DeletedUser
Guest
eindelijk eens een compliment 
Mooiste cluster(speler) van wereld 8 (de winnaar ligt voor de hand, maar de 2e, 3e en laatste plek zijn natuurlijk ook wel interessant)
Mooiste cluster(stam) van wereld 8
die 2de ligt ook voor de hand eh, niemand overtreft TCA qua dichtheid
nee, dat klopt, maar een mooi cluster hoeft niet alleen dicht te zijn, de vorm en de ligging tegenover vijanden vind ik ook meetellen. TCA ligt nou niet echt heel gunstig om iemand aan te vallen.die 2de ligt ook voor de hand eh, niemand overtreft TCA qua dichtheid
de laatste ook ;-) @careless
nee, dat klopt, maar een mooi cluster hoeft niet alleen dicht te zijn, de vorm en de ligging tegenover vijanden vind ik ook meetellen. TCA ligt nou niet echt heel gunstig om iemand aan te vallen.
Mooiste cluster(speler) van wereld 8 (de winnaar ligt voor de hand, maar de 2e, 3e en laatste plek zijn natuurlijk ook wel interessant)
Mooiste cluster(stam) van wereld 8
als 90% op 1 stemt, en de ander heeft 6% en een ander weer 4%, dan heb je toch ook een nummer 1, 2 en 3.Dan moet je telkens een nieuwe poll maken..
Een poll voor de mooiste, een poll voor de tweede mooiste,...
Dat zijn mensen die niet echt verstand hebben he...
Je vraagt wie heeft de beste cluster -> Pokerface.
Diegenen die anders stemmen hebben oftewel nul verstand oftewel stemmen ze op zichzelf of een stamlid. Dat geeft alles behalve een goed beeld (van de tweede / derde / .. )
Dat zijn mensen die niet echt verstand hebben he...
Je vraagt wie heeft de beste cluster -> Pokerface.
Diegenen die anders stemmen hebben oftewel nul verstand oftewel stemmen ze op zichzelf of een stamlid. Dat geeft alles behalve een goed beeld (van de tweede / derde / .. )
ik?
Ik denk meer aan ferdy, bappos, da poenix en princeV
Meneer krijgt steeds meer spatjes
Je speelt geen eens W8, je zit 2 weken hier op het forum. Wat denk je te kunnen bewijzen? Ga maar terug naar je holletje waar je vandaan komt, hier kan je nog geen deuk uit een plastic fles halen.
Verder tofste forumfiguren:
Beurre en Bappos, 2 handen 1 naam), Hell-fish, PrinceV, Demo73.