[Afgekeurd] PP uitgave tonen in profiel

Goed idee?


  • Totaal aantal stemmers
    94
  • Enquête gesloten .
Reactiescore
1.226
Om het besluit van @Duckje te lezen in deze post wat meer kracht bij te zetten, is het misschien mogelijk om PP abuse wat transparanter te maken.

Het is hierin de rol van de community om ongewenst gedrag af te keuren, spelers aan de figuurlijke forumschandpaal te nagelen. Net zoals gedaan wordt met PP-boosters en kata-gebruikers denk ik dat ook boosters niet thuishoren in het ban-hokje maar in het schaamhokje op het algemene forum.

Het is natuurlijk leuk om de figuurlijke forumschandpaal te gaan hanteren, echter is het niet duidelijk hoeveel PP iemand in zijn account heeft gestopt, waar dat bij kata-gebruik makkelijk aan te tonen is d.m.v. een rapportje.

Ik zou willen pleiten om naast het punten/rang/verslagen tegenstanders, ook de Premium Punten op te nemen. Graag feedback.
 
Reactiescore
685
Om het besluit van @Duckje te lezen in deze post wat meer kracht bij te zetten, is het misschien mogelijk om PP abuse wat transparanter te maken.



Het is natuurlijk leuk om de figuurlijke forumschandpaal te gaan hanteren, echter is het niet duidelijk hoeveel PP iemand in zijn account heeft gestopt, waar dat bij kata-gebruik makkelijk aan te tonen is d.m.v. een rapportje.

Ik zou willen pleiten om naast het punten/rang/verslagen tegenstanders, ook de Premium Punten op te nemen. Graag feedback.

Goed plan
 
Reactiescore
21
Ik zou willen pleiten om naast het punten/rang/verslagen tegenstanders, ook de Premium Punten op te nemen. Graag feedback.

Goed plan. En natuurlijk een level 3 vlagje voor de grootste gebruiker van de dag.

Premium gebruiker (Brons - Level 2)
Spendeer in totaal 5.000 premium punten.

Volgende level: Spendeer in totaal 50.000 premium punten.
 
Reactiescore
1.089
Kan me inderdaad niet voorstellen dat dit bekend gemaakt gaat/mag worden. Tuurlijk PP kan op andere manieren dan op betalen zijn verkregen, maar de associatie is wel gemaakt
 
Reactiescore
1.226
Oke, maar jij stelt dat het niet haalbaar is. Dan heb je daar een reden voor neem ik aan?

Daarnaast is PP niet per definitie gekoppeld aan geld investeren, dat is per account verschillend, maar ik snap je punt. Wel zou ik dat graag overlaten aan inno ipv het aan de voorkant al af te schieten.
 
Reactiescore
1.454
Dit gaat INNO nooit doorvoeren. Zou ook heel dom zijn om te doen, want dan gaan ze mensen aan de schandpaal nagelen die juist het spel draaiende houden door uit te geven.

Wees blij dat er PP abusers zijn, daardoor kunnen mensen zoals jij en ik die wel wat beters met hun geld kunnen doen, PP farmen en nog steeds werelden spelen :p
 

Deleted User - 487957763

Guest
Wat wil je ermee bereiken? Wat heeft het voor toegevoegde waarde aan het spel om iemand zijn gespendeerde punten inzichtelijk te maken?
 
Reactiescore
21
Wat wil je ermee bereiken? Wat heeft het voor toegevoegde waarde aan het spel om iemand zijn gespendeerde punten inzichtelijk te maken?

We hebben deze info nodig.

Dit subforum kan gebruikt worden om spelers en/of stammen aan de Tribal Wars schandpaal te nagelen.

Kata-gebruikers? NAP gebroken? Jouw geclaimed dorp gejat? Recht in je cluster een dorp gaan edelen? Booster (Premium en/of anders)? Gebackstabbed?


Zonder deze info zijn we niets. Met deze info kunnen we spelers aan de schandpaal nagelen. En ja we zijn ze dankbaar om zo veel mogelijk pp te gebruiken. Zonder hen was het spel op deze taalversie ook al gestopt.
 

Deleted User - 487957763

Guest
We hebben deze info nodig.

Dit subforum kan gebruikt worden om spelers en/of stammen aan de Tribal Wars schandpaal te nagelen.

Kata-gebruikers? NAP gebroken? Jouw geclaimed dorp gejat? Recht in je cluster een dorp gaan edelen? Booster (Premium en/of anders)? Gebackstabbed?


Zonder deze info zijn we niets. Met deze info kunnen we spelers aan de schandpaal nagelen. En ja we zijn ze dankbaar om zo veel mogelijk pp te gebruiken. Zonder hen was het spel op deze taalversie ook al gestopt.
Wauw de meest domme redenatie die ik in tijden gezien heb. Je bent ze dankbaar voor het spenderen van de PP zodat de server in leven blijft, maar je wil ze er wel voor aan de schandpaal nagelen. Beetje dubbel niet?

Daarbij kan iedere speler tegenwoordig gewoon aan een berg pp komen door het te farmen. We zijn bij wereld 73 jongens de fase van janken om pp mag wel voorbij zijn dat is zo W38. Het hoort nu eenmaal bij het spel.
 
Reactiescore
1.226
Daarbij kan iedere speler tegenwoordig gewoon aan een berg pp komen door het te farmen. We zijn bij wereld 73 jongens de fase van janken om pp mag wel voorbij zijn dat is zo W38. Het hoort nu eenmaal bij het spel.

Als het nu eenmaal bij het spel hoort is er toch ook niks op tegen om het zichtbaar te maken voor iedereen? Ik deel overigens niet de mening dat het eenmaal bij het spel hoort. Het is maar net waar je zelf voor kiest.
 
Reactiescore
3.452
We hebben deze info nodig.

Dit subforum kan gebruikt worden om spelers en/of stammen aan de Tribal Wars schandpaal te nagelen.

Kata-gebruikers? NAP gebroken? Jouw geclaimed dorp gejat? Recht in je cluster een dorp gaan edelen? Booster (Premium en/of anders)? Gebackstabbed?


Zonder deze info zijn we niets. Met deze info kunnen we spelers aan de schandpaal nagelen. En ja we zijn ze dankbaar om zo veel mogelijk pp te gebruiken. Zonder hen was het spel op deze taalversie ook al gestopt.
Weet nou niet wat ik erger vind,mensen die pp in dit spel steken of spelers zoals jij die alleen maar bb’s edelen,over spelbederf gesproken...
Kunnen we daar ook een aparte kolom voor maken misschien?
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan