DeletedUser
Guest
Thah bedankt.
Wie ben je eigenlijk ingame? :verkenner:
je moe zo nie slijmen
Thah bedankt.
Wie ben je eigenlijk ingame? :verkenner:
Careless zei:zal ik doen
heb mijn nieuwe target gekozen.
zal er een maandje of 3 voor nodig hebben met alle voorbereidingen, maar dan gaat ie er geheel aan...
Succes ermee, misschien haal je Major John Sheppard in, die haalde 600K in een dag naar binnen
En ik ben gestopt, hou mijn oude stam en vrienden in de gaten via een klein account van een maat die ging stoppen.
Mooie post Kenneth, en tegelijkertijd ben ik het ook nog is met je eens ook. Ik ben blij dat er mensen zijn die hier op W8 activiteit behouden. Helaas heb je dan ook nog inderdaad wat mensen die persé hun skills willen delen met dit forum. Ik denk zelf wij zien ook wel of iemand goed is of niet kom hier niet voortdurend posten dat je de beste bent en dat je alles kunt.
De pro Teacher die niet weet hoe een mass-recruting werkt, belooft nogal veel.
tegenwoordig wel ^^
En iets niet van scripts afweten betekent niet dat je niks van tw afweet ^^
Lol, gebeurt niet vaak dat jij tegen me zegt dat het een mooie post is, terwijl er nog wat dergelijke woordfouten in staan.
Inderdaad zijn er genoeg manieren om te weten hoe ervaren de spelers zijn. Op het AF kan iedereen zich bewijzen dat men pro is, terwijl men het gemakkelijk kan zeggen, maar zich niet echt bewezen hebben.
Dat is waar.
Je kan bijvoorbeeld met 2 op 1 account zitten.
Een die het dagelijkse "onderhoud" doet (troepen , dorpen bouw) en wat aanvalt.
En de ander die zich bezig houd met aanvallen enzo... Deze hoeft dus niets van scripts te weten...
Ik let niet echt op spelfouten, want zelf ben ik daar ook erg slecht in.
Ik hoop dat we deze zomer hier gaan knallen op W8^^
Ik vraag me toch af wie er op mij hebben gestemd bij slechtste leider en waarom.
Vaagling gevraagd aan z'n stam om 'm te steunen?
Is in 1 dag van 1% naar 30 gegaan.![]()