*Pooof* en weg

Reactiescore
161
Beste allen,

Omdat ik niet goed weet of ik hier wat mee kan, maar ik denk wel dat het jullie wat boeit, wil ik jullie toch even voorstellen aan Sjaak trekhaaak. De nieuwe MB/DU met een hele eerlijke, leuke en aantrekkelijke speelstijl, toebehorend aan TaoW. 1 januari hebben wij ingestemd met het toelaten van stephaniex in onze gezellige stam, MoTr!. Dit had vooral te maken met een voor ons aantrekkelijke ligging aan de rand van de wereld. Nu was Stephanie al vrij afwezig, maar dit was wel te verklaren aangezien zij druk was met werk. Ze reageerde wel op haar PM, wilde nog wel eens ondersteuning sturen en ze was dus echt onderdeel van ons stamgeheel.

Op een gegeven moment begon Stephanie inactief te raken. Het duurde lang voor zij PM's opende, wat opzich geen probleem is, maar zij reageerde ook niet meer op haar eigen stamgenoten. Toen wij op een gegeven moment argwaan kregen hebben we haar gekickt, logischerwijze. Een aantal minuten later is zij heel plotseling ineens overgenomen door eerstgenoemde, sjaak trekhaaak. 4 dorpen tegelijk (!!!), overgenomen door een speler die op minstens 12 uur (mogelijk zelfs 15+) edelafstand ligt. Dan hoor ik jullie al denken, waarom heeft ze niks laten weten? Precies. Wij geloven niet in een eerlijke, heel overtuigende aanval van sjaakie. Alhoewel de ODA en ODD aardig klopt met een aanval, kun je niet wijsmaken dat 4 treinen door zijn gekomen.

Ik wil dit kwijt op het AF omdat jullie wel kunnen raden dat wij straks weggevaagd worden door TaoW, en ik vind dat dit niet onbespreekbaar moet blijven. Het is veel gis- en gokwerk, maar jullie zijn net zo slim als wij. Dit is niet op een eerlijke manier gegaan (wellicht heeft stephanie zelfs als spion gefungeerd, wie weet?) en het is vooral triest dat een stam van 3mil+ dit soort spelletjes nodig heeft om een stam van net geen 200k in te perken. Verder kunnen we het nog hebben over MB's met 3k punten, 500 bijl en 100 lc die ineens 7k/7k gestackt zijn, maar dat valt buiten de stamgrenzen en is in mijn beleving toch een andere manier van spelen.

Beste Sjaak, mocht de aanval legitiem verlopen zijn (wat ik vrijwel onmogelijk acht), dan wil ik alvast mijn excuses maken voor het openen van dit topic. Dan mogen jullie mij door het slijk halen en shamen zoveel jullie willen. Maar dit topic is niet alleen maar bedoeld om jullie actie aan te kaarten, maar om de hele speelstijl van TaoW bloot te leggen.

CallMeJuliano
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser79297

Guest
Hahaha jij hebt echt waanbeelden dat is echt bizar. Sjaak ging voor een alles of niets aanval met 4 treinen, hij is redelijk veel troepen verloren en heeft wel mazzel gehad dat ze dan daadwerkelijk inactief is. Maar alsjeblieft ga je tijd ergens anders aan besteden dan TaoW zwart maken.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Beste allen,

Omdat ik niet goed weet of ik hier wat mee kan, maar ik denk wel dat het jullie wat boeit, wil ik jullie toch even voorstellen aan Sjaak trekhaaak. De nieuwe MB/DU met een hele eerlijke, leuke en aantrekkelijke speelstijl, toebehorend aan TaoW. 1 januari hebben wij ingestemd met het toelaten van stephaniex in onze gezellige stam, MoTr!. Dit had vooral te maken met een voor ons aantrekkelijke ligging aan de rand van de wereld. Nu was Stephanie al vrij afwezig, maar dit was wel te verklaren aangezien zij druk was met werk. Ze reageerde wel op haar PM, wilde nog wel eens ondersteuning sturen en ze was dus echt onderdeel van ons stamgeheel.

Op een gegeven moment begon Stephanie inactief te raken. Het duurde lang voor zij PM's opende, wat opzich geen probleem is, maar zij reageerde ook niet meer op haar eigen stamgenoten. Toen wij op een gegeven moment argwaan kregen hebben we haar gekickt, logischerwijze. Een aantal uren later is zij heel plotseling ineens overgenomen door eerstgenoemde, sjaak trekhaaak. 4 dorpen tegelijk (!!!), overgenomen door een speler die op minstens 12 uur (mogelijk zelfs 15+) edelafstand ligt. Dan hoor ik jullie al denken, waarom heeft ze niks laten weten? Precies. Wij geloven niet in een eerlijke, heel overtuigende aanval van sjaakie. Alhoewel de ODA en ODD aardig klopt met een aanval, kun je niet wijsmaken dat 4 treinen door zijn gekomen.

Ik wil dit kwijt op het AF omdat jullie wel kunnen raden dat wij straks weggevaagd worden door TaoW, en ik vind dat dit niet onbespreekbaar moet blijven. Het is veel gis- en gokwerk, maar jullie zijn net zo slim als wij. Dit is niet op een eerlijke manier gegaan (wellicht heeft stephanie zelfs als spion gefungeerd, wie weet?) en het is vooral triest dat een stam van 3mil+ dit soort spelletjes nodig heeft om een stam van net geen 200k in te perken. Verder kunnen we het nog hebben over MB's met 3k punten, 500 bijl en 100 lc die ineens 7k/7k gestackt zijn, maar dat valt buiten de stamgrenzen en is in mijn beleving toch een andere manier van spelen.

Beste Sjaak, mocht de aanval legitiem verlopen zijn (wat ik vrijwel onmogelijk acht), dan wil ik alvast mijn excuses maken voor het openen van dit topic. Dan mogen jullie mij door het slijk halen en shamen zoveel jullie willen. Maar dit topic is niet alleen maar bedoeld om jullie actie aan te kaarten, maar om de hele speelstijl van TaoW bloot te leggen.

CallMeJuliano

Ik denk, maar misschien is dat een hele rare constatering, dat Stephanie haar dorpen is kwijt geraakt door de zelfde inactiviteit als waarvoor je haar gekickt hebt.
 

Deleted User - 487957763

Guest
Dit topic kan dicht. Ik speel geen W71 dus de stammen zeggen mij niks. Wat ik wel weet is dat Stephaniex op W70 ook ineens als sneeuw voor de zon verdwenen was. Bouwde geen nieuwe kerken etc. Dus gewoon inactief.

 
Reactiescore
161
Zoals verwacht wordt het makkelijk weggeschoven alsof het niets is. Zij is tijdens de aanvallen meerdere malen online geweest. Dat is inactief? Of wat?
 
Reactiescore
161
Verzin het maar ;-). Zij heeft PM's ontvangen in de loop van ochtend, 6 januari. Om 09:03 en 11:26 precies, 's avonds ook nog. Laatste contact was 19:31. Deze zijn vóór 15:00 geopend. Jij weet ook dat je dit niet terug kan zien en dus niet te bewijzen valt. Zij was ten tijde van het lezen van de PM's nog niet gekickt. Dat was namelijk pas rond 23:00. Op twstats staat zelfs 01:00 07 januari, maar toen sliep ik lekker :).

Meer dan dit kan ik niet bieden:
06faad9cd5b5987b0505156f5f65d046.png
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Sjaak legitiem.png

Misscchien is Stephaniex gewoon niet zo heel goed?
 
Reactiescore
161
Precies.. dit is gewoon waardeloos bewijs en dat snap je zelf ook.

Wat echter wel bewijs is, is de ODA stijging van Sjaak op het moment van aanvallen + een getimede aanval..

Zoals ik je al vertelde, dit is inderdaad geen bewijs. Dan kun je het alsnog aanstippen, of laat de lezer het zelf lezen.. :p

Als jullie dat als bewijs zien, prima dan! Maar die ODA zegt ook 'niets' wat dat betreft.
 
Reactiescore
5.686
Beter open je een topic over whisky ipv deze ongein. Dan kunnen we misschien nog wat leren over single malts of het verschil tussen whisky landen ;)
 
Reactiescore
3.457
Snap niet dat hiervoor een topic wordt geopend?
Top/flop stammen had de juiste plek geweest.
En ik denk dat niemand hier wat mee doet aangezien je bewijzen erg mager zijn.
 
Reactiescore
161
Snap niet dat hiervoor een topic wordt geopend?
Top/flop stammen had de juiste plek geweest.
En ik denk dat niemand hier wat mee doet aangezien je bewijzen erg mager zijn.

Ik vind dit geen reden om een hele stam als flop te bestempelen. Je hoeft er niets mee te doen, Louter daglicht heren, daglicht.
 
Reactiescore
786
Snap niet dat hiervoor een topic wordt geopend?
Top/flop stammen had de juiste plek geweest.
En ik denk dat niemand hier wat mee doet aangezien je bewijzen erg mager zijn.

Open een nieuw topic om te zeggen dat er geen nieuwe onnodige topics moeten gemaakt worden. Dan zal er misschien wel geluisterd worden, aangezien dit de trend van 2020 is .

Ik vind dit geen reden om een hele stam als flop te bestempelen. Je hoeft er niets mee te doen, Louter daglicht heren, daglicht.
Doe het dan in Top/Flopspelers?
 
Reactiescore
161
Open een nieuw topic om te zeggen dat er geen nieuwe onnodige topics moeten gemaakt worden. Dan zal er misschien wel geluisterd worden, aangezien dit de trend van 2020 is .


Doe het dan in Top/Flopspelers?

Dat zou een goed alternatief zijn. Maar 'hits' is belangrijk voor een forum toch? ;-)
 
Bovenaan