Praathoek #16

Reactiescore
2.478
Waarom is dit forum zo dood in vergelijking met de vorige classic?
 

Deleted User - 487871837

Guest
Hoe kreeg je ook alweer een 10.000 punten dorp met lvl 3 AH?
 
Reactiescore
1.049
Het komt inderdaad nog wel, Weinig stabs vergeleken met vorige classic en toenw as er al snel front tussen de 2 premades....
Scheelt ook een hoop
 
Reactiescore
1.089
Reactiescore
2.478
Niet de eerste keer dat ik Paul politieke onzin zie posten

Volgens mij doe ik er redelijk vaak wel wat aan, maar melden wordt gewaardeerd.
 

DeletedUser75558

Guest
Werd dat niet hetzelfde van Paul gezegd? En die heeft zich prima gedragen voor 2 classics. Sterker nog, nu hoor je hem alleen maar politieke onzin posten, een ware verlichting volgens sommige. Volgens andere is hij nu erger dan te voren. Wie zal het zeggen.
Hey hey, ik verkoop misschien wat politieke praatjes, maar onzin is beledigend Andries!!!!!

Tevens geef ik ook toe, dat ik niet echt een makkelijke speler ben om mee om te gaan, vooral omdat ik soms overdreven reageer op bepaalde situaties, waar dat niet had gemoeten. Daarom is het goed dat je bijvoorbeeld een leider als Andries had, die op wonderbaarlijke wijze mij altijd gemotiveerd hield om er wat van te maken. Nog steeds verbaasd dat een speler waarvan ik op classic 11 dacht dat het echt een noob was, een veel betere speler (in mijn opzicht) is dan mij.

Ik ben alleen nooit een circlejerker geworden jongens, dat houden we zo.
 

DeletedUser75558

Guest
Laten we een discussie voeren over het optreden van Marianne Zwagerman. Zijn er mensen hier die het er mee eens zijn dat er geen verschil is tussen laag en hoog opgeleiden mensen? En dat alle salarissen gelijk getrokken moeten worden? Aangezien de meeste hier zo tactisch onderlegd zijn, zou ik graag u mening willen horen. @Khyodyr
 
Bovenaan