Polls

DeletedUser58654

Guest
Charalampos zeer leuk idee!
Zoals al aangegeven is speler iets te vroeg. Verder mocht je hulp nodig hebben weet je me te vinden :cool:
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat iedereen wel een zooitje spelers mist. Echter kan hij daar niet een hele waslijst aan namen neerzetten he.

Hij had er wel jouw al uit kunnen halen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Wel leuk zo'n poll, maar om dit in het begin te doen vind ik het een beetje vroeg voor.
 

DeletedUser

Guest
Wel leuk zo'n poll, maar om dit in het begin te doen vind ik het een beetje vroeg voor.

Vind het juist wel grappig, dat geeft een idee wie mensen hadden verwacht die het op deze wereld zouden gaan maken. Kunnen we over paar weken kijken of ze het goed hadden of er geheel naast zaten.

Maar even iets algemeens, om steeds de zelfde feedback te geven(die tevens wel goed is, maar toch) is nou niet echt nodig. ;) Eén keer is zat. :D

Daarnaast, zouden jullie (als je antwoord hebt gegeven op de poll) de antwoorden willen neerzetten en een kleine uitleg erbij waarom je die hebt gekozen. ;)
 

DeletedUser

Guest
Vind het juist wel grappig, dat geeft een idee wie mensen hadden verwacht die het op deze wereld zouden gaan maken. Kunnen we over paar weken kijken of ze het goed hadden of er geheel naast zaten.

Maar even iets algemeens, om steeds de zelfde feedback te geven(die tevens wel goed is, maar toch) is nou niet echt nodig. ;) Eén keer is zat. :D

Daarnaast, zouden jullie (als je antwoord hebt gegeven op de poll) de antwoorden willen neerzetten en een kleine uitleg erbij waarom je die hebt gekozen. ;)

Als mensen nu eens hen feedback willen geven, waarom zou het niet mogen. Het is niet omdat je je topic opent dat mensen naar je pijpen moeten gaan dansen.
 

DeletedUser51944

Guest
Ik stem op Xanthippus! Hij ging edelen met een clear van 2,4k bijl en 1,8k lc such a pro!
 

DeletedUser

Guest
Als mensen nu eens hen feedback willen geven, waarom zou het niet mogen. Het is niet omdat je je topic opent dat mensen naar je pijpen moeten gaan dansen.

Heb mij nergens horen zeggen dat ze geen feedback mogen geven, graag zelf; maar meerdere malen de zelfde feedback is een beetje onnodig en gaat het doel van het topic voorbij.
 
Bovenaan