PP Verdienen

DeletedUser73282

Guest
Hey,

Hoewel het zelf niet mijn doel is op deze wereld ben ik er al wel lang nieuwschierig naar geweest, wat is nu de optimale groei om zoveel mogelijk PP binnen te halen?

Farmen is natuurlijk een lastige variabele, de een zal efficiënter en actiever farmen dan de ander, dus voor het gemak stel ik de vraag even zonder farmen.

Je kan op dag 2 al gaan verkopen voor 1k:20, maar je kan ook 2 weken je grondstoffen uppen en dan voor misschien 1k:10 verkopen bijvoorbeeld.

Dus wanneer kan je het best beginnen met verkopen om zoveel mogelijk PP op een wereld binnen te halen?
 

DeletedUser73282

Guest
Slotje? Nutteloos? Ik denk juist dat het een zeer interessante kwestie is om de optimale groei/pp verhouding uit te vogelen, en er ook veel spelers zijn die daar bij geholpen kunnen worden.
 

DeletedUser

Guest
Ik denk persoonlijk dat we zo min mogelijk aandacht aan deze dramafeature moeten besteden.
 

DeletedUser10303

Guest
Slotje? Nutteloos? Ik denk juist dat het een zeer interessante kwestie is om de optimale groei/pp verhouding uit te vogelen, en er ook veel spelers zijn die daar bij geholpen kunnen worden.

zoek het dan zelf uit door het te proberen hè :eek:
 

DeletedUser40402

Guest
Ik vind dit best wel interessant. Ik zit ook nog altijd te twijfelen tussen opbouwen en direct voor pp te gaan en vraag me af wat het efficientst is :p
 

DeletedUser47069

Guest
Ik heb nu m'n gs geleveld tot zo de 2de missie daarvan en ben daarna voor lc gegaan, als ik er 100 heb fzo ga ik gs beginnen te verkopen
 

DeletedUser75108

Guest
Een wereld geleden, heb ik 7 dorpen gehad en kon pp voor de prijs van 1:3 verkopen,

ik was ins staat binnen 10 dagen met veel uitgebouwde markten 22k PP te schrapen,

het is dus handig om het met meerdere dorpen te doen tegen een goedkopere prijs, in verhouding haal je er dan meer uit. ook omdat de barbaren groter zijn, je meer kunt farmen.
 

DeletedUser47069

Guest
Maar, je steekt er wel veel meer tijd in...ik ben met 6k pp ook al zeer blij hoor... :p
 

DeletedUser75237

Guest
Ik denk dat je beter eerst een normale start maakt en als je eenmaal een paar 100 lc hebt begint met 'pp schrapen'. Misschien is dat niet het meest efficient, maar ik denk wel het beste evenwicht tussen kosten (moeite die je erin steekt) en baten (wat het je opbrengt).

Als ik eenmaal meer dorpen heb wil ik gewoon verder spelen en geen pp verdienen :D
 

DeletedUser75108

Guest
als ik 6 dorpen heb en oop achter omdat me trein 8x blijft hangen op lage toestemming en daardoor je clears doodloopt etc, ja dan ga ik pp farmen, as ik dan zon 2k +/- per dag aan opbrengst heb vind ik het hellemaal geen probleem om wat energie erin te steken, bovendien maak ik bijna altijd een goede start waardoor ik voorsprong heb, en met meerdere dorpen dus kan overleven door ze ook echt te verdedigen :D

Dan is het dus gewoon een kwestie van dagelijks jou aanbiedingen op de markt plaatsen en wachten tot ze uit handen genomen worden.
 

DeletedUser

Guest
Hey,

Hoewel het zelf niet mijn doel is op deze wereld ben ik er al wel lang nieuwschierig naar geweest, wat is nu de optimale groei om zoveel mogelijk PP binnen te halen?

Farmen is natuurlijk een lastige variabele, de een zal efficiënter en actiever farmen dan de ander, dus voor het gemak stel ik de vraag even zonder farmen.

Je kan op dag 2 al gaan verkopen voor 1k:20, maar je kan ook 2 weken je grondstoffen uppen en dan voor misschien 1k:10 verkopen bijvoorbeeld.

Dus wanneer kan je het best beginnen met verkopen om zoveel mogelijk PP op een wereld binnen te halen?



als je het echt goed doet dan moet je eerst zorgen dat je basis goed is, dus prima start(heb ik)

mines lekker hoog(heb ik)

en dan beetje lc (200) ga ik mooi heen

en dan markt omhoog en verdienen maar:)

dus gewoon eerste 3-5 dagen opbouwen tot een mooi iets en dan pas verkopen met 1500gs mines inkomen per uur per soort.
dus gewoon normale start doen en niet te snel beginnen te verkopen , want wat wil je met lage mines echt doen op de langere termijn?

das simpel uit te rekenen das (4500 x 24 /1000) x 20 = 2k pp per dag.

moet ik zeggen dat ik nu wel eerst pp erin heb gestoken voor goede start , maar dat komt dubbel zo hard weer mijn kant op straks schatjes:)

en dan met je farm lc bouw je markt verder uit beetje def maken tegen farmen muur opbouwen etc.

en voor je het weet heb je idd binnen no time 20k pp


en zeker niet pre registreren , want je wilt zeer zeker niet in de kern zitten voor goede en langdurige verkoop.

das de pro manier;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
vergeet ik nog te zeggen +20 gs erin gooien en hoge gs vlag uiteraard.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.157
omg dimi

wat is deze kwordt gek doei
 

DeletedUser73282

Guest
Nog zo'n punt, de ideale ligging :p? Verschillende zeggen hoe dichter bij de core hoe beter, maar dat is dus niet zo volgens jou :p?
 
Bovenaan