Praathoek #16

DeletedUser77876

Guest
Ow kan wel zo zijn idd, maar ik vind het gewoon grappig dat ik in mijn eerste wereld sinds een jaar of 3 gelijk aangevallen wordt op de 1e dag haha. En dan ging die gozer ook nog even stoer doen via de PM, dan vraag je er wat mij betreft gewoon om.

Nu komt zn stamgenootje 2 uur lopen voor jan doedel... Het niveau lijkt er niet echt op vooruit gegaan te zijn.
 

DeletedUser10303

Guest
Ow kan wel zo zijn idd, maar ik vind het gewoon grappig dat ik in mijn eerste wereld sinds een jaar of 3 gelijk aangevallen wordt op de 1e dag haha. En dan ging die gozer ook nog even stoer doen via de PM, dan vraag je er wat mij betreft gewoon om.

Nu komt zn stamgenootje 2 uur lopen voor jan doedel... Het niveau lijkt er niet echt op vooruit gegaan te zijn.
jij past er anders goed bij :D
 

DeletedUser73681

Guest
ff een vraagje, er zitten 2 roemeense stammen naast mij haha, maar dat mag toch helemaal niet of vergis ik me nou? je moet toch nederlands kunnen spreken
 

DeletedUser10303

Guest
ff een vraagje, er zitten 2 roemeense stammen naast mij haha, maar dat mag toch helemaal niet of vergis ik me nou? je moet toch nederlands kunnen spreken
Ik denk dat je gewoon geen andere taal mag spreken maar je mag wel spelen zonder nederlands te kunnen :p
 

DeletedUser73681

Guest
Ik denk dat je gewoon geen andere taal mag spreken maar je mag wel spelen zonder nederlands te kunnen :p

Toch raar dat op de .NL server nu halbakken engels PM's krijg... Is dat niet de reden dat er een .net server is, en zelfs een Roemeense server voor deze personen in kwestie
 

DeletedUser10303

Guest
Toch raar dat op de .NL server nu halbakken engels PM's krijg... Is dat niet de reden dat er een .net server is, en zelfs een Roemeense server voor deze personen in kwestie
nu je het zegt, wij kregen ook een aanvraag van een persoon die letterlijk google translate heeft gebruikt :D
 

DeletedUser73681

Guest
Ja dat krijg ik hier dus ook ongeveer, alleen dan zijn ze nu daar van afgestapt en is het gewoon zwak engels geworden.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Zover ik weet is de voertaal nederlands hier en kan een andere taal tot een ban leiden, maar pin me er niet op vast.
 
Reactiescore
167
04849a6ad1fa4b7b67c5cdc8bea4a29b.png


Vely gud enlisch
 

DeletedUser10303

Guest
dat is volgens mij inderdaad de regel, al vind ik deze regels bijzonder achterhaald.
Deze waren nuttig vroeger in de tijd dat er veel spelers waren per server.

Nu zouden ze beter alles wat meer mixen... mjah dat is puur mijn mening.
 

DeletedUser73681

Guest
Zover ik weet is de voertaal nederlands hier en kan een andere taal tot een ban leiden, maar pin me er niet op vast.

Navraag gedaan bij het support (niet om deze spelers te bannen puur uit interesse) en schijnbaar is "iedereen welkom" aldus het support. Dan weten we dat ook weer
 
Reactiescore
2.506
De voertaal is inderdaad Nederlands. Dit moet je ook in zekere zin beheersen om TWNL te kunnen/mogen spelen. Dus bij vermoedens kun je altijd een supportje sturen die het verder onderzoeken.

@Edit, raar antwoord van support, vraag t ff na

@@Edit: Je hoeft geen Nederlands te beheersen om hier te gaan spelen. Enkel moet je dan niet communiceren in een andere taal. Dus zolang ze hun mond dichthouden ist prima, aldus support.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
167
Thanks voor de uitleg Minion, goed om te weten!

Dan gooi ik even mn amerikaanse Co's op mn account als nachters :cool:
 
Bovenaan