Polls voor TWw

DeletedUser20173

Guest
Dat gezeur van jullie tegen vaagling is idd wat prima zei:
naïef :rolleyes:

DeletedUser31563

Guest
Examens zijn altijd handig :)

Hele middagen thuis en af en toe eens klikken en verder studeren

DeletedUser

Guest
Impact staat nu nr 10 toen ik begon tegen U.N waren ze denk ik stam nr 5 op w8. (U.N en Impact zijn ongeveer wel dezelfde stam)

Maar ze mogen mij net zo goed neerzetten bij de 10 grootste klunzen want ik kloot altijd maar wat aan. Oh en vergeet mijn maat Deepbleu niet dat is net zo grote kluns en past ook zeker in de top 10 der klunzen.

Timen kan ik ook niet (ik ben serieus ja) maar het is dan ook erg overschat en naar mijn mening volkomen nutteloos. Ik lig iedere keer weer in een deuk als ik iemand de hele dag bezig zie 40 aanvallen opdezelfde seconde te laten aankomen in mijn dorp maar goed dat zal aan mij liggen want ik snap er geen jota van want iedereen weet toch dat kunnen timen een must is.

Ik denk dat mijn verkiezing dan ook niet terecht is en alleen te danken aan het berichtje dat ik gelezen had op ons forum (hense waarom ik maar eens ging kijken en mijn 1e post heb gemaakt hierzo) en de 20 actieve leden besloten hebben op me te gaan stemmen in plaats van wat nuttigs te doen.

mvg

Vaagling

En dat berichtje kwam door mij ik vind dat vaagling namelijk respect verdient en toen heb ik maar even een paar stammen gevraagt om op hem te stemmen die vinden namelijk hetzelfde.
En ik vond het wel eens tijd dat onze stam ook eens in het licht kwam.

En over dit en de 20 actieve leden besloten hebben op me te gaan stemmen in plaats van wat nuttigs te doen. we deden iets nuttigs op jou stemmen :D

DeletedUser20173

Guest
Ben het met vaagling eens, hij staat ook vaak tussen de kaartjes:D met meeste dorpen overgenomen enzo:D

DeletedUser22017

Guest
Ik heb absoluut niet de behoefte heel dit topic door te lezen, maar wat ik aan resultaten zie, heeft TAoW wat linkjes op hun forum staan? :rolleyes:

Bovenaan