Praathoek #16

Reactiescore
2.478
Ik heb heel dit topic met volle verbazing gelezen.. Het verbaast mij echt dat jullie verrast zijn dat dit TW-team zo slecht functioneert, terwijl dit al jaren zo is. Kijk alleen al naar het gros van de AF-mods, vroeger waren dat mensen met aanzien binnen de community.. Nu nemen ze elke spammende noob aan om toch maar iemand te hebben. TW is done en daar draagt het TW-team al jaren bij bij.

En ik maar denken dat ik iets van aanzien had:(:(
 

DeletedUser74552

Guest
Hey hey, ik verkoop misschien wat politieke praatjes, maar onzin is beledigend Andries!!!!!

Tevens geef ik ook toe, dat ik niet echt een makkelijke speler ben om mee om te gaan, vooral omdat ik soms overdreven reageer op bepaalde situaties, waar dat niet had gemoeten. Daarom is het goed dat je bijvoorbeeld een leider als Andries had, die op wonderbaarlijke wijze mij altijd gemotiveerd hield om er wat van te maken. Nog steeds verbaasd dat een speler waarvan ik op classic 11 dacht dat het echt een noob was, een veel betere speler (in mijn opzicht) is dan mij.

Ik ben alleen nooit een circlejerker geworden jongens, dat houden we zo.
Ik ben een trots FvD stemmer!
 
Reactiescore
660
Waar is de tijd dat een classic gewonnen werd op het AF? Wordt hier dan totaal geen rekening gehouden met de toeschouwer. Mooi stelletje spelers zijn jullie!
 
Reactiescore
2.478
Wereldchats verpesten alles:(
 
Reactiescore
660
Damn, hebben ze dat deze classic aangemaakt dan. Djeeee!
 
Reactiescore
660
Goed bezig Andries.
 
Bovenaan