meeste leden niet 'altijd' gelijk staat aan het hebben van de meeste macht.

Ik begrijp dat lezen lastig is, maar ik verwacht wel een minimale inspanning 'een poging tot' om dingen te begrijpen zoals ik ze neerzet.

Het is gemakkelijk om de hele tijd te kappen op iets, mijn vraag voor jouw: Bij wat ben jij het nu niet eens in het geen ik vandaag verteld heb.

Classic komt met de gekste stellingen, dus ik moet irrelevante vergelijkingen droppen, hm.

Er stond Class he, niet Classic ^^
 
Reactiescore
973
Als Pawn en Class niet zoveel accounts een invite hadden gegeven was er al weken vollebak oorlog geweest in hun gebieden. Dus ja, snelheid is een factor maar heeft globaal gezien er niets mee te maken in de stelling die ik maakte.

Dus stel ik mijn vraag opnieuw, is Classic altijd zo saai als in het opzicht iedereen zijn stamkeuze snel maakt, het al snel een 1 v 1 word en het dan gewoon wachten is op front, waarna er 2 weken oorlog komt, een account gebroken word langs een kant en de andere stam dan op massa del gaat?

Want daar begint het hier wel op te lijken.

Toen Pawn fuseerde met 2 andere stammen hebben besloten niet de makkelijke weg te nemen om een 3 mans stam te blijven.

Oh wacht, dat was jouw punt vorige week.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
3.538
Toen Pawn fuseerde met 2 andere stammen hebben besloten niet de makkelijke weg te nemen om een 3 mans stam te blijven.

Oh wacht, dat was jou punt vorige week.

Ik kan weinig uit deze zin halen als ik eerlijk moet zijn. Als je een reactie wilt zal je hem even opnieuw moeten formuleren.
 

Deleted User - 487694086

Guest
3S3.gif
 
Reactiescore
973
Ik kan weinig uit deze zin halen als ik eerlijk moet zijn. Als je een reactie wilt zal je hem even opnieuw moeten formuleren.

Langzaam van begrip. Toen we een top 20 account niet aannamen ging je janken dat we alsnog voor de makkelijkste weg kozen, nu ga je janken dat toen we wel rekruteerde we weer voor de makkelijkste weg kozen. Of te wel, of we nu iets wel of niet doen, het zal altijd negatief in jou ogen blijven. ;)
 
Reactiescore
3.538
Langzaam van begrip. Toen we een top 20 account niet aannamen ging je janken dat we alsnog voor de makkelijkste weg kozen, nu ga je janken dat toen we wel rekruteerde we weer voor makkelijkste weg kozen. Of te wel, of we nu iets wel of niet doen, het zal altijd negatief in jou ogen blijven. ;)

Dat is een stelling die jij maakt maar ik het niet mee eens ben ofc ^^ Heer orcfighter staat rang 23 (wat niets scheelt met rang 20), ik haal er maar even een naam bij die iedereen kent.

Dus jij wilt beweren dat als je hem zou afwijzen en dit naar buiten uitbrengt alsof jullie hierdoor een risico nemen ik daar geen kritiek mag op uiten het nergens op slaat. Ik nam Jekyll als account totaal en totaal niet serieus in alle opzichten, mag die nog een groot account hebben ik vind het de normaalste zaak van de wereld jullie hem niet aannamen en stoor mij er ook aan dat jullie dit verkondigen als het niet kiezen voor de makkelijke weg. Hij lag in de weg, onbetrouwbaar en is geen geweldige speler.

Theoretisch gezien als je hem in de stam haalt is het een versterking, ik ben niet de man van de statistieken en bekijk de dingen op een andere manier. Je kan ook stellen dat als je hem weigert, je een betere acc opbouw kan bieden aan andere en je behoud door het ledenlimiet van 10 een plaats vrij voor een mogelijk betere recruit, een recruit die van meer waarde kan zijn als dat Jekyll dit zou zijn dus in dat opzicht zou je zo'n mogelijkheid blokkeren. Jij kwam vervolgens met argumenten 'ja smallere stroken hebben ook voordelen'. Ja zo kan je aan alles een verhaal breien.

Jekyll was in no time weg en heeft überhaupt niets gedeffed als je het mij vraagt, dorpjes zijn grotendeels bij Class, iedereen heeft zijn liggingen zoals ze willen en er is nog plaats vrij voor andere betere accounts, ik vind letterlijk dat hem er niet bijnemen goed is uitgedraaid en had dit vooraf ook zo gezegd.

Als jullie sterke accounts weigeren voor jullie stam (alles in jullie omgeving zit in Class naderhand) zal ik de eerste in de rij zijn (tenzij de wereld al zo goed als gewonnen is) die hiervoor een applausje zal geven. Ik stoor mij vooral aan de houding die hier word aangenomen, met zen alle tegen Jannes zijn kritiek in gaan terwijl mijn kritiek verre van hard is en gewoon veel steek houd.

Soms is iets erkennen ook al komt dat niet zo pro over beter als iets te blijven ontkennen om maar niet te moeten toegeven. Geeft een averechts effect op de uitstraling die jullie zo graag willen hebben. De tijd van politieke correctheid is voorbij, zeg gewoon wat je vind ipv dat fake gedoe en wat kan jouw het schelen voor derest.
 
Reactiescore
973
Jekyll was in no time weg en heeft überhaupt niets gedeffed als je het mij vraagt, dorpjes zijn grotendeels bij Class, iedereen heeft zijn liggingen zoals ze willen en er is nog plaats vrij voor andere betere accounts, ik vind letterlijk dat hem er niet bijnemen goed is uitgedraaid en had dit vooraf ook zo gezegd.

Je zei dat jekyll erbij nemen de moeilijke weg kiezen was, en dat is uiteraard de grootste onzin die je kan vertellen. Extra account, tevens solo speler waar wij makkelijk 2 meer ervaren spelers bij hadden kunnen gooien. Sterker, die hebben we al in de stamchat. ;) Met het idee van de dorpen zullen beter gebruikt worden als ze van Class zijn is ook een kolder argument, met zo'n redenatie zou Aes heel Class kunnen internen en zou jij zeggen dat het een voordeel is dat wij nu alles bezitten.
 
Reactiescore
3.538
Je zei dat jekyll erbij nemen de moeilijke weg kiezen was, en dat is uiteraard de grootste onzin die je kan vertellen. Extra account, tevens solo speler waar wij makkelijk 2 meer ervaren spelers bij hadden kunnen gooien. Sterker, die hebben we al in de stamchat. ;) Met het idee van de dorpen zullen beter gebruikt worden als ze van Class zijn is ook een kolder argument, met zo'n redenatie zou Aes heel Class kunnen internen en zou jij zeggen dat het een voordeel is dat wij nu alles bezitten.

Volgens mij zei ik dat Jekyll afwijzen niet voor de moeilijke weg kiezen is, dat is niet hetzelfde hoe jij het nu zegt. In mijn ogen is er geen moeilijke weg dat jullie konden kiezen, of je hem nu nam of niet. Geen moeilijke weg nemen kan wel nog altijd betekenen je wel voor de moeilijkste weg koos.

Maar dit is wel snel verkeerd interpreteerbaar en en pleit mezelf daarin niet onschuldig ik het eens verkeerd verwoord heb.


Wat je vervolgens weer zegt is wat ik bedoel met dat je oneindig dingen kan breien aan voorbeelden waarom hem recruiten wel goed kon zijn, nauw ik kan je er minstens evenveel geven van hetzelfde niveau dat het omgekeerde zou weergeven.

Hij is hoogst onbetrouwbaar dat heeft die bewezen en zoals je zelf aanhaalde was zijn sollicitatie alles behalve wat het zou moeten zijn. Hij heeft de mail en het zeggenschap over dat account. Wat jij wilt beweren nu is dat als je een totaal labiel, impulsief iemand in je stam haalt, je dit probleem kan oplossen als je er 2 spelers bij opzet. Het geeft verre van een garantie dat zo'n account goed zal draaien in je stam, de mail eigenaar bepaald dat nu eenmaal wegens die persoon als enige op zichzelf dingen kan beslissen.

En hem afwijzen sluit andere extra accounts niet uit in de toekomst dus is ook geen goed argument. Als Aes Class zou internen zou ik dat als uiterst onverstandig beschouwen overigens. Vind ik ook geen goede vergelijking, het verschil tussen Aes en stamgenoten vind ik kleiner als het verschil tussen Jekyll en Class.
 
Reactiescore
1.018
Sorry maar ik kan mij geen 1 wereld met jouw herinneren, laat staan wij dagelijks in contact stonden. Rebecca heeft die PM verwijderd dus kan het ook niet opnieuw opzoeken want we hadden het er al eens kort over. w28 of 34?
Sorry maar aan deze, en enkele andere posts te zien krijg ik toch het idee dat je relatie met Rebecca nogal toxic is en dat je haar beter kwijt dan rijk bent.

Geen moeilijke weg nemen kan wel nog altijd betekenen je wel voor de moeilijkste weg koos.

Wat jij wilt beweren nu is dat als je een totaal labiel, impulsief iemand in je stam haalt, je dit probleem kan oplossen als je er 2 spelers bij opzet. Het geeft verre van een garantie dat zo'n account goed zal draaien in je stam, de mail eigenaar bepaald dat nu eenmaal wegens die persoon als enige op zichzelf dingen kan beslissen.
Jannes lees de eerste zin van die post even en bedenk even hoe achterlijk je het zou vinden als Mark het zou posten! Bedankt!

Jannes, het is zo simpel als wat. Als je solliciteert en niet mee wil gaan in de eisen van de stam die er mogelijk zijn word je hoe dan ook niet aangenomen. Of vind je dat ook een gekke uitspraak?
 
Reactiescore
3.538
Sorry maar aan deze, en enkele andere posts te zien krijg ik toch het idee dat je relatie met Rebecca nogal toxic is en dat je haar beter kwijt dan rijk bent.

Wat is er verkeerd aan die post en wat heeft Rebecca daarmee te maken?

Jannes lees de eerste zin van die post even en bedenk even hoe achterlijk je het zou vinden als Mark het zou posten! Bedankt!

Wie is Mark? (is dat iets NL's), die zin klopt overigens gewoon.

Als ik moet kiezen tussen weg A of weg B en ik moet over een steentje stappen bij A en bij B over 2 steentjes is dat beide heel makkelijk. Enkel is weg B wel de moeilijkste. Iets kan makkelijk zijn ondanks het de moeilijkste optie was.

Jannes, het is zo simpel als wat. Als je solliciteert en niet mee wil gaan in de eisen van de stam die er mogelijk zijn word je hoe dan ook niet aangenomen. Of vind je dat ook een gekke uitspraak?

Dat is geen gekke uitspraak nee, dat is een erg logische redenering.
 
Reactiescore
1.018
Mark is een poster hier, en je weet best wat er bedoelt wordt met een moeilijke of een makkelijke weg.

@Team Dany, hoeveel edels hebben jullie nog?
 
Reactiescore
259
Mark?
 
Reactiescore
2.039
Zijn classics altijd zo saai eigenlijk? Of is dat nu puur omdat alles meteen in 2 kampen verdeeld is en het gewoon wachten is tot die 2 kampen tegen elkaar gaan fronten.


Ledenlimiet van 5 zou standaard modus moeten worden overall op tw wil je niet gewoon een saaie wereld op enkele weken lategame na.

Nee hoor, vgm hebben de originele class leden juist geprotesteerd tegen dit hoge ledenlimiet daarnaast is het altijd op de spannendste (interessantste) klessiks juist 2 stammen tegen 1 geweest totdat 1 van de 'grote tegenstanders' gebroken werd en samen ging met de andere oppositie. Tot nu toe is het altijd zo geweest dat de grootste uitdager altijd een interner geweest die nummer 1 stond door interns totdat hij front kreeg. Denk dat de spelers van daenerys het laatste seizoen nog niet gezien hebben want ik denk dat ze net zo roemloos ten onder zullen gaan.
 

DeletedUser61134

Guest
Zo heeft aardig wat werk gekost om Jannes kwaad genoeg te krijgen.
Maar eindelijk heeft hij t WW gewijzigd en kan ik niet meer loggen ^^

Kan ik weer in alle rust geen TW spelen :D

Account bestaat niet of wachtwoord is ongeldig. RUST :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
786
Zo heeft aardig wat werk gekost om Jannes kwaad genoeg te krijgen.
Maar eindelijk heeft hij t WW gewijzigd en kan ik niet meer loggen ^^

Kan ik weer in alle rust geen TW spelen :D

Account bestaat niet of wachtwoord is ongeldig. RUST :D

Heeft nog lang geduurd dan? :p
 

DeletedUser61134

Guest
Heeft nog lang geduurd dan? :p

Kan geen details geven gezien ik en Jannes overlegd hebben voor een oplossing dat ik eindelijk op achtergrond kan of stoppen.
Als anderen mij vervangen ben ik tevreden ^^ Moest gewoon even hardhandig :eek:
 
Bovenaan