DeletedUser
Guest
Nadat SJ de stam tot de nummer 1 plaats geleidt heeft is het niet moeilijk zijn lijn door te trekken. Toch bleek het zo te zijn, anders zou Gummi nooit zo gezakt zijn en fuseren met Vip.
bappos, wat probeer jij nu uit mij te krijgen?
waar en wanneer heb ik jou proberen aanvallen? de aanval is vanuit jou kant ingezet. niet de mijne.
Dus stop met ijlen over argumenten ove rmij die even goed weerslagen op jou, ik was je spelersakte aan het lezen en die zegt exact hetzelfde, maar volgens u theorie dan toch maar niet, not my problem
Ik heb jou nooit onderschat. Ik heb je zien timen en dat was niet best. Met een actief account tegenover je ben je nooit lang overlevende.
Nadat SJ de stam tot de nummer 1 plaats geleidt heeft is het niet moeilijk zijn lijn door te trekken. Toch bleek het zo te zijn, anders zou Gummi nooit zo gezakt zijn en fuseren met Vip.
Kijk weer een staaltje Jappe werk.
Waar zijn je argumenten?
Ik zat je spelersakte te bekijken. En daaruit heb je geconcludeerd dat..... en dat vind je omdat...... Het enige wat je doet is halve conclusies geven. Daaruit blijkt weer dat je niet gemaakt bent voor een forum. Het doel van een forum is anderen ervan te overtuigen dat hetgeen wat jij doet goed is, daarvoor moet je argumenten kunnen geven. Alleen daarin schaad jij al je eigen mogelijkheden.
Verder vraag je toch net of ik topspeler ben? Of ben ik nou zo gaar? Nogmaals lees een post is helemaal door, wacht 1 minuut totdat die bij je doordringt en ga dan pas reageren. Momenteel zijn je posts gefilterd op 1 klein puntje en mis je het geheel. Niet alleen bekijken maar ook oriënteren. Hierin faal je nu al voor 6 posts achter elkaar.
Moddergooien..
Dat is pas een mooi stapeltje discussie werk!
Poll: Minst favoriete forumfiguur[*]jappe[*]careless[*]ferdy81[*]bruno6[*]PrinceV[*]benleonard[*]tonetje[*]bappos
M3, eerst kijken, dan praten.
jullie vergeten dat TC maanden aan kop heeft gestaan. Beetje zoals de verhoudingen LUX en ViB atm nu zijn. Verder Careless je kan niet oordelen over Gummie en Vip destijds, stats betreft ODA lagen na genoeg gelijkWat je nu weer doet is weer je mening geven middels aannames net zoals 80% van alle reaguurders hier..
Hoezo subjectief?
Hoezo sta jij overal bijna in?
Hoezo sta ik nergens in ?
Hoezo durf jij denken dat je nog maar 'iets' beter bent dan mij ?
Hoezo krijgt armatak plots al die stemmen ?
Vele vragen
ps : ik ben de starter geweest van vip ( vermeld ik maar even aangezien wereldspeler er ook bij staat)
Was wel vermakelijk![]()
bepaalde dingen waren soms wel wat subjectief, ook vond ik dat TheTeacher er veel tussen stond. (vooral bij slechte spelers, hem vind ik juist geen slechte speler)
Maar verder had je ook polls die objectief waren, leuk
opvallend vind ik dat TAoW als beste stam staat aangegeven, en dat het ook nog is als veelbelovenste stam staat aangeven.
Waar ik me allebei in kan vinden. Mischien nog niet de beste, maar wel de veelbelovenste.
Armatak = topleider
Je bedoelt dat die veel internt
ja dat klopt wel, maar verder maakt hem dat nog geen onterechte topspeler. Hij heeft zeker zijn kwaliteiten.
(ik ben ook nogal pro Teacher, dus vandaar ^^)
Dit zijn dus ook bagger argumentenmaar dat maakt me weinig uit xD