Polls voor TWw

DeletedUser

Guest
Je owned noob stammen ;-)
Lol niet timen, smijt die man van de peiling, jij kan geen 1 dorp veroveren van gelijk welke speler met een beetje zelf respect.

Volgens mij snap je het spel zelf nog niet helemaal.
Vaagling gaat iedereen laten zien hoe een n00b deze wereld gaat ownen. ;)

DeletedUser

Guest
Ik vind het een schande dat Galadriel1 die een echte topspeler is en al een dik jaar subtop speelt hier niet bij staat.
Ik heb zelf ook aardig tijdje in CHIQ. gezeten en hij is een groots leiderfiguur
waar je alleen maar respect voor kan hebben!
Vriendjespolitiek die polls :rolleyes:

PS: Dat ze zo'n subjectieve mensen bij TWw laten stel ik me ook vragen bij.. :rolleyes:

DeletedUser

Guest
Ik vind het een schande dat Galadriel1 die een echte topspeler is en al een dik jaar subtop speelt hier niet bij staat.
Ik heb zelf ook aardig tijdje in CHIQ. gezeten en hij is een groots leiderfiguur

PS: Dat ze zo'n subjectieve mensen bij TWw laten stel ik me ook vragen bij.. :rolleyes:

Ten eerste: Deze polls werden gemaakt door iemand buiten het TWw, die voorstelde om het te gebruiken voor een artikel. Als je gekeken had had je dat gezien. Dit toont al duidelijk uw onwetendheid aan.

Ten tweede: Galadriel heeft nog niets anders gedaan in deze wereld dan geinternd, nog wat geinternd, nog wat meer geinternd en jaja je raadt het al nog wat geinternd.

Conclusie: Je vormt een volledig subjectieve mening die op niets slaat terwijl je niet eens de moeite hebt genomen om de eerste post degelijk te bekijken.

DeletedUser15937

Guest
Ik boycot deze waardeloze poll. De reden spreekt voorzich denk ik.

DeletedUser

Guest
Volgens mij snap je het spel zelf nog niet helemaal.
Vaagling gaat iedereen laten zien hoe een n00b deze wereld gaat ownen. ;)

Serieus iemand moet zwijgen ;-)
Ook ik vind de poll niet veel waard aangezien er van alle hoeken van de wereld mensen hun mening geven
zonder er wat vanaf te weten, polls of leiders en andere kunnen enkel ingevuld worden door degene die onder leiding van alle
?6? heeft gestaan. Het is een mooi initiatief maar subjectief en de waarde eraan is waardeloos, er worden ook veel potentiële mensen uitgesloten.
Ik vrees dat dit het zoveelste spam topic zal worden...

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser16750

Guest
Ik zei al op het begin dat deze poll's nergens op sloegen. Honderd keer hun zelf erin en dan met heel de stam op hun zelf stemmen:confused: Nou ik weet niet wat ze hier mee willen bereiken? Eindelijk ook andere mensen die eens inzien dat deze poll's nergens over gaan!

DeletedUser

Guest

als jy inderdaag bij CHIQ. hebt gezeten dan weet je dat galadriel1 van het vrouwelijk geslacht is.

srry kon het niet laten:p

DeletedUser

Guest
Ik zei al op het begin dat deze poll's nergens op sloegen. Honderd keer hun zelf erin en dan met heel de stam op hun zelf stemmen:confused: Nou ik weet niet wat ze hier mee willen bereiken? Eindelijk ook andere mensen die eens inzien dat deze poll's nergens over gaan!

hun zelf erin, nja, rare constructie.
tevens staan hier ook veel vaak besproken forumfiguren in die ook degelijk waar kunnen of zullen kunnen maken, jij daarentegen kan beter je mond houden.
@ princeV, vergeet je niet nog 1.
gala is toch een zij?
zoniet, dan heb ik dat steeds verkeerd op:p

DeletedUser16256

Guest
Overigens klopt het wel dat Galadriel een superleidster is. Enkel is ze al een tijdje gestopt met leider te spelen :)

DeletedUser593

Guest
Tjah ze is nooit boven gekomen bij de getypte versies in the golden awards...
Dus is het begrijpelijk dat iemand die nooit met haar in de stam heeft gezeten, haar over het hoofd ziet...
En iedereen die zegtdat het klucht poll's zijn...
Zeg dan iemand die je er bij wilt zoals :
TheTrainsAreComing zei dat hij Galadriel1 er bij wou...
gr

Bovenaan