Polls

DeletedUser

Guest
Poll tijd!

Beste fora lezers, alweer een tijdje terug dat ik überhaupt een "echt" topic opende om de lezer van het fora te vermaken of te informeren. Wereld dertien, misschien wereld vijftien dat ik in een topic weer echt wat tijd stopten of überhaupt een post! Nu de Tribal Wars kriebels weer terug zijn, is dat ook zo met het "schrijven" en maken van (hopelijk gewilde) topics, die wel nuttig, leuk en informerend zijn.

Aangezien op wereld twaalf fora door Avaganon als eerst een soortgelijk topic werd geopend en dat het goed deed, maakte ik er een op wereld dertien. Beiden sloegen redelijk aan bij de fora lezers. Dus nu hopen dat wereld zevenentwintig dat ook doet!

De bedoeling van dit fora is dat er polls worden gepost over wereld zevenentwintig. Om de zoveel tijd zal ik proberen in ieder geval mijn polls te vernieuwen. De gegevens van de oude polls zal ik bewaren en vergelijken met huidige poll. Ik zal hierover per poll een kleine evaluatie gaan schrijven, zodat we steeds een korte samenvatting hebben van hoe de wereld is veranderd en hoe men er over dacht dat het zou gaan.

Nou, laten we dan nu maar beginnen met stemmen op de polls!

Wereld niveau algemeen
Poll: Niveau qua spel algemeen hoger?
[*]Ja, het niveau is erg hoog
[*]Ja, maar niet extreem
[*]Normaal tot matig
[*]Nee, ondermaats
[*]Nee, gewoon slecht
46551.png


Poll: Speler niveau ligt?
[*]Erg hoog
[*]Hoger dan gemiddeld
[*]Gemiddeld
[*]Matig
[*]Slecht
46552.png


Poll: Stam niveau ligt?
[*]Erg hoog
[*]Hoger dan gemiddeld
[*]Gemiddeld
[*]Matig
[*]Slecht
46553.png

Stammen
Poll: Beste stam momenteel is
[*]V.
[*]Tastic
[*]Levi
[*]Drunk
[*]Xtreme
[*]Smoke
[*]TBB.
[*].iQ
[*]D-Stam
[*]Us.
46554.png

(zoek hier de stammen op als je niet direct weet welke stam bedoeld wordt)

Spelers
Poll: Beste speler momenteel is
[*]Aicar
[*]rovoss
[*]Demolition Team
[*]Xanthippus
[*]captian leon
[*]CK Warrior
[*]Rajem
[*]Castiel.
[*]Klaas.Vaak
[*]olike1993
46555.png

(zoek hier de spelers op als je niet direct weet welke speler bedoeld wordt)

Volgende keer zullen de polls uitgebreider worden, maar om alvast de smaak te pakken te krijgen. Zal de eerste paar maanden (proberen) elke twee weken een nieuwe polls posten, wanneer de derde ronde van polls gepost wordt, zal ik de eerste evaluatie gaan schrijven & posten.

Ik hoop dat mensen bij de antwoorden die zij hebben gegeven een korte uitleg willen posten. Deze zal ik kunnen gebruiken in de evaluatie. Als er ideeën zijn, opmerkingen & aanmerkingen hoor ik die graag! Verbetering van dit topic staat voorop!

Post hier vooral je eigen polls als je toevoegingen hebt!

Ik hoop dat dit het begin is van een leuk & gezellig topic, waar ieder met plezier komt & leest.

Met vriendelijke groet,

Mark.
 

DeletedUser52174

Guest
Leuk topic. Kleine toevoeging: zet in polls als beste stam e.d. de optie: Anders. erbij voor de mensen die kiezen voor een stam die er niet tussen staat.
 

DeletedUser

Guest
Ja, miste nog een stammetje ^^ maar voor de rest, top-topic ;) ben benieuwd naar de results
 

DeletedUser

Guest
Eindelijk een poll-topic :D

Volgende keer zullen de polls uitgebreider worden, maar om alvast de smaak te pakken te krijgen. Zal de eerste paar maanden (proberen) elke twee weken een nieuwe polls posten, wanneer de derde ronde van polls gepost wordt, zal ik de eerste evaluatie gaan schrijven & posten.

We zijn nog maar in de beginfase van het spel, er kan nog van alles gebeuren in de top 10 spelers, dus zou wel leuk zijn als er volgende week een nieuwe poll komt met de huidige top 10 van dan. :)
 

DeletedUser58227

Guest
Erop na dat je wat spelers, stammen bent vergeten, helemaal toppie! Leuk idee.
 

DeletedUser

Guest
Goed idee :D
En je ziet wel uit welke stam de beste speler van het moment komt ^^
 

DeletedUser

Guest
Leuk idee.

Het was misschien enkel beter geweest om de beste stam en de beste speler 2 weken later te doen.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het leuk idee.

Alleen is het nu nog niet totaal van toepassing. De meeste punten wilt zeggen niet perse de beste spelers. Dus in dat geval is dat wel een beetje kortzichtig. Je zou zoiets moeten koppelen aan golden awards. De spelers die er meest genoemd worden Poll over maken en dan pas stemming doen. Maar daar is de wereld nu nog veel te jong voor.
 

DeletedUser

Guest
Het is ook nog maar een beginnetje, om even het idee te krijgen. Die zelfde spelers komen er niet weer op of in ieder geval waarschijnlijk niet allen. Ik weet alleen niet wie er nu allemaal op wereld zevenentwintig spelen, is voor mij al een tijdje terug en het fora lees ik nou ook niet al te veel(veelte veel irrelevante dingen op). Dus ik kan nu ook niet iedere goede speler erop zetten, ben nu puur inderdaad op punten afgegaan. Het is dan ook nog maar een beginnetje. Kan trouwens maar maximaal tien opties in de poll verwerken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.779
Het is wel leuk om te zien, wie nu als beste speler wordt gestemd, en dan om later te kijken wie er nog allemaal is etc en of het aan onze verwachtingen voldaan heeft. :)

Goed initiatief!
 

Deleted User - 2075062

Guest
Inderdaad wat vroeg in de wereld om al zo'n poll te starten. Maar blijft leuk natuurlijk.

Het is idd nog maar zien welke spelers over een maand in dit lijstje staan.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Ik denk dat iedereen wel een zooitje spelers mist. Echter kan hij daar niet een hele waslijst aan namen neerzetten he.
 
Bovenaan