PP farmen?

DeletedUser78604

Guest
Jaja daar zijn we weer :p

Op W57 wil ik pp farmen en ben al begonnen en heb rond de 600 punten :), maar ik wil pp gaan farmen.

Nu is mijn vraag wanneer ik het best kan beginnen (bij hoeveel punten) en wat mijn levels van mijn productie/opslag/markt moeten zijn voordat ik ga beginnen?

Alvast bedankt!
 
Reactiescore
2.507
Jaja daar zijn we weer :p

Op W57 wil ik pp farmen en ben al begonnen en heb rond de 600 punten :), maar ik wil pp gaan farmen.

Nu is mijn vraag wanneer ik het best kan beginnen (bij hoeveel punten) en wat mijn levels van mijn productie/opslag/markt moeten zijn voordat ik ga beginnen?

Alvast bedankt!

Dat is afhankelijk en je hebt verschillende stijlen om dit te doen. De meest voorkomende is om net onder de 1k te blijven. Een andere optie is offensief spelen en je farminkomsten maximaliseren, waardoor je meer kunt verkopen. Echter gaat hier meer tijd in zitten en kan het verleidelijk zijn om deze lijn door te trekken.
Kortom je moet je eigen stijl/opties zoeken, maar hoe actiever je bent hoe meer het opbrengt :p
 

DeletedUser78647

Guest
heb hier ook een vraag op wat is inderdaad het beste om je gs te zetten en met hoeveels troops te farme? lc? speer gewoon en zwaard weet iemand dat?

groetjes jacob
 

Deleted User - 487871837

Guest
Je kan heel veel verschillende dingen doen.

Je kan in de start zo snel mogelijk zo veel mogelijk pp erdoorheen jagen zodat je binnen 2 dagen op gs 16/17 zit en kan gaan verkopen - dan trek je de eerste week er enorm veel uit. Daarna zou je je gs geleidelijk kunnen verhogen wanneer de rest gaat verkopen.

Je kunt ook lc rushen en veel lc maken en na een tijd je farmopbrengsten omzetten in pp, levert je minder op in het begin maar meer in the long run, omdat die lc wel blijven lopen, mits je ze wegstuurd :D

Je kunt ook je dorpje beetje casual uitbouwen met hoge GS en hem volzetten met def, dit werkt meestal ook wel alleen als je cleared wordt ben je fucked :p

Ik denk wel dat een key regel is dat je je punten zo laag mogelijk moet houden.
Met andere woorden: bouw alleen je gs, eventueel een stal voor scouts/lc en je opslag, markt en eventueel schuilplaats.

Als je enorm actief kan zijn, ook 's nachts, zou ik je zelfs aanraden om je opslag niet hoger dan 5 of 6 te doen met een max schuilplaats - als je dan wordt aangevallen kunnen ze precies niks bij je weghalen. Hoef je ook geen troepen te maken -> meer pp dus. Of je hier zin in hebt is een tweede :D
 

DeletedUser78647

Guest
Hoofdgebouw Level 10
Stal Level 1 (Voor de verkenners)

Smederij Level 5
Verzamelplaats Level 1
Standbeeld Level 1
Marktplaats Level 6
Houthakkers Level 11
Leemgroeve Level 11
IJzermijn Level 11
Boerderij Level 11
Opslagplaats Level 9
Schuilplaats Level 10
Muur Level 12

Ik wil niet te groot worden. De barbaren groeien niet zo hoog als anders. Ben nu al aan het verkopen. Krijg ik veel aanvallen zal ik de Boerderij en de Muur verhogen.
jij doet het dan alleen voor de pp toch?
en met wat farm je?
 

DeletedUser76439

Guest
Val barbarendorpen aan (Minimum 20 bevolking) (mijlpaal #3)
Beloning:
currency.png
40 Prestige

80 / 80
80 / 80
Ik farm met de troepen die ik gratis kreeg.

Plunderaar (Hout - Level 1)
Plunder 10 keer de grondstoffen uit andere dorpen.

Volgende level: Plunder 100 maal andere dorpen!

58 / 100
58 / 100
award2.png

Rover (Hout - Level 1)
Maak in totaal 500 grondstoffen buit.

Volgende level: Maak 10.000 grondstoffen buit!

2.235 / 10.000

58 keer grondstoffen roven opbrengst maar 2.235 (38 gemiddeld)
22 keer het zelfde dorp verkend. dit samen voor de stamopdracht. Nu mogen ze rusten (verdedigen). Gisteren 4.000+ aanvallen op een andere wereld, dat is genoeg.

Ik zou al tevreden zijn met een opbrengst van 3.000 pp voor elke nieuwe wereld. Als er geen pp meer te verdienen zijn speel ik wel verder voor vlaggen. Sommige werelden leveren meer dan 5.000 level 1 vlaggen op. Daarom wil ik graag dorpjes bouwen voor iemand.
 
Bovenaan