Poll: Wie wordt de eindoverwinnaar van w4?

DeletedUser

Guest
Ja en de rest is aan de top geraakt door te fuseren, wat maakt dat nu weer uit lol?
 

DeletedUser

Guest
Mjah op is ontstaan uit ball, wh stond al aan de top maar heeft door een bergje exire leden ook een extra impuls gekregen. Russia en PHX inderdaad niet.
 

DeletedUser

Guest
Mjah op is ontstaan uit ball, wh stond al aan de top maar heeft door een bergje exire leden ook een extra impuls gekregen. Russia en PHX inderdaad niet.

LOL je zegt zelf OP is ontstaan uit BALL, dat is net het omgekeerde van een fusie :p
 

DeletedUser3860

Guest
Mjah op is ontstaan uit ball, wh stond al aan de top maar heeft door een bergje exire leden ook een extra impuls gekregen. Russia en PHX inderdaad niet.

[.OP.] had in het begin een 10-tal leden van BALL waar er later nog enkelen van weggingen terug naar BALL (moefke, happyniss, maartuh,..)

Dus je moet rekenen 6-7 leden van BALL. Dan nog wat van PHX, van MaxR,... Maar dat is dus geen fusie.

W.H. heeft wat EXiRE-leden gerecruteerd maar dat is ook niet fuseren.
 

DeletedUser3734

Guest
'nou , russia heeft nogal raar verleden en NW weet ik niet zo veel van dus daar wil ik ook geen uitspraken over uitlaten.'

Wat weet jij dan over ons verleden als ik vragen mag, dat 'raar' zou zijn..

Vreemd dat ik daar als stamoprichter niks van heb gemerkt..:confused: We hebben blijkbaar alweer met iemand te maken die denk dingen te weten over stammen terwijl hij er niet eens zelf inzit. Nice!
 

DeletedUser

Guest
Ik doel er maar op dat er net wordt gedaan of .U. niet mag recruiteren want dan zou die stam alleen daardoor aan de top staan maar op is ook gewoon ontstaan uit spelers van verschillende stammen en bij W.H. zijn er ook een berg van buiten binnen gekomen. Ik vind dat niets beter of slechter dan .U. Sowieso elke stam ontstaat toch uit het recruiteren van spelers. Misschien dat je PHX en Russia als uitzonderingen kunt zien omdat die echt vanaf laag zijn opgebouwd zeg maar.
 

DeletedUser

Guest
Wat weet jij dan over ons verleden als ik vragen mag, dat 'raar' zou zijn..

Vreemd dat ik daar als stamoprichter niks van heb gemerkt..:confused: We hebben blijkbaar alweer met iemand te maken die denk dingen te weten over stammen terwijl hij er niet eens zelf inzit. Nice!

nou ja, er waren veel geruchten, ik weet niet of ze waar zijn, maar er hing nog al een raar imago over jullie bij de middenmoot spelers.
 

DeletedUser

Guest
@ Nazga

Niet druk maken om vyncjob hij is volgens mij autistisch XD
 

DeletedUser

Guest
nou ja, er waren veel geruchten, ik weet niet of ze waar zijn, maar er hing nog al een raar imago over jullie bij de middenmoot spelers.

Het lijkt mij dat je ondanks een raar imago toch wel eindoverwinnaar kan worden
 

DeletedUser

Guest
Het lijkt mij dat je ondanks een raar imago toch wel eindoverwinnaar kan worden

kan ook. maar meestal als je veel rare wendingen hebt, is moeilijk om ze recht te trekken maar ik geef ze zeker een kans als veel mensen dit tegen spreken.:D
 

DeletedUser

Guest
Ik heb nooit een raar imago of rare wendingen gezien bij Russia maar zal wel weer aan mij liggen :p
 

DeletedUser3860

Guest
Ik heb nooit een raar imago of rare wendingen gezien bij Russia maar zal wel weer aan mij liggen :p

Neen, je hebt gelijk.. Ik heb nog nooit iets slechts gehoord van Russia.. Ook nog niets goeds eigenlijk... Nu ik erover nadenk heb ik nog níks gehoord van Russia. Eerlijk gezegd is dat heel positief. (voor Russia dan. Beter ongemerkt sterk groeien zonder dat de andere topstammen je zien als een bedreiging.)
 

DeletedUser

Guest
Neen, je hebt gelijk.. Ik heb nog nooit iets slechts gehoord van Russia.. Ook nog niets goeds eigenlijk... Nu ik erover nadenk heb ik nog níks gehoord van Russia. Eerlijk gezegd is dat heel positief. (voor Russia dan. Beter ongemerkt sterk groeien zonder dat de andere topstammen je zien als een bedreiging.)
Goh er is toch dat oorlogje geweest met Kineticum en Flame enzo..
 

DeletedUser3734

Guest
Het is totaal onnodig om constant op het forum vermeld te worden, heb ik liever niet zelfs..
De enige keer wanneer Russia echt op het forum kwam was een paar weken geleden met de DBVC-historie, en dat was zwartmakerij langs alle kanten..

Zelfs niet negatief voor ons want hebben met een 25 nul op 3 aanvalsdagen de mond gesnoerd..
(de dbvc-tegenaanval moet nog steeds komen, en ja dat zal binnenkort zijn samen met motto, we zullen dat dan wel zien hoe alles zal lopen..)

Verder, ivm kine en flame, om misverstanden te vermijden het verhaal. (sorry voor mensen die hier totaal geen boodschap aan hebben, maar ik doe het liever zo dan dat hier weer vanalles gezeverd wordt door mensen die er niks van afweten..

Er was de stam Randoom Blood, met 2 leiders, ik en nitro, wij hadden even weinig tijd, kineticum werd medeleider om de boel draaiende te houden, en daar werd misbruik van gemaakt, hij dacht alles te kunnen beslissen op zijn eentje, en belangrijke zaken door te voeren zonder ons in te lichten op voorhand, dat zorgde voor wrevel..
Kine heeft een eigen stam opgericht en een 5tal Randomblood-leden zijn meegegaan.. Uit vrees voor spionnen en om te breken met het verleden heb ik dan Russia opgericht!

Kine heeft iedereen opgestookt tegen ons, een 5tal stammen uit k64, uiteindelijk zijn er een 3tal effectief gaan aanvallen op ons (lees: MIJ, want ze vielen gewoon massaal ene Nazgül aan met zn allen..)

Logischerwijs zijn wij in de tegenaanval gegaan.. De stam T.N. is gestopt toen, 0dy werd zeer snel een kopje kleiner gemaakt en kine dacht door naar flame te vluchten dat alles ging ophouden, hij vluchtte zonder dit aan zn leden mee te delen.. Hun 2 sterkste leden, jawa en powerpeter voelden zich genaaid, jawa kwam naar ons en powerpeter werd stamloos en stopte nadoen.. De rest van 0dy ging mee naar flame en dacht dat ze sterker zouden staan daar in die massastam, veel tegen minder, mooie redenering..:cool::rolleyes:

Wij gingen gewoon door Kine was al vrij snel van de wereld gewerkt, hij hield met een gelukje enkel nog een verlaten dorp wat verder in k54 over.. De rest van flame werd ook zowat 1/3 kleiner gemaakt op zeer korte tijd, van 25 naar plaats 40 gesjot.. Toen besloten de flameleiders te vertrekken naar een nieuwe stam, Fus* zusterstam van DBVC, aangezien ze wisten dat wij daar een BG mee hadden en ze dachten dat de BG dan automatisch *fus zou gelden.. NOT!

Maar goed, nadien werd alles zowat uit het oog verloren doordat we belangrijkere dingen te doen hadden..

En toen kwam er een varkentje met een lange snuit, en dit verhaaltje is uit!

Nogmaals, voor de ongeïnteresseerden, sorry voor deze epistel, maar er werd om gevraagd.

Mvg,

Naz.
 

DeletedUser

Guest
mensen mensen ... zullen we allemaal fuseren ... noemen we de stam FINITO

een stam met 25000 leden en zijn we daar ook weer klaar mee ...

op naar de volgende wereld ^^
 

DeletedUser

Guest
mensen mensen ... zullen we allemaal fuseren ... noemen we de stam FINITO

een stam met 25000 leden en zijn we daar ook weer klaar mee ...

op naar de volgende wereld ^^

JAAA!!

Of we doen het op de .net manier. We maken allemaal stammen met 80 tot 100 leden en worden allemaal zuster stammen :D!
 

DeletedUser3115

Guest
... en we voeren nooit geen oorlog meer en gaan voor een wereldrecord qua levensduur :)

En toen werd ik plots wakker !
 
Bovenaan