Polls voor TWw

DeletedUser

Guest
Careless zei:
zal ik doen
heb mijn nieuwe target gekozen.
zal er een maandje of 3 voor nodig hebben met alle voorbereidingen, maar dan gaat ie er geheel aan...

Succes ermee, misschien haal je Major John Sheppard in, die haalde 600K in een dag naar binnen :cool:

En ik ben gestopt, hou mijn oude stam en vrienden in de gaten via een klein account van een maat die ging stoppen.

DeletedUser

Guest
Succes ermee, misschien haal je Major John Sheppard in, die haalde 600K in een dag naar binnen :cool:

En ik ben gestopt, hou mijn oude stam en vrienden in de gaten via een klein account van een maat die ging stoppen.

dat niet, maar de speler die ik ga pakken ligt gewoon perfect, kan niet liever hebben:D

DeletedUser

Guest
Mooie post Kenneth, en tegelijkertijd ben ik het ook nog is met je eens ook. Ik ben blij dat er mensen zijn die hier op W8 activiteit behouden. Helaas heb je dan ook nog inderdaad wat mensen die persé hun skills willen delen met dit forum. Ik denk zelf wij zien ook wel of iemand goed is of niet kom hier niet voortdurend posten dat je de beste bent en dat je alles kunt.

Lol, gebeurt niet vaak dat jij tegen me zegt dat het een mooie post is, terwijl er nog wat dergelijke woordfouten in staan :p.

Inderdaad zijn er genoeg manieren om te weten hoe ervaren de spelers zijn. Op het AF kan iedereen zich bewijzen dat men pro is, terwijl men het gemakkelijk kan zeggen, maar zich niet echt bewezen hebben.

DeletedUser593

Guest
tegenwoordig wel ^^

En iets niet van scripts afweten betekent niet dat je niks van tw afweet ^^

Dat is waar.
Je kan bijvoorbeeld met 2 op 1 account zitten.
Een die het dagelijkse "onderhoud" doet (troepen , dorpen bouw) en wat aanvalt.
En de ander die zich bezig houd met aanvallen enzo... Deze hoeft dus niets van scripts te weten...

DeletedUser32994

Guest
Lol, gebeurt niet vaak dat jij tegen me zegt dat het een mooie post is, terwijl er nog wat dergelijke woordfouten in staan :p.

Inderdaad zijn er genoeg manieren om te weten hoe ervaren de spelers zijn. Op het AF kan iedereen zich bewijzen dat men pro is, terwijl men het gemakkelijk kan zeggen, maar zich niet echt bewezen hebben.

Ik let niet echt op spelfouten, want zelf ben ik daar ook erg slecht in.
Ik hoop dat we deze zomer hier gaan knallen op W8^^

DeletedUser20173

Guest
Dat is waar.
Je kan bijvoorbeeld met 2 op 1 account zitten.
Een die het dagelijkse "onderhoud" doet (troepen , dorpen bouw) en wat aanvalt.
En de ander die zich bezig houd met aanvallen enzo... Deze hoeft dus niets van scripts te weten...

Heb ik ook:p

Al heb ik tegenwoordig de mass recruit scherm wel. Ik hou me liever bezig met de ''politieke'' gang van zaken:p

DeletedUser31563

Guest
Vaagling gevraagd aan z'n stam om 'm te steunen? :)

Is in 1 dag van 1% naar 30 gegaan.:confused:

DeletedUser

Guest
Nou niet echt gevraagd :p
Maar er is wel een topic op ons gedeelde forum over hem.
Vind jij het niet terecht dat dat hij in dat lijstje staat?

DeletedUser25273

Guest
djock staat voor me bij beste speler, niet eerlijk.:(:(

Side 1:
Tribes:
Players: Demo73

Side 2:
Tribes:
Players: djock

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 31
Kant 2: 1
Verschil: 30

image.php

Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 304,552
Kant 2: 9,763
Verschil: 294,789

image.php

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes:
Players: Vaagling

Side 2:
Tribes: U.N IMPACT Ferno
Players:

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 277
Kant 2: 3
Verschil: 274

image.php

Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 2,673,626
Kant 2: 23,966
Verschil: 2,649,660

image.php

DeletedUser25273

Guest
Wat zeggen die stats? Ik zie er geen enkele stam tussen die hoog op de ranglijst staat.

DeletedUser

Guest
Impact staat nu nr 10 toen ik begon tegen U.N waren ze denk ik stam nr 5 op w8. (U.N en Impact zijn ongeveer wel dezelfde stam)

Maar ze mogen mij net zo goed neerzetten bij de 10 grootste klunzen want ik kloot altijd maar wat aan. Oh en vergeet mijn maat Deepbleu niet dat is net zo grote kluns en past ook zeker in de top 10 der klunzen.

Timen kan ik ook niet (ik ben serieus ja) maar het is dan ook erg overschat en naar mijn mening volkomen nutteloos. Ik lig iedere keer weer in een deuk als ik iemand de hele dag bezig zie 40 aanvallen opdezelfde seconde te laten aankomen in mijn dorp maar goed dat zal aan mij liggen want ik snap er geen jota van want iedereen weet toch dat kunnen timen een must is.

Ik denk dat mijn verkiezing dan ook niet terecht is en alleen te danken aan het berichtje dat ik gelezen had op ons forum (hense waarom ik maar eens ging kijken en mijn 1e post heb gemaakt hierzo) en de 20 actieve leden besloten hebben op me te gaan stemmen in plaats van wat nuttigs te doen.

mvg

Vaagling

DeletedUser

Guest
Je owned noob stammen ;-)
Lol niet timen, smijt die man van de peiling, jij kan geen 1 dorp veroveren van gelijk welke speler met een beetje zelf respect.

Bovenaan