Politiek en discussies.

DeletedUser7072

Guest
Ik gebruik mn mobieltje op de fiets enkel en alleen voor google maps.
 

DeletedUser61134

Guest
Ik gebruik mn mobieltje op de fiets enkel en alleen voor google maps.

Moet dan in de houder.
Maps is wel nice, zusje gebruikt het gewoon op vakantie momenteel.
Maps aan en snelste weg naar je bestemming zelfs lopend
 

DeletedUser79460

Guest
Beste leden,

Zoals iedereen weet zijn wij als tw forum gebruikers fanatieke discussiereders. Nou wil ik hier ook graag bijzetten
dat niet iedereen de gave heeft om met woorden te smijten maar dat zeker iedereen hier op het forum graag ermee smijt.

Het topic is simpel:
Post een nieuw, oud of huidige wetgeving waarna wij allemaal een mening kunnen bijdragen, tijdens het posten van je mening
wil ik niemand ervan weerhouden om foto's (eventueel meme's) video's of dergelijke te posten mits deze de regels van onze
community pagina niet verbreken.

Het eerste topic waar ik het graag over wil hebben:
Nederlands 2050 milieu akkoord

Alle bijdrage's zijn welkom.

Ik was vorige week nog in de tweede kamer, heb nog hier en daar gesproken met wat figuranten in onze democratische baantjesfabriek. En nog maar even uitgelegd dat wij als studenten het niet breed hebben maar wel straks meer voor onze slecht geïsoleerde studentenkamertjes betalen.
Ik was er niet als demonstrant, maar als lid van een partij en elke dag daar is leerzaam.

Laat mij niet los over dit akkoord en politiek in het algemeen, dan is mijn toetsenbord versleten en zijn jullie de komende jaren niet van mij af,
 
Reactiescore
110
Er rijdt in mijn omgeving toch nooit politie dus goede wet.
 

DeletedUser77812

Guest
Ach ja soms erg vervelend als ik een hele lange tijd moet fietsen richting de stad.

Maar ik ben dus ook van mening dat de prijs die je betaald in Nederland aan de veel te hoge kant zit. (maar dat vind ik wel van meer dingen hier)
 
Reactiescore
770
Nederland zou gebaat zijn bij het Belgisch systeem.
 
Reactiescore
376
haha, ligt het aan mij of maken de Nederlanders hier echt een groter probleem van dan dat het daadwerkelijk is. Naar mijn inziens zijn er in België echt betrekkelijk weinig mensen die actief bezig zijn op de gsm al fietsende. Vuile Nederlanders met jullie onveilige verkeer :eek:
 

DeletedUser61134

Guest
Zag laatst nog zo'n oude vent 80 op de elektrische fiets door t dorp, ga ik altijd al 30-40 te hard maar hij schoot met zijn fiets mij nog voorbij.
En niet een telefoon in de hand nee een hele f*cking Tablet!

Heeft hij vaak gedaan want hij ontweek al swipende een drempel.
Weet ook wel dat ik vroeger zonder handen fietste soms racende, maar dit was next-lvl!
 

DeletedUser79460

Guest
Handsfree onder deze wetgeving uitkomen, edeltreintjes versturen op je fiets voor de vroege vogels.
Tipje van Kim x
grandpa_pokemon_web.00_03_03_14.still005.jpg
 
Reactiescore
1.648
Zag laatst nog zo'n oude vent 80 op de elektrische fiets door t dorp, ga ik altijd al 30-40 te hard maar hij schoot met zijn fiets mij nog voorbij.
En niet een telefoon in de hand nee een hele f*cking Tablet!

Heeft hij vaak gedaan want hij ontweek al swipende een drempel.
Weet ook wel dat ik vroeger zonder handen fietste soms racende, maar dit was next-lvl!

Niks gewend schatje
 
Reactiescore
967
Spannend, hoop dat ze vooruitgang boeken op de huidige situatie. Maar meestal gebeurt dat niet, en zijn wij het allemaal weer vergeten over een paar weken.
 

DeletedUser49571

Guest
En de brexit is binnen, pond stijgt, euro daalt. Meningen over de brexit?
 
Bovenaan