Praathoek #16

Reactiescore
660
The minion gestopt?
 
Reactiescore
660
Jongen deed heel veel moeite en dan plots gestopt, iets zal dat wel getriggerd hebben. Hij kwam gewoon 6j te laat als moderator. Al die leuke spelletjes als er nog maar 25 man op zo'n forum kijkt heeft geen zin.
Vermoedelijk kijkt hij zelfs nog amper nu.
 
Reactiescore
2.478
Jongen deed heel veel moeite en dan plots gestopt, iets zal dat wel getriggerd hebben. Hij kwam gewoon 6j te laat als moderator. Al die leuke spelletjes als er nog maar 25 man op zo'n forum kijkt heeft geen zin.
Vermoedelijk kijkt hij zelfs nog amper nu.

Ohh lees dit nu pas, dusja ik ben nu ook inactiever, maar nee, ik liep al maanden (maart/april) met wat bedenkingen rond dus het komt niet uit het niets. Intern heb ik het ook ruim een maand van te voren aangegeven. Er was echter wel een druppel namelijk; de animo voor contesten of dergelijke. In het begin trokken de contesten nog wel wat animo, maar de laatste maanden kromp dit aantal weer. Buiten contesten is er weinig te doen voor een mod. Dit is denk ik ook de reden waarom er besloten is om door te gaat met 2 forummods (dit is een aannamen van mij).

Het leven van een mod dat enkel uit merge en jullie on-topic krijgen bestaat is niet voor mij weggelegd. Ik wil graag bezig zijn met zoveel mogelijk verschillende dingen, ik zit niet graag stil. Met de daling van het aantal (actieve) wereldfora's werd dit al deels weggenomen. Hiernaast was mijn ideeënpot op en kwam er te weinig vanuit de community om deze te vervullen. De huidige twee mods kunnen de trend ('het nieuwe forum') die er de afgelopen werelden doorzetten. Voor mij zat er geen uitdaging meer in en ook dit zorgt voor een motivatieverlies, al met al ben ik blij met mijn besluit om te stoppen. Ik mis het niet namelijk.
 
Bovenaan