Praathoek #16

DeletedUser10303

Guest
Kheb er zin in, zien er super leuk uit deze instellingen!
 
Reactiescore
660
Ik lees tegenwoordig veel.
 
Reactiescore
1.094
Verlaten dorpen (en barbarendorpen): Ja, 1,25 per speler, groeien mee tot 1.000 punten

Klopt dit wel? Ik zie toch erg veel grijs

Gelukkig dat het aantal grijs nog met 60 % is verlaagd tov de originele plannen
 
Reactiescore
1.019
feelsgood, ik was de eerste met 2 zwaard, toch nog eens een mijlpaal dat ik ergens eerste in ben xD
Daar heb je geen reet aan. Alle bbs zijn vol nog, farm ze met speer, loopt veel sneller, je moet pas gaan microfarmen als alles leeg is, nu is het nog niet rendabel

Geen dank
 
Reactiescore
19
zeker wel, had 100% van alle zwaard in de wereld, toch wel een levensprestatie waar ik mijzelf belachelijk mee maak, maar dat is niet erg.
 
Reactiescore
425
Daar heb je geen reet aan. Alle bbs zijn vol nog, farm ze met speer, loopt veel sneller, je moet pas gaan microfarmen als alles leeg is, nu is het nog niet rendabel

Geen dank

Want met speren alleen farmen heb je nooit doodlopers uiteraard. 3 sp en 3 zw farm is nooit verlies, met 20 speren verlies je er nog steeds één. Noob.

Ben ik nou echt de enige uit de top 25 met de 500 gs farm award lol? Zit nu op 925 gs met mijn noob 3 sp/zw farm tactiek.
 
Reactiescore
1.019
je maakt veel meer winst @BangerdIsWhoIAm maar je moet het zelf weten eh, het is niet mijn acc.

en daarnaast kunnen mensen die award uit hebben staan eh, en er zitten veel puntengeilers in de top 25.
 
Reactiescore
425
je maakt veel meer winst @BangerdIsWhoIAm maar je moet het zelf weten eh, het is niet mijn acc.

en daarnaast kunnen mensen die award uit hebben staan eh, en er zitten veel puntengeilers in de top 25.

Wat is de winst als je telkens troepen verliest dan? Op dit moment zijn er echt nog geen spelers die zoveel speren hebben dat het heel veel uitmaakt. Heel veel microfarms achter elkaar is hetzelfde als een grote farm hé :)

Viel met gewoon op dat er niks in de top 25 die award had haha
 
Bovenaan