Pokemon

DeletedUser

Guest
Is dat nieuw?

Jazeker, Pokémon XD is pas 9 jaartjes jong!


Marill liet het altijd toe. Maar nu is het genoeg!

Marill, en daarmee bedoel ik natuurlijk Azumarill, is echt episch. Met z'n Huge Power heeft hij gewoon dubbele Attack stats. Ik was in pokémon X aan het breeden voor mooie IV's (niet eens met de Masuda method), kreeg ik ineens een shiny! Perfecte IV's in Attack, Defense, Special Defense en Speed, Adamant Nature. Op HP na perfect dus! Na de gebruikelijke EV-supertraining en evolutie bleek dat mijn groene Marill evolueerde in......
2m8vt.jpg


Pikachu! Uh, wait...

Toen pokémon Green/Red/Blue/Yellow inmiddels uitgespeeld waren door de kids, kwamen Pokémon Silver/Gold op de markt. Vlak hiervoor werd Marill als de vervanger/evolutie van Pikachu gezien, sterker nog; er waren rumoeren dat hij "pikablu" zou heten door zijn blauwe kleur.
Nog steeds tot op de dag van vandaag wordt Marill als de "pikachu" van Johto gezien. Met Plusle/Minum de Pikachu van Hoënn, Pachurisu de Pikachu van Sinnoh, Emolga de vliegende Pikachu van Unova en nu de Dedenne van Kalos, heeft Johto een water-equivalent van de schattige aaibare muis/rat/knaagdier/beest/ding/iets.


:)
Snapte je niks van mijn verhaal? Geen paniek, niet iedereen kan een Pokémon meester zijn....
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser47551

Guest
Jazeker, Pokémon XD is pas 9 jaartjes jong!




Marill, en daarmee bedoel ik natuurlijk Azumarill, is echt episch. Met z'n Huge Power heeft hij gewoon dubbele Attack stats. Ik was in pokémon X aan het breeden voor mooie IV's (niet eens met de Masuda method), kreeg ik ineens een shiny! Perfecte IV's in Attack, Defense, Special Defense en Speed, Adamant Nature. Op HP na perfect dus! Na de gebruikelijke EV-supertraining en evolutie bleek dat mijn groene Marill evolueerde in......
2m8vt.jpg


Pikachu! Uh, wait...

Toen pokémon Green/Red/Blue/Yellow inmiddels uitgespeeld waren door de kids, kwamen Pokémon Silver/Gold op de markt. Vlak hiervoor werd Marill als de vervanger/evolutie van Pikachu gezien, sterker nog; er waren rumoeren dat hij "pikablu" zou heten door zijn blauwe kleur.
Nog steeds tot op de dag van vandaag wordt Marill als de "pikachu" van Johto gezien. Met Plusle/Minum de Pikachu van Hoënn, Pachurisu de Pikachu van Sinnoh, Emolga de vliegende Pikachu van Unova en nu de Dedenne van Kalos, heeft Johto een water-equivalent van de schattige aaibare muis/rat/knaagdier/beest/ding/iets.


:)
Snapte je niks van mijn verhaal? Geen paniek, niet iedereen kan een Pokémon meester zijn....
Deze post is gerapporteerd.
 

DeletedUser59612

Guest
Jazeker, Pokémon XD is pas 9 jaartjes jong!




Marill, en daarmee bedoel ik natuurlijk Azumarill, is echt episch. Met z'n Huge Power heeft hij gewoon dubbele Attack stats. Ik was in pokémon X aan het breeden voor mooie IV's (niet eens met de Masuda method), kreeg ik ineens een shiny! Perfecte IV's in Attack, Defense, Special Defense en Speed, Adamant Nature. Op HP na perfect dus! Na de gebruikelijke EV-supertraining en evolutie bleek dat mijn groene Marill evolueerde in......
2m8vt.jpg


Pikachu! Uh, wait...

Toen pokémon Green/Red/Blue/Yellow inmiddels uitgespeeld waren door de kids, kwamen Pokémon Silver/Gold op de markt. Vlak hiervoor werd Marill als de vervanger/evolutie van Pikachu gezien, sterker nog; er waren rumoeren dat hij "pikablu" zou heten door zijn blauwe kleur.
Nog steeds tot op de dag van vandaag wordt Marill als de "pikachu" van Johto gezien. Met Plusle/Minum de Pikachu van Hoënn, Pachurisu de Pikachu van Sinnoh, Emolga de vliegende Pikachu van Unova en nu de Dedenne van Kalos, heeft Johto een water-equivalent van de schattige aaibare muis/rat/knaagdier/beest/ding/iets.


:)
Snapte je niks van mijn verhaal? Geen paniek, niet iedereen kan een Pokémon meester zijn....

En dat klopt. Ik snap er niks van.
 
Reactiescore
1.367
gliscor.png


Mamoswine_by_Xous54.png


250px-094Gengar.png
 

DeletedUser47551

Guest
Koen zijn ultieme guide voor het ruilen van Pokemon op je computer

Edit: Pokemon theme song: http://www.youtube.com/watch?v=JuYeHPFR3f0
Regel: In principe mogen alleen de eerste 151 pokemon worden besproken hier! De eerste, old-skool versie was immers veruit het meest baas :cool:. Bij hogere uitzondering mag er ook over Johto worden gesproken maar niet teveel en alleen als de betreffende pokemon echte bazen zijn. Versies daarna hebben we het überhaupt niet over.

pokmon.jpg


Dit bazenspel verdient toch wel een apart topic.

Pokemon heeft een belangrijke rol gespeeld in mijn leven, en ik denk in dat van velen hier. Vroegah, toen hadden we geen mobieltje, laptop, iPad, PS3/Xbox, eigen tv op onze kamer, etc. We speelden buiten, en keken Pokemon! Daarnaast spaarden we pokemonkaarten en ruilden we ze met onze vrinden. De Gameboy Pocket was de eerste soort console die ik in mijn bezit kreeg.

Ik weet het nog goed, mijn broer (3 jaar ouder) en ik kochten van al ons spaargeld een gameboy pocket, de simpelste en enige versie die er toen nog was. Klein, zwart-wit beeld, maar voor die tijd een sensatie, en we waren dolgelukkig. Pokemon red kochten we erbij. Een paar jaar later kreeg ik voor mijn verjaardag een gameboy color met Pokemon Yellow. Een grotere versie, betere graphics en met kleur! Dat waren nog eens tijden. Zat je 13 uur in de auto op vakantie naar Zuid-Frankrijk, het belangrijkste wat mee moest was de gameboy. Lekker spelen de hele rit en op vakantie zelf.

Wat zijn jouw ervaringen met dit prachtige spel, wellicht zelfs het mooiste spel ooit?

Ik ben nu opnieuw begonnen met Pokemon Yellow op de pc.:cool:
Delete jullie posts nog snel voor je een ban krijgt.
 

DeletedUser

Guest
Delete jullie posts nog snel voor je een ban krijgt.

OH MY GOD NEEE NIET EEN BAN

Ik zou er bijna bang van worden. Bijna. Als je dreigement niet 100% ongefundeerd zou zijn, aangezien ik me aan het topic (Pokemon) houd. Sterker nog; het is een 2e generatie pokémon, dus ik hou me zelfs aan de regel die de topicstarter heeft benoemd. Okay, hij heeft dan wel de fairy typing, maar dat heb ik niet eens ergens genoemd, behalve dan in het plaatje dat ik van mijn 2ds heb gemaakt.

PS. Als er iemand Pokémon X/Y én een Meloetta heeft, én deze aan mij wil uitlenen zodat ik mijn pokédex kan vullen met de laatste van de 718 pokémon, krijgt deze honderdduizend virtuele kusjes of monopoliedollars van me.
 

DeletedUser59612

Guest
OH MY GOD NEEE NIET EEN BAN

Ik zou er bijna bang van worden. Bijna. Als je dreigement niet 100% ongefundeerd zou zijn, aangezien ik me aan het topic (Pokemon) houd. Sterker nog; het is een 2e generatie pokémon, dus ik hou me zelfs aan de regel die de topicstarter heeft benoemd. Okay, hij heeft dan wel de fairy typing, maar dat heb ik niet eens ergens genoemd, behalve dan in het plaatje dat ik van mijn 2ds heb gemaakt.

PS. Als er iemand Pokémon X/Y én een Meloetta heeft, én deze aan mij wil uitlenen zodat ik mijn pokédex kan vullen met de laatste van de 718 pokémon, krijgt deze honderdduizend virtuele kusjes of monopoliedollars van me.

Waar speel jij op dan?
 

DeletedUser47551

Guest
OH MY GOD NEEE NIET EEN BAN

Ik zou er bijna bang van worden. Bijna. Als je dreigement niet 100% ongefundeerd zou zijn, aangezien ik me aan het topic (Pokemon) houd. Sterker nog; het is een 2e generatie pokémon, dus ik hou me zelfs aan de regel die de topicstarter heeft benoemd. Okay, hij heeft dan wel de fairy typing, maar dat heb ik niet eens ergens genoemd, behalve dan in het plaatje dat ik van mijn 2ds heb gemaakt.

PS. Als er iemand Pokémon X/Y én een Meloetta heeft, én deze aan mij wil uitlenen zodat ik mijn pokédex kan vullen met de laatste van de 718 pokémon, krijgt deze honderdduizend virtuele kusjes of monopoliedollars van me.

Met je tekst over IV's en EV's... Je moet gewoon je pokemon goed behandelen zoals Ash ons leerde en dan worden ze sterk, niet met die doping.
 
Reactiescore
1.804
het is een tweede generatie pokémon, dus ik hou me zelfs aan de regel die de topicstarter heeft benoemd.

PS. Als er iemand Pokémon X/Y én een Meloetta heeft, én deze aan mij wil uitlenen zodat ik mijn pokédex kan vullen met de laatste van de 718 pokémon, krijgt deze honderdduizend virtuele kusjes of monopoliedollars van me.

... :eek:

Met je tekst over IV's en EV's... Je moet gewoon je pokemon goed behandelen zoals Ash ons leerde en dan worden ze sterk, niet met die doping.

:D:D:D
true story overigens ;);)
 

DeletedUser59612

Guest
In de auto op vakantie speel ik het meestal. Alleen me DS is stuk. Waar zal ik het nu op spelen?
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.784
Kun je op je telefoon Pokemon spelen??
 
Bovenaan