PP limiet

Reactiescore
4
Hier een voorstel omtrent PP gebruik
Stel een limiet in op het gebruik van PP per speelwereld en account
Ook het PP farmen graag een limiet stellen
Zo hebben spelers met een laag of geen budget ook een betere kans in spel
Ik stel voor max 30 k PP gebruik per account, per speelwereld
PP farmen max 30 k per account, per speelwereld
Misschien zitten hier haken aan ogen aan , maar denk wel dat dit mogelijk is
Groetjes Ferry

Reactiescore
510
nee dit kan niet want dan verdiend inno te weinig geld en het schijnt dat de ontslagvergoeding van duckje hoog was

graag slotje op dit topic

Reactiescore
450
Hier een voorstel omtrent PP gebruik
Stel een limiet in op het gebruik van PP per speelwereld en account
Ook het PP farmen graag een limiet stellen
Zo hebben spelers met een laag of geen budget ook een betere kans in spel
Ik stel voor max 30 k PP gebruik per account, per speelwereld
PP farmen max 30 k per account, per speelwereld
Misschien zitten hier haken aan ogen aan , maar denk wel dat dit mogelijk is
Groetjes Ferry
nee

Reactiescore
532
Gaat nooit gebeuren

Reactiescore
984
Doe dat en je bent meteen ook meer dan de helft van je resterende playerbase kwijt, inclusief mij.

Ik farm nu al een hele tijd PP en gun Inno geen cent. Als ik dan eens een wereld serieus wil spelen is er voor de start en events etc echt wel meer nodig dan 30k over een hele wereld.
Het is toch ook echt niet zo moeilijk om wat deftig PP te farmen? Kleine investering van 1/2K early en je haalt er zo minimaal 30-40K uit.

Ik ben vooral een fan van early/mid game maar ben ook niet vies van end game. In het huidige tw (lees: events elke maand om hun kassa weer aan te vullen) is het onmogelijk om endgame in de top mee te draaien met een uitgave van minder dan 30k PP. Vaak genoeg accounts die endgame spelen en genoegen nemen aan een lagere positie en dit gemakkelijk kunnen onderhouden met PP farmen op nieuwe werelden.

Een wereld openen met die instelling van een maximum PP uitgave zou wel kunnen werken imo. Maar je hebt al de classics die zonder PP zijn dusja weet niet of dat echt interessant zou zijn.

Losstaand van wat iedereen hier over mag denken, dit is iets wat Inno in mijn ogen nooit of nooit zal doen tho :tongue:

Reactiescore
1.204
Doe dat en je bent meteen ook meer dan de helft van je resterende playerbase kwijt, inclusief mij.

Ik farm nu al een hele tijd PP en gun Inno geen cent. Als ik dan eens een wereld serieus wil spelen is er voor de start en events etc echt wel meer nodig dan 30k over een hele wereld.
Het is toch ook echt niet zo moeilijk om wat deftig PP te farmen? Kleine investering van 1/2K early en je haalt er zo minimaal 30-40K uit.

Ik ben vooral een fan van early/mid game maar ben ook niet vies van end game. In het huidige tw (lees: events elke maand om hun kassa weer aan te vullen) is het onmogelijk om endgame in de top mee te draaien met een uitgave van minder dan 30k PP. Vaak genoeg accounts die endgame spelen en genoegen nemen aan een lagere positie en dit gemakkelijk kunnen onderhouden met PP farmen op nieuwe werelden.

Een wereld openen met die instelling van een maximum PP uitgave zou wel kunnen werken imo. Maar je hebt al de classics die zonder PP zijn dusja weet niet of dat echt interessant zou zijn.

Losstaand van wat iedereen hier over mag denken, dit is iets wat Inno in mijn ogen nooit of nooit zal doen tho :tongue:
Dat is toch het hele punt dat het onmogelijk is om mee te draaien zonder 30k
daarom een limiet voor iedereen dat je dat dus niet meer nodig hebt.

Reactiescore
4
Was maar een voorstel dit
Maar hoe maken we het spel dan wat eerlijker en toegankelijker voor beginners niet iedereen is zo welgesteld dat die geld kan uitgeven

Reactiescore
507
Was maar een voorstel dit
Maar hoe maken we het spel dan wat eerlijker en toegankelijker voor beginners niet iedereen is zo welgesteld dat die geld kan uitgeven
Iedereen kan een paar werelden pp farmen he.
Als je vanaf 0 begint farm je 10k op een wereld. De wereld die volgt invest je 5k in je start en haal je er 50k uit. (Ja dat kan meer zijn, maar als je een beetje casual farmt)

De meeste spelen ook maar 1 wereld per keer, dus zolang de wereld bezig is kan je pp farmen om events te bekostigen/sparen voor je volgende wereld.

Reactiescore
1.204
Als je vanaf 0 begint farm je 10k op een wereld. De wereld die volgt invest je 5k in je start en haal je er 50k uit. (Ja dat kan meer zijn, maar als je een beetje casual farmt)

De meeste spelen ook maar 1 wereld per keer, dus zolang de wereld bezig is kan je pp farmen om events te bekostigen/sparen voor je volgende wereld.
Dit klopt maar dit is natuurlijk als nieuwe speler niet echt een lekker systeem.
Voor dat je dan een keer serieus mee kunt gaan doen ben je een half jaar verder.

Reactiescore
697

Ik sluit me hierbij aan inderdaad
En elke maand een event kan wel naar elke 2 weken voor me gevoel (maar soms is een event ook 2 weken lang, dus elke maand zal wel kloppen)

Reactiescore
697
Dit klopt maar dit is natuurlijk als nieuwe speler niet echt een lekker systeem.
Voor dat je dan een keer serieus mee kunt gaan doen ben je een half jaar verder.

En dan heb je ook nog het nadeel van weinig vlaggen, ondanks dat je dat met een wereldje of 3 flink door knallen gaan met rekruteren en ontslaan wel naar een bult rood/geel kan door uppen, dan moet je dat nog wel even kunnen doen.

Reactiescore
4

Makkelijker gezegd dan gedaan als 5 k investeert word je in no time overgenomen door die grote spelers
Weg 5 k

Reactiescore
0
Vroeger heb ik wel eens PP gekocht, maar dat doe ik allang niet meer.

Als je het goed doet dan kan je veel pp bij elkaar harken, laatst stond ik op 0 en nu zit ik weer rond de 12k pp.

Ik zou graag stamgenoten helpen en hen pp doneren, maar helaas is dat afgeschaft en kan je alleen pp schenken die gekocht zijn.

Wellicht een idee om het weer vrij te laten zodat we ook spelers voorruit kunnen brengen die niet het geld hebben om in dit spel te steen ?

Ik zou dus graag de gespaarde pp willen delen met spelers.

Bovenaan