PP Verdienen

Reactiescore
116
Nog zo'n punt, de ideale ligging :p? Verschillende zeggen hoe dichter bij de core hoe beter, maar dat is dus niet zo volgens jou :p?

Ik zou net denken: in het midden lig je even ver van iedereen.. lijkt me het beste :confused:

Anderzijds zijn hier wel weinig bb's :mad:
Toch al 91 pp verdiend..
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
das simpel uit te rekenen das (4500 x 24 /1000) x 20 = 2k pp per dag.

Dus jij gaat net als zeer velen Gs verkopen om zo veel pp te verdienen, zoals je zelf zegt 2K pp/dag, dit betekend dat je minstens 10K pp zal verdienen aan deze wereld. Gs-verkopers worden desondanks als de goeden aanzien.

Legt niemand dan de link? Je krijgt geen 10K pp op door enkel AM & FA op te zetten, je hebt gewoon veel teveel. Ze niet gebruiken en verloren laten gaan is ook dom, dus worden de verkopers een tijdje later de gebruikers, en dan is er sprake van pp-abusen, degenen die als de slechten worden aangezien.

Wel aan alle klagers, het haten hoort te beginnen bij degenen die beslissen pp te verdienen.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben het helemaal met Tim's mening eens. Maar mij lijkt het juist leuk om door iedereen gehaat te worden.
Ik speel deze wereld zeker serieus maar als ik echt teveel van een bepaalde gs heb verkoop ik hem nog wel.
75 PP in een halve dag vind ik best redelijk.
 

DeletedUser75737

Guest
Ik ben het helemaal met Tim's mening eens. Maar mij lijkt het juist leuk om door iedereen gehaat te worden.
Ik speel deze wereld zeker serieus maar als ik echt teveel van een bepaalde gs heb verkoop ik hem nog wel.
75 PP in een halve dag vind ik best redelijk.

Ik snap niet wat je daar leuk aan vindt dat blijft bij jou ik hou van gezzeligheid spam altijd de skype chat vrolijk vol :D
 

DeletedUser

Guest
Ik snap niet wat je daar leuk aan vindt dat blijft bij jou ik hou van gezzeligheid spam altijd de skype chat vrolijk vol :D

Gezelligheid is ook leuk maar het is toch leuk om gewoon ver voor iedereen te staan, en iedereen die je een noob noemt, zou het graag doen lol
 

DeletedUser73673

Guest
En ik persoonlijk geef het liever uit aan andere dingen :p
 

DeletedUser

Guest
Dus jij gaat net als zeer velen Gs verkopen om zo veel pp te verdienen, zoals je zelf zegt 2K pp/dag, dit betekend dat je minstens 10K pp zal verdienen aan deze wereld. Gs-verkopers worden desondanks als de goeden aanzien.

Legt niemand dan de link? Je krijgt geen 10K pp op door enkel AM & FA op te zetten, je hebt gewoon veel teveel. Ze niet gebruiken en verloren laten gaan is ook dom, dus worden de verkopers een tijdje later de gebruikers, en dan is er sprake van pp-abusen, degenen die als de slechten worden aangezien.

Wel aan alle klagers, het haten hoort te beginnen bij degenen die beslissen pp te verdienen.

ja de cirkel moet rond zijn , want anders is die vierkant en werkt het niet he:)

tw wordt er beter van niks meer en niks minder.

en uiteraard worden die pp punten in een later stadium weer uitgegeven.

maar belerend bezig te zijn, das jou wel toevertrouwd zo te zien.


en laten we even voorop stellen dat tw dit helemaal in den hand heeft geholpen, want er is ook veel minder farm mogelijkheid qua barbs.

wij worden gestuurd, das simpel zat richting het pp verkoop en koop systeem.


de kunst hierin is om zelf niks te kopen met geld en dus alles middels de markt binnen te halen en anderen dus de echte liquide middelen te laten inzetten
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
116
2zizeaf.png

Ja de zaken gaan goed :)
 
Bovenaan