Polls voor TWw

DeletedUser32994

Guest
Tjah ze is nooit boven gekomen bij de getypte versies in the golden awards...
Dus is het begrijpelijk dat iemand die nooit met haar in de stam heeft gezeten, haar over het hoofd ziet...
En iedereen die zegtdat het klucht poll's zijn...
Zeg dan iemand die je er bij wilt zoals :
TheTrainsAreComing zei dat hij Galadriel1 er bij wou...
gr

Ten eerste ga alstublieft normaal typen, na elke 5 woorden die u getypt heeft doet u een enter en er zit bij elke zin "..." achter.
Gala was een groot leidster en ze zal hier ook zeker op het AF hebben gestaan, blader anders wat terug want gala is al een tijdje uit de uit haar leidings carrière.

DeletedUser

Guest
@ benleonard: Dat de polls nergens op slaan heeft toch niks te maken met de prestatie die een speler levert of zie ik dat verkeerd? Als Vaagling weet ik hoeveel dorpen kan veroveren van onze aartsvijand vind ik dat een behoorlijk goede prestatie, maar dat zal wel aan mij liggen dan...

Edit: resultaten liegen niet. Het staat zeg maar 127-1 voor Vaagling -_-. En als we onze BG stammen tegen die van hen doen komt het uit op 443-999 voor ons. Dan mogen wij en/of zij nog zo slecht zijn, reslutaten liegen niet ;)

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
@ benleonard: Dat de polls nergens op slaan heeft toch niks te maken met de prestatie die een speler levert of zie ik dat verkeerd? Als Vaagling weet ik hoeveel dorpen kan veroveren van onze aartsvijand vind ik dat een behoorlijk goede prestatie, maar dat zal wel aan mij liggen dan...

Edit: resultaten liegen niet. Het staat zeg maar 127-1 voor Vaagling -_-. En als we onze BG stammen tegen die van hen doen komt het uit op 443-999 voor ons. Dan mogen wij en/of zij nog zo slecht zijn, reslutaten liegen niet ;)

en het is 603 -0 voor mij en mijn vijanden?
Vaagling owned noobs en de kous is af.

DeletedUser

Guest
Nou ik own noobs dat zal dan wel kloppen maar zelf ben je nauwelijks aangevallen. Dus die veteranen die jij overneemt hebben dus blijkbaar moeite de aanval knop te vinden.

DeletedUser

Guest
Nou ik own noobs dat zal dan wel kloppen maar zelf ben je nauwelijks aangevallen. Dus die veteranen die jij overneemt hebben dus blijkbaar moeite de aanval knop te vinden.

nja, jij krijgt vast degelijke aanvallen...:cool:

DeletedUser16768

Guest
Vaagling mensen aanvallen zodat ze niet kunnen terugaanvallen is ook een klasse apart.

DeletedUser25273

Guest
Ow nee het is onmogelijk om 's nachts te scouten en ervoor te zorgen dat om 07.00 naar alle off dorpen van de tegenstander een clear onderweg is:rolleyes:

Vraag maar eens aan AchillesHeero op w7 wat de status van zijn offdorpjes was op 26 april om 7 uur 's ochtends. :)

DeletedUser16768

Guest
Vraag maar eens aan AchillesHeero op w7 wat de status van zijn offdorpjes was op 26 april om 7 uur 's ochtends. :)

Blijf je maar daar aan helpen herinneren Demo:(
Jaja nu weten we het wel^^.

Hoe dan ook Off-dorpen zijn met 1/5 off leger weg....

DeletedUser

Guest
Ow nee het is onmogelijk om 's nachts te scouten en ervoor te zorgen dat om 07.00 naar alle off dorpen van de tegenstander een clear onderweg is:rolleyes:

Waarom zou dat onmogelijk zijn?! Een beetje freak kan hier natuurlijk wel eens volop op te keer gaan?

DeletedUser16768

Guest
Waarom zou dat onmogelijk zijn?! Een beetje freak kan hier natuurlijk wel eens volop op te keer gaan?

Misschien moet je eens mijn reactie plaatsen in de juiste context.
Sarcasme tekens zijn moeilijk te ontdekken...

DeletedUser

Guest

mee eens met cornelius, jij speelt snachts.
:p
toch wel respect omdat steeds te kunnen..
2 a 3 u is echt wel de max dak voor tw doe, de rest kan de pot op denkik dan:cool:

DeletedUser

Guest
2 a 3 u is echt wel de max dak voor tw doe, de rest kan de pot op denkik dan:cool:

Ik denk dat wel wat meer spelers 's nachts spelen?

En 2-3u is best weinig?

DeletedUser

Guest

Ja

8.20 - 17 uur school
Eten , douchen , huiswerk en voor de restt full time twen:p

DeletedUser

Guest
Ik denk dat wel wat meer spelers 's nachts spelen?

En 2-3u is best weinig?

2 a 3u weinig noem jij?
nja, ik ben er dan ook wel weer al om 7 uur he;-)
degenen die langer doorgaan wss niet.
dan edel ik mooi tussen 7 en 9

Bovenaan