PPkes?

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.149
Heykes.

Kverveel me en ben net w60 begonnen dus als iemand nog hier zit en nooit meer TW gaat spelen en dus eventjes zijn pp wil storten op Ultimate Revenge graagkes. Je mag natuurlijk ook met me mee spelen en over 2 uur quitten we weer

Mvgkes.
 

DeletedUser24056

Guest
Goed om te zien ook dat het een memorabel moment in je leven geweest is. Dat doet deugd.
 

DeletedUser24056

Guest
Het meervoud doet vermoeden dat je dergelijke sensaties vaker meemaakt?
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.149
Het meervoud doet vermoeden dat je dergelijke sensaties vaker meemaakt?

Het overkomt je wel eens he. Ik geloof dat Nonkel toen ook picje had gestuurd trouwens.

Hoe is het overigens en kom je hier eigenlijk weer vaker of is het puur toeval dat we hier beiden weer eens vertoeven
 

DeletedUser24056

Guest
Ik ben hier al een eeuwigheid niet geweest, dus onze ontmoeting berust op toeval. Het leven gaat wel goed. Ik nader afstuderen, dus de grote-mensen-wereld laat niet lang meer op zich wachten.
 

DeletedUser24056

Guest
Na het plaatsen van m'n vorige post realiseerde ik me dat het netjes is de vraag in omgekeerde richting te stellen. Bij dezen: hoe vergaat jouw leven?
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.149
Redelijk redelijk, woon nu in rotterdam. Studie nog lang niet klaar.

Jij was ook met uni studie begonnen toch? Want je hbo had al een tijdje afgerond toch, iets met planologie oid?
 

DeletedUser24056

Guest
Ik heb een universitaire vooropleiding in geografie, gevolgd door een master planologie en een master erfgoedstudies.
 
Reactiescore
1.019
je kan het ook zo aanpakken als thecavalryishere, die heeft ook al een hele lijst met sponsers :eek:
 

DeletedUser40402

Guest
Heykes.

Kverveel me en ben net w60 begonnen dus als iemand nog hier zit en nooit meer TW gaat spelen en dus eventjes zijn pp wil storten op Ultimate Revenge graagkes. Je mag natuurlijk ook met me mee spelen en over 2 uur quitten we weer

Mvgkes.
Zot. Eens je ervan af bent moet je niet meer opnieuw beginnen!
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.149
Zot. Eens je ervan af bent moet je niet meer opnieuw beginnen!

Whehe, ik kan je verzekeren dat ik hier over 2 weken weer mee ben gestopt na mijn tentamens.

Maar ik heb nu niet echt de tijd om een echt spel te spelen dat een uur per potje duurt, maar soms tijdens het leren eventjes pauze nemen en wat klikken hier gaat prima.
 
Bovenaan