*Pooof* en weg

DeletedUser74430

Guest
Op zich een leuke theorie. Mocht er nou nog het benodigde bewijs aangeleverd worden, dan was het ook een leuk stukje P&P geweest.
 
Reactiescore
161
Op zich een leuke theorie. Mocht er nou nog het benodigde bewijs aangeleverd worden, dan was het ook een leuk stukje P&P geweest.

Er is geen hard, direct en concreet bewijs. Maar jullie vinden dat het logisch is dat een speler van een eigen stam PM's leest, aanvallen binnenkrijgt en geen moeite doet om de dorpen te behouden? Dan is dat een bijzondere houding.
 

DeletedUser79297

Guest
Er is geen hard, direct en concreet bewijs. Maar jullie vinden dat het logisch is dat een speler van een eigen stam PM's leest, aanvallen binnenkrijgt en geen moeite doet om de dorpen te behouden? Dan is dat een bijzondere houding.

Als er geen ODA bij was gekomen had je een punt kunnen hebben echter is daar wel bewijs voor dus ga maar weer Whisky drinken ;)
 

DeletedUser74430

Guest
Er is geen hard, direct en concreet bewijs. Maar jullie vinden dat het logisch is dat een speler van een eigen stam PM's leest, aanvallen binnenkrijgt en geen moeite doet om de dorpen te behouden? Dan is dat een bijzondere houding.

Dat is zeker bijzonder en je kan je ook afvragen wat daar dan is gebeurd, maar richt je scepticisme dan op de speler, dat lijkt mij correct in deze situatie. Je kunt TaoW simpelweg niet zomaar verwijten sturen in deze, voor mij (en de meeste hier denk ik) is dit zonder bewijs nog niet eens een beetje een schimmig verhaal of zo.
 
Reactiescore
161
Dat is zeker bijzonder en je kan je ook afvragen wat daar dan is gebeurd, maar richt je scepticisme dan op de speler, dat lijkt mij correct in deze situatie. Je kunt TaoW simpelweg niet zomaar verwijten sturen in deze, voor mij (en de meeste hier denk ik) is dit zonder bewijs nog niet eens een beetje een schimmig verhaal of zo.

Wil je TaoW nu beschermen? Hij is onderdeel van een stam, net zoals ik onderdeel van MoTr! Ben. Ik snap trouwens sowieso de hetze van Sjaak met ons niet echt: spelers benaderen in de omgeving die mogelijk ooit problemen met ons ondervinden, en ze willen beschermen (PMs gelezen, ja) Waarom pakt onze Sjaak geen grotere en actievere targets?

En nee, dit is geen poging om van onderwerp te veranderen. We modderen lekker verder.
 
Reactiescore
3.457
EC21C72B-9819-4B11-BEC0-6CB2C1021C60.jpeg
Toen wij op een gegeven moment argwaan kregen hebben we haar gekickt, logischerwijze. Een aantal uren later is zij heel plotseling ineens overgenomen door eerstgenoemde, sjaak trekhaaak. 4 dorpen tegelijk (!!!), overgenomen door een speler die op minstens 12 uur (mogelijk zelfs 15+) edelafstand ligt.


Volgens mij is het iets anders dan je zegt?
Eerst raakt ze dorpen kwijt door zo te zien een blitz vlak voor Nb en krijgt daarom een kick,ipv wat jij zegt dat ze een kick krijgt en daarna “heel toevallig “ incs lopen van Sjaak?
 
Reactiescore
161
Bekijk bijlage 16675


Volgens mij is het iets anders dan je zegt?
Eerst raakt ze dorpen kwijt door zo te zien een blitz vlak voor Nb en krijgt daarom een kick,ipv wat jij zegt dat ze een kick krijgt en daarna “heel toevallig “ incs lopen van Sjaak?

Vriend, als je niet leest, reageer dan ook niet. De kick is gedaan voor dat de aanvallen landen.
 
Reactiescore
3.457
3369AF34-7F5B-4D4B-8294-CDEA6E0FFD8D.jpegBij de kick had ze nog maar 9400 punten van de 38k? :p
Uur voor haar kick had ze al dorpen verloren.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.411
Reactiescore
161
'
Waarom moeilijke targets pakken als je inactieve dorpen kan pakken?

En dat 'inactieve' is dus juist iets wat ik niet geloof. Maar inderdaad, zoals mijn laatste zin van het originele bericht al zei. Als het makkelijk kan, waarom moeilijk doen?
 
Reactiescore
3.457
Reactiescore
1.962
Het is wel zo dat er wat vertraging zit in TW stats.. Maar wil nog niet zeggen dat TaoW hier fout zit.
 

DeletedUser74430

Guest
'

En dat 'inactieve' is dus juist iets wat ik niet geloof. Maar inderdaad, zoals mijn laatste zin van het originele bericht al zei. Als het makkelijk kan, waarom moeilijk doen?

Ga dan eerst eens naar de speler i.p.v. naar degene die edelt. Je hebt alle recht om uit je slof te gaan tegen de speler, maar met alles (of eigenlijk dus niets) wat je post, kan je niets over de situatie vanuit die Sjaak zeggen. Dat hij iedereen in jouw omgeving ronselt, is weer een ander verhaal. Beter gewoon of leuk bewijs sturen of dit zoveelste nutteloze topic voor gezien laten.

Over die tijden van stam verlaten en dorpen verloren, die tijdregistratie van tw stats bij toetreden/verlaten van een stam wordt naar mijn weten niet correct geüpdatet, dus klopt wel dat de speler eerst werd ontslagen en daarna pas dorpen heeft verloren.
 
Bovenaan