Poging tot .nl speedteam?

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Laten we het verder overleg via discord doen: https://discord.gg/ER99hf

Belangrijk is dat iedereen die zich heeft opgegeven even doorgeeft welke uren en dagen hij deze week beschikbaar zou zijn. Dan kunnen we een oefenronde inplannen, elkaar beter leren kennen en toch wel wat nodige speedtips, fightbeoordeling en strategie bijbrengen.

@driesbiljart @bleubone @materlotti @Louder Than Boom @.Lukaku @Illuminated @Paramore. @.Lintouchable @Korjakskaja Sopka @iL Leone Indomabile @Tinker Bell @Gecke Peckert @Kulta Lakko @Nowhere in the sun @Exotic @JustLove @Emilia Clarke @preseur @Thunderberd
 

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
1: Tim010
2: bleubone
3: Louder Than Boom
4: .Lukaku (Onewheel XR)
5: In My Bussines
6: .Lintouchable
7: Sutanu
8: Korjakskaja Sopka
9:Tinker Bell
10: Kulta Lakko
11: Level Up
12: Diagnosed Imperialist.


Back-up:
11: Driesbiljart
12: materlotti
13: Illuminated
14: Paramore.
15. Salendai/the king 123
16. Gecke Peckert
17. king daan
18. Preseu
19.Thunderberd.
20: .Rawr
21: Peutertje
 
Reactiescore
2.064
Mij opzich ook wel tim
 
Reactiescore
93
Matig teampje heb ik gezien op stream ^^
 
Reactiescore
260
Speel graag een rondje mee als jullie me nog willen hebben ;) Heb alleen (nog) geen pp op andere servers dan .nl
 
Reactiescore
76
Alle NL pro's zijn antiteamen, we hadden Izanmetnootjes nodig voor het teamaspect in goede banen te leiden

Een Speedpro kan individueel winnen en goed in teamverband spelen, dus dat is echt een flauw exuus. Voor een landencompetitie met een klassement zou ik gerust nog eens willen terugkeren en willen bewijzen dat nl nog 1 van de hoogste niveau's heeft want daar stonden we vroeger wel voor bekend.. En dan gewoon met een ronde of 2-3 hier op nl dan een selectie maken en de toppers die hoog eindigen een speedteam maken. Kan me herinneren dat we een x aantal jaar geleden het ook zo hebben gedaan :redface:
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Een Speedpro kan individueel winnen en goed in teamverband spelen, dus dat is echt een flauw exuus. Voor een landencompetitie met een klassement zou ik gerust nog eens willen terugkeren en willen bewijzen dat nl nog 1 van de hoogste niveau's heeft want daar stonden we vroeger wel voor bekend.. En dan gewoon met een ronde of 2-3 hier op nl dan een selectie maken en de toppers die hoog eindigen een speedteam maken. Kan me herinneren dat we een x aantal jaar geleden het ook zo hebben gedaan :redface:

Mijn post droop van het sarcasme maar ok, goede reactie ;)
 
Reactiescore
1.804
ok ok ik zal het team wel leiden en coordineren
de neuzen in dezelfde richting zetten
geen probleem!
maar ik speel niet mee?
 
Reactiescore
447
Of zijn er al resultaten van deze speedrondes? verwacht dat jullie iedereen kapot maken :p
 
Bovenaan