Pokemon

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Heb ik al gecheckt jong. Of doel je op die van jou? :D

Anyway: voor het spelen op de telefoon lijkt me een jailbreak nodig, niet? Tenminste, als het over iPhone gaat.. Android ben ik niet bekend mee en zal het wel een stuk makkelijker gaan lijkt mij gezien die wat losser zijn met de regels over apps.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Reactiescore
1.777
Heb ik al gecheckt jong. Of doel je op die van jou? :D

Anyway: voor het spelen op de telefoon lijkt me een jailbreak nodig, niet? Tenminste, als het over iPhone gaat.. Android ben ik niet bekend mee en zal het wel een stuk makkelijker gaan lijkt mij gezien die wat losser zijn met de regels over apps.
op android zijn er emulatorapps denk ik
iPhone is een ander verhaal maar dat gaat ook gewoon.
Verlicht me? Gaarne zonder jailbreak
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Ik ben bang dat dat niet mogelijk is als ik de vorige link zie. Daar hadden ze een app ontwikkeld waar het mogelijk was om te spelen, maar die hadden ze wegens copyright schendingen later weggegooid. Nintendo zou al dus waarschijnlijk met iets officieels moeten komen, maar je kan al op twee vingers uittellen dat dat niet gratis zal gaan zijn in dat geval..
 

DeletedUser14626

Guest
Heb ik al gecheckt jong. Of doel je op die van jou? :D

Anyway: voor het spelen op de telefoon lijkt me een jailbreak nodig, niet? Tenminste, als het over iPhone gaat.. Android ben ik niet bekend mee en zal het wel een stuk makkelijker gaan lijkt mij gezien die wat losser zijn met de regels over apps.

Ik zou maar een android kopen dan :) Want daar kan het wel.
 

DeletedUser

Guest
[video=youtube_share;vLpqtriLx6Y]http://youtu.be/vLpqtriLx6Y[/video]

Wat een pareltje.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Pika Pika!
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769

DeletedUser59612

Guest
Ik ben bang dat dat niet mogelijk is als ik de vorige link zie. Daar hadden ze een app ontwikkeld waar het mogelijk was om te spelen, maar die hadden ze wegens copyright schendingen later weggegooid. Nintendo zou al dus waarschijnlijk met iets officieels moeten komen, maar je kan al op twee vingers uittellen dat dat niet gratis zal gaan zijn in dat geval..

Ik had er een tijdje geleden wel een op mijn Iphone. Ook via een emulator. Maar die doet het nu niet meer:S
 

DeletedUser

Guest
Je kan een gratis emulator vinden op iPhone, maar die zijn dus niet fijn. Eerder slecht.
Android is beter.
 

DeletedUser

Guest
Is Android dan zo veel makkelijker? Dan regel ik namelijk even een Android telefoon:|

Je kan veel meer met een Android, omdat je 'meer' in het systeem kan. Je kan APK-bestanden downloaden van het internet en dan installeren op je telefoon.

Dus betaalde apps, worden dan gratis.
 

DeletedUser

Guest
True. Er is overall meer mogelijk met Android, daarom hou ik er ook van. Daardoor zijn ze echter wel gevoeliger voor viri.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Idd. Let op aub dat de discussie niet te ver gaat afdwalen naar iPhone vs Android. :) Daar zijn andere topics geschikter voor.
 

DeletedUser

Guest
Och, die 1e generatie is zo prachtig....

h6FA9016A.png
 
Bovenaan