Praathoek #20

Start jij deze classic?


  • Totaal aantal stemmers
    66

DeletedUser78972

Guest
Ja Devin. Alles is een complot enkel en alleen tegen jou. Het is zeker niet dat die mod het even laat gaan en dan denkt oke nu is het klaar, iedereen die er verder over doorgaat delete ik de post van/geef ik een waarschuwing ofzo. En dat jij dan doorgaat en dus je post verwijderd ziet. Nee het moet wel een complot zijn tegen jou, anders kan dit niet.

Ik heb niet eens de kans gehad om te reageren aangezien dit 3 x is verwijderd dus dit is weer een idiote post van je zoals ik vaker van je zie.
Van even laten gaan is dus niet echt sprake voor mij.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Ach gossie toch.:redface:
 

DeletedUser61134

Guest
Ik werd vroeger bestempeld als de Almachtige Godin Respecca, de ultieme vorm van zelfrespect.
Maar toen de mensheid allemaal afgoden bedachten ben ik maar wedergekeerd als een almachtig mens.

En bewijs leveren moeten ze nog, maar ze kunnen iig met hun 10+ spelers 3 accounts actief genoeg houden.
 
Reactiescore
461
@The Minion wel opvallend dat Roald je co is en ik moet zeggen dat t wel overkomt alsof je t voor hem opneemt dit alles te verwijderen.. Ik bedoel in de andere topics zit er een gek wijfke over terroristen enzo te praten en dat laat je gewoon staan ?
 

DeletedUser61134

Guest
Hup luisteren naar @The Minion en weer on-topic.
Wie maakt een lijstje die eens geen domme discussies trekt? @jokersbrain iets voor jou?

@Purple Swag Leer wat incels zijn, dat zijn gewoon normale gezonde mensen die je elke dag tegenkomt die zich ventileren op een forum. Beetje zoals jullie dus.
Vergelijking is dus niks mis mee gezien het aardig onderbouwd is. En graag jij ook on-topic nu he, neem een voorbeeld aan mij!
 
Reactiescore
2.483
@The Minion wel opvallend dat Roald je co is en ik moet zeggen dat t wel overkomt alsof je t voor hem opneemt dit alles te verwijderen.. Ik bedoel in de andere topics zit er een gek wijfke over terroristen enzo te praten en dat laat je gewoon staan ?

Ik vind het oprecht jammer dat je denkt dat ik zo onprofessioneel ben. Ik volg juist de procedure wat strenger bij mijn oud co's om dit soort reacties tegen te gaan.

Discussies kunnen afdwalen, zeker in het GA topic. De regel intern is dat wij nooit wat verplaatsen/verwijderen zonder reden. Vanzelfsprekend natuurlijk. Soms is het een reden dat het off-topic/spam/belediging of omdat het ergens anders beter past. Persoonlijk heb ik me allang neergelegd bij wat off-topic praat na lijstjes. Echter trek ik in deze bewuste topics (GA/10/rate) altijd een grens. Als de grens bereikt is geef ik dit in een post aan (zoals ik ook daar deed). Alle posten die daarna off-topic zijn verwijder ik ALTIJD. Tenzij het van wereld inhoudelijke waarde heeft dan verplaats ik het. Maar dit ging over gebrabbel van W59.

Als je het niet eens bent met mijn mod acties, mogen jullie een Secund opinion aanvragen bij Duckje. Ik wens jullie daar alle succes van de wereld mee. Maar beschuldig mij er niet van dat ik partijdig mod. Want dat gaat op mijn ego slaan en dan komt er een geïrriteerder Aldo. En een geïrriteerder Aldo is een strengen en inactieve mod, waar niemand blij van wordt.
 
Reactiescore
3.541
Maar speel jij hier op Classic? Dat kan toch niet als je hier ook mod of ligt dat aan mij.
 
Reactiescore
2.483
Maar speel jij hier op Classic? Dat kan toch niet als je hier ook mod of ligt dat aan mij.

Hoe kom je erbij dat in Classic speel dan? Roald is mijn oud co op w59 (mand geleden gesloten), daar verwijst hij naar
 

DeletedUser61134

Guest
Ik hoop dat je ingame stammen bedoeld en niet jullie boomstammen :eek:
 
Bovenaan