Polls voor TWw

DeletedUser

Guest
Nadat SJ de stam tot de nummer 1 plaats geleidt heeft is het niet moeilijk zijn lijn door te trekken. Toch bleek het zo te zijn, anders zou Gummi nooit zo gezakt zijn en fuseren met Vip.

DeletedUser

Guest
bappos, wat probeer jij nu uit mij te krijgen?

waar en wanneer heb ik jou proberen aanvallen? de aanval is vanuit jou kant ingezet. niet de mijne.
Dus stop met ijlen over argumenten ove rmij die even goed weerslagen op jou, ik was je spelersakte aan het lezen en die zegt exact hetzelfde, maar volgens u theorie dan toch maar niet, not my problem

DeletedUser16768

Guest
bappos, wat probeer jij nu uit mij te krijgen?

waar en wanneer heb ik jou proberen aanvallen? de aanval is vanuit jou kant ingezet. niet de mijne.
Dus stop met ijlen over argumenten ove rmij die even goed weerslagen op jou, ik was je spelersakte aan het lezen en die zegt exact hetzelfde, maar volgens u theorie dan toch maar niet, not my problem

Kijk weer een staaltje Jappe werk.
Waar zijn je argumenten?

Ik zat je spelersakte te bekijken. En daaruit heb je geconcludeerd dat..... en dat vind je omdat...... Het enige wat je doet is halve conclusies geven. Daaruit blijkt weer dat je niet gemaakt bent voor een forum. Het doel van een forum is anderen ervan te overtuigen dat hetgeen wat jij doet goed is, daarvoor moet je argumenten kunnen geven. Alleen daarin schaad jij al je eigen mogelijkheden.
Verder vraag je toch net of ik topspeler ben? Of ben ik nou zo gaar? Nogmaals lees een post is helemaal door, wacht 1 minuut totdat die bij je doordringt en ga dan pas reageren. Momenteel zijn je posts gefilterd op 1 klein puntje en mis je het geheel. Niet alleen bekijken maar ook oriënteren. Hierin faal je nu al voor 6 posts achter elkaar.

DeletedUser

Guest
Ik heb jou nooit onderschat. Ik heb je zien timen en dat was niet best. Met een actief account tegenover je ben je nooit lang overlevende.

wel raar dat jullie dan 8 spelers op mij lieten knallen. en maar weinig dorpen verkregen, nu is dat helaas anders. maar daar kan ik niets aan doen.

DeletedUser

Guest
Nadat SJ de stam tot de nummer 1 plaats geleidt heeft is het niet moeilijk zijn lijn door te trekken. Toch bleek het zo te zijn, anders zou Gummi nooit zo gezakt zijn en fuseren met Vip.

Fout, het voormalige VIP bevatte meer skills dan het toenmalige gummi.
de inactiviteit in gummi was te groot.

DeletedUser

Guest
Kijk weer een staaltje Jappe werk.
Waar zijn je argumenten?

Ik zat je spelersakte te bekijken. En daaruit heb je geconcludeerd dat..... en dat vind je omdat...... Het enige wat je doet is halve conclusies geven. Daaruit blijkt weer dat je niet gemaakt bent voor een forum. Het doel van een forum is anderen ervan te overtuigen dat hetgeen wat jij doet goed is, daarvoor moet je argumenten kunnen geven. Alleen daarin schaad jij al je eigen mogelijkheden.
Verder vraag je toch net of ik topspeler ben? Of ben ik nou zo gaar? Nogmaals lees een post is helemaal door, wacht 1 minuut totdat die bij je doordringt en ga dan pas reageren. Momenteel zijn je posts gefilterd op 1 klein puntje en mis je het geheel. Niet alleen bekijken maar ook oriënteren. Hierin faal je nu al voor 6 posts achter elkaar.

Moddergooien..

Dat is pas een mooi stapeltje discussie werk!

DeletedUser

Guest
Moddergooien..

Dat is pas een mooi stapeltje discussie werk!

euhm....:rolleyes:

jappe is momenteel gewoon irritant, komaan, bekijk het es....
jappe kan nooit verkozen worden tenzij ie werkelijk overal gaat slijmen...
want bij alle grote partijen heeft ie zich al impopulair gemaakt.
maar goed.
we gaan door.
Ik vraag de mods dit topic te sluiten, want blijkbaar heeft het niet veel zin, de pm's gaan strx toch op pad.

DeletedUser15937

Guest

jullie vergeten dat TC maanden aan kop heeft gestaan. Beetje zoals de verhoudingen LUX en ViB atm nu zijn. Verder Careless je kan niet oordelen over Gummie en Vip destijds, stats betreft ODA lagen na genoeg gelijk ;) Wat je nu weer doet is weer je mening geven middels aannames net zoals 80% van alle reaguurders hier..

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser24660

Guest
hey careless, zielige figuur,

je overal zelf bij favorieten zetten,

ik zie jou liefst bij minst geliefde forumfiguur winnen, maar rara, in die lijst sta je nou net niet tussen

DeletedUser

Guest
Poll: Minst favoriete forumfiguur[*]jappe[*]careless[*]ferdy81[*]bruno6[*]PrinceV[*]benleonard[*]tonetje[*]bappos[/QUOTE]

M3, eerst kijken, dan praten.

DeletedUser23482

Guest
Ik vraag me toch af wie er op mij hebben gestemd bij slechtste leider en waarom.

DeletedUser24660

Guest
Poll: Minst favoriete forumfiguur[*]jappe[*]careless[*]ferdy81[*]bruno6[*]PrinceV[*]benleonard[*]tonetje[*]bappos

M3, eerst kijken, dan praten.

ic nouja

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
jullie vergeten dat TC maanden aan kop heeft gestaan. Beetje zoals de verhoudingen LUX en ViB atm nu zijn. Verder Careless je kan niet oordelen over Gummie en Vip destijds, stats betreft ODA lagen na genoeg gelijk ;) Wat je nu weer doet is weer je mening geven middels aannames net zoals 80% van alle reaguurders hier..

owowow, ferdy, daar zit je fout.
VIP presteerde destijds enorm veel beter dan gummi.
gummi heeft nooit zo'n spectaculaire ontwikkeling gehad, ze zaten al direct op hoog niveau en erg veel stijging zag je er niet.
In Vip daarentegen werkten ze zich de kleren van het lijf bij wijze van spreken om daarna de verdiende eerste plaats te veroveren.

DeletedUser

Guest
Hoezo subjectief?
Hoezo sta jij overal bijna in?
Hoezo sta ik nergens in ?
Hoezo durf jij denken dat je nog maar 'iets' beter bent dan mij ?
Hoezo krijgt armatak plots al die stemmen ?

Vele vragen :eek:

ps : ik ben de starter geweest van vip ( vermeld ik maar even aangezien wereldspeler er ook bij staat)

DeletedUser

Guest
Hoezo subjectief?
Hoezo sta jij overal bijna in?
Hoezo sta ik nergens in ?
Hoezo durf jij denken dat je nog maar 'iets' beter bent dan mij ?
Hoezo krijgt armatak plots al die stemmen ?

Vele vragen :eek:

ps : ik ben de starter geweest van vip ( vermeld ik maar even aangezien wereldspeler er ook bij staat)

???

DeletedUser20173

Guest
Was wel vermakelijk:)

bepaalde dingen waren soms wel wat subjectief, ook vond ik dat TheTeacher er veel tussen stond. (vooral bij slechte spelers, hem vind ik juist geen slechte speler)

Maar verder had je ook polls die objectief waren, leuk:)
opvallend vind ik dat TAoW als beste stam staat aangegeven, en dat het ook nog is als veelbelovenste stam staat aangeven.

Waar ik me allebei in kan vinden. Mischien nog niet de beste, maar wel de veelbelovenste.
Armatak = topleider

DeletedUser

Guest
Was wel vermakelijk:)

bepaalde dingen waren soms wel wat subjectief, ook vond ik dat TheTeacher er veel tussen stond. (vooral bij slechte spelers, hem vind ik juist geen slechte speler)

Maar verder had je ook polls die objectief waren, leuk:)
opvallend vind ik dat TAoW als beste stam staat aangegeven, en dat het ook nog is als veelbelovenste stam staat aangeven.

Waar ik me allebei in kan vinden. Mischien nog niet de beste, maar wel de veelbelovenste.
Armatak = topleider

is niet onterecht.
ok, hij is een medestamlid van me, maar zeg mij es, wat heeft ie al gepresteerd?

DeletedUser20173

Guest
Je bedoelt dat die veel internt :p
ja dat klopt wel, maar verder maakt hem dat nog geen onterechte topspeler. Hij heeft zeker zijn kwaliteiten.

(ik ben ook nogal pro Teacher, dus vandaar ^^)

Dit zijn dus ook bagger argumenten:p maar dat maakt me weinig uit xD

DeletedUser

Guest
Je bedoelt dat die veel internt :p
ja dat klopt wel, maar verder maakt hem dat nog geen onterechte topspeler. Hij heeft zeker zijn kwaliteiten.

(ik ben ook nogal pro Teacher, dus vandaar ^^)

Dit zijn dus ook bagger argumenten:p maar dat maakt me weinig uit xD

De pro Teacher die niet weet hoe een mass-recruting werkt, belooft nogal veel :eek:.

Bovenaan