Praathoek #16

DeletedUser73681

Guest
Voor niet nederlands praten, terwijl ik op die knuppel reageer hoedan haha
 

DeletedUser77686

Guest
ff een vraagje, er zitten 2 roemeense stammen naast mij haha, maar dat mag toch helemaal niet of vergis ik me nou? je moet toch nederlands kunnen spreken

We-need-to-build-a-wall--meme-46182.jpg
 

DeletedUser73681

Guest
Ook lekker, krijg je om kwart over dit gezeik, reageert er niemand meer om me te helpen, zalig!
 

DeletedUser74966

Guest
Hoe wordt jij nou weer genaaid als je reageert op engels berichten. Da's toch wel het toppunt :D

Komt waarschijnlijk omdat zij zo slecht engels praten dat het niet meer als zo gekwalificeerd kan worden?
 

DeletedUser73681

Guest
Rare was dan weer, dat ik hiervoor een supportje had aagemaakt. Maar eigenlijk komt het er dus op neer dat iedereen mag spelen, maar dan wel z'n mond moet houden
 

DeletedUser74966

Guest
Dat was al gezegd ;)

Zo staat het ook in de regels geloof ik. Voertaal is nederlands. Binnen eigen stammen mag je geloof ik wel een andere taal gebruiken mits iedereen die gebruikt. Dit geldt ook onderling in pm (not sure). Als je tegen de rest van de wereld maar gewoon nederlands spreekt.
 
Reactiescore
167
Waar staan jullie GSjes op?;)
 
Reactiescore
167
Zijn farm scripts trouwens nog steeds illegaal?

Ik gebruik ze niet hoor, maar zou mn leven wel wat makkelijker maken aangezien ze op de amerikaanse server wel legaal zijn en daar speel ik nu al een paar jaar wat me lui heeft gemaakt :$

Gaat om het script "LA enhancer" of "ntoombs script" die aanvallen stuurt als je A/B ingedrukt houdt

Ik geloof dat ze hier illegaal zijn maar dat weet iemand hier vast wel :engel:
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Zijn farm scripts trouwens nog steeds illegaal?

Ik gebruik ze niet hoor, maar zou mn leven wel wat makkelijker maken aangezien ze op de amerikaanse server wel legaal zijn en daar speel ik nu al een paar jaar wat me lui heeft gemaakt :$

Gaat om het script "LA enhancer" of "ntoombs script" die aanvallen stuurt als je A/B ingedrukt houdt

Ik geloof dat ze hier illegaal zijn maar dat weet iemand hier vast wel :engel:

Maak even een support ticket aan met het script erin. Heb je het snelste betrouwbaar antwoord. :)
 
Reactiescore
1.019
Illigaal, als het goed is geeft dat script het zelfs aan als je het in je snellijst zet.
 
Bovenaan