Poll's

DeletedUser

Guest
Mooiste cluster(speler) van wereld 8 (de winnaar ligt voor de hand, maar de 2e, 3e en laatste plek zijn natuurlijk ook wel interessant)

Mooiste cluster(stam) van wereld 8

DeletedUser

Guest
Mooiste cluster(speler) van wereld 8 (de winnaar ligt voor de hand, maar de 2e, 3e en laatste plek zijn natuurlijk ook wel interessant)

die 2de ligt ook voor de hand eh, niemand overtreft TCA qua dichtheid

DeletedUser16381

Guest
die 2de ligt ook voor de hand eh, niemand overtreft TCA qua dichtheid
nee, dat klopt, maar een mooi cluster hoeft niet alleen dicht te zijn, de vorm en de ligging tegenover vijanden vind ik ook meetellen. TCA ligt nou niet echt heel gunstig om iemand aan te vallen.

DeletedUser

Guest
nee, dat klopt, maar een mooi cluster hoeft niet alleen dicht te zijn, de vorm en de ligging tegenover vijanden vind ik ook meetellen. TCA ligt nou niet echt heel gunstig om iemand aan te vallen.

Inderdaad, en bovendien is het ook leuk om de nummer 2, 3 en laatst etc. te zien, ja toch? Wat mij betreft is deze poll goed genoeg om hem te plaatsen.

DeletedUser

Guest

Dan moet je telkens een nieuwe poll maken..

Een poll voor de mooiste, een poll voor de tweede mooiste,...

DeletedUser

Guest
Tuurlijk niet..

Mensen stemmen ook op andere clusters, en dan zul je een tweede plaats zien, derde plaats etc. tenzij iedereen op 1 dezelfde spelers stemt, maar dat zie ik niet gebeuren.

DeletedUser16381

Guest
Dan moet je telkens een nieuwe poll maken..

Een poll voor de mooiste, een poll voor de tweede mooiste,...
als 90% op 1 stemt, en de ander heeft 6% en een ander weer 4%, dan heb je toch ook een nummer 1, 2 en 3.

DeletedUser

Guest
Dat zijn mensen die niet echt verstand hebben he...

Je vraagt wie heeft de beste cluster -> Pokerface.

Diegenen die anders stemmen hebben oftewel nul verstand oftewel stemmen ze op zichzelf of een stamlid. Dat geeft alles behalve een goed beeld (van de tweede / derde / .. )

DeletedUser

Guest

Diegenen die anders stemmen hebben oftewel nul verstand oftewel stemmen ze op zichzelf of een stamlid. Dat geeft alles behalve een goed beeld (van de tweede / derde / .. )

moet ik idd toegeven, poker geeft een enorm lekker cluster;-)

DeletedUser

Guest

Hmm ja daar heb je gelijk in.

DeletedUser16256

Guest
Miss ook over mooiste profiel afbeelding?

Ja omdat ik 'n nieuwe heb :D

user_image.php

DeletedUser16768

Guest
ik? :D

Ik denk meer aan ferdy, bappos, da poenix en princeV

Meneer krijgt steeds meer spatjes;)

Je speelt geen eens W8, je zit 2 weken hier op het forum. Wat denk je te kunnen bewijzen? Ga maar terug naar je holletje waar je vandaan komt, hier kan je nog geen deuk uit een plastic fles halen.

Verder tofste forumfiguren:
Beurre en Bappos:D, 2 handen 1 naam), Hell-fish, PrinceV, Demo73.

DeletedUser16256

Guest
Roy je profiteert van m'n favoriete status ... :D
Je denkt: 'Oh als Beurre wint win ik eigenlijk ook ... '

Gelijk heb je schat ;D

DeletedUser

Guest
Meneer krijgt steeds meer spatjes;)

Je speelt geen eens W8, je zit 2 weken hier op het forum. Wat denk je te kunnen bewijzen? Ga maar terug naar je holletje waar je vandaan komt, hier kan je nog geen deuk uit een plastic fles halen.

Verder tofste forumfiguren:
Beurre en Bappos:D, 2 handen 1 naam), Hell-fish, PrinceV, Demo73.

3 van vib en 2 van lux :rolleyes:
wrm geen FOG erbij??ik zou precies tog princeV weghalen en bruno6 daar wegzetten :p

DeletedUser

Guest
Ik ken niemand die bruno een fijn forumfiguur vind.

Je hebt wel gelijk dat ik niet in dat lijstje thuis hoor :). Ik kan wel direct niemand anders noemen, het zijn altijd dezelfde personen die terugkomen op het forum...

DeletedUser

Guest
heb je gelijk in :) ik zei eigenlijk gwn bruno omdat ik bruno wel een tofferd vind :D hij staat altijd aan mijn kant ;)
ik weet ok niet direct wie erbij te zetten maar vind het wel goed van je dat je het al toegeeft dat jij er niet bij hoort :)

dus ik stel voor om het volgende te doen:
zet mij er in :rolleyes:

DeletedUser16768

Guest
Fog speler die voor mij nog meeste respect heeft is: mercenairylevi.

Bovenaan