Reactiescore
226
Auteur
Shinko to Kuma
Beschrijving
PP overzicht
Publiek of Privé
Publiek
Werkt op pagina
PP log
Automatisch uitvoeren
neen
Snellijstcode
javascript: $.getScript('https://media.innogames.com/com_DS_NL/scripts/PP-overzicht_206193.js');
Hoi allemaal

Dit scriptje geeft een betere weergave van wat er effectief gebeurd is op je account met betrekking tot pp, per wereld.

Screenshot (van mijn persoonlijke account op .net):

FGzhh.png


Deze data word niet bijgehouden, is enkel voor persoonlijk gebruik om een beter zicht te hebben op je verbruik/efficientie.



- Enige die niet ingesloten word atm is hoeveel gratis pp je gekregen hebt, bvb de 100pp je krijgt voor ieder jaar die je gespeeld hebt.
 
Reactiescore
226
Ik verbaasde mij er al een beetje over dat ik zoveel pp zou hebben gespend laat staan gehad. Heb nu meerdere keren gebruikt en hij doet steeds mijn statistieken van gebruikte pp erbij. Dus van Total gifts received is het oorsronkelijk 2, maar nu was het 12 toen ik keek, nu laad ik hem nog een keer en staat hij op 14. De details van de andere cijfers zijn te enorm om duidelijk beeld te geven, maar die incrementen ook.
Kan dit gefixt worden of ligt het probleem ergens anders? @Shinko To Kuma

Er zit een fout in het script die probeert de vorige ingeladen informatie bij te houden. Ik ga kijken wanneer ik tijd vind om het te fixen.

Je kan het tijdelijk oplossen door dit in de console te typen en enter te duwen:

Code:
localStorage.removeItem("PPLogShinko");

Om het probleem kort uit te leggen:
Om te voorkomen dat het script telkens dezelfde paginas moet inladen, sla ik de meest recente interactie op, met de datum, en de volgende keer dat het script loopt, dan stopt het op die plaats. Nu had ik geen rekening gehouden met formaten als "vandaag om" en "gisteren om", ipv de effectieve datum, waardoor het script die niet terugvindt wanneer de dag veranderd is. Dus moet ik die omzetten in effectieve dagen.

Zodra ik een fix doorgevoerd heb laat ik die keuren door Warre
 

Deleted User - 487938569

Guest
Is het toevallig mogelijk om een input veld er bij te krijgen voor het aangeven hoeveel page hij moet door gaan voor de uitkomst.? Want met een paar K pages is het niet de vraag of je de bot bescherming krijgt, maar wanneer je hem krijgt. Vervelogens lan het script dan niet meer goed zijn werk doen en krijg je echt lachwekkende getallen dat je winst hebt, maar heel zeker weet dat de wereld best duur was om te spelen en dus kunt stellen dat je geen winst hoort te hebben :p
 
Reactiescore
2
Hey,

Is die fout toevallig opgelost of een fix voor te vinden? Want na een aantal keer klikken heb ik echt mega aantallen, is er een manier om dit weer goed kloppend te krijgen?

Bedankt,
Haico
 
Reactiescore
23
Hey,

Is die fout toevallig opgelost of een fix voor te vinden? Want na een aantal keer klikken heb ik echt mega aantallen, is er een manier om dit weer goed kloppend te krijgen?

Bedankt,
Haico

Script draaien in prive venster of je cache wissen
 
Reactiescore
1.237
Hey,

Is die fout toevallig opgelost of een fix voor te vinden? Want na een aantal keer klikken heb ik echt mega aantallen, is er een manier om dit weer goed kloppend te krijgen?

Bedankt,
Haico
Op F12 klikken, dan naar applicatie gaan, localstorage en zoeken op pplogshinko.
Als je daarop klikt met je rechtermuis en die key wist is het ook opgelost :p

1680386185340.png
 
Bovenaan