.:PM:. vs Sound!, GEK & co

Reactiescore
60
Reactiescore
60
jahoor, ze ligt op plek waar ik langs moet, anders kan ik nooit bij jou komen :(
 

DeletedUser5148

Guest
Nogmaals doe ik een oproep gericht naar spelers die dit spel willen blijven voortspelen na w29. Ik zoek spelers voor w35, u kan bij me terecht via pm.

*Approved by PJ*
 

DeletedUser67973

Guest
Ik vraag mij eens af wat je dan wel niet zoekt;) even voor de duidelijkheid ik ben niet op zoek maar ik denk dat je wel een hele rits spelets kan afkruisen als je even meld wat je graag ziet in een co, of was je op zoek voor accounts in de stam?
 

DeletedUser5148

Guest
Ik vraag mij eens af wat je dan wel niet zoekt;) even voor de duidelijkheid ik ben niet op zoek maar ik denk dat je wel een hele rits spelets kan afkruisen als je even meld wat je graag ziet in een co, of was je op zoek voor accounts in de stam?

Ik denk dat het beter is dat de mensen mij contacteren, de rest kunnen we bespreken op Skype. Ik maak een profiel op van de speler met wie ik te maken heb en probeer er een gepast account/team aan te knopen. Dit natuurlijk in overleg met de desbetreffende spelers.
 

DeletedUser70993

Guest
Ik denk dat het beter is dat de mensen mij contacteren, de rest kunnen we bespreken op Skype. Ik maak een profiel op van de speler met wie ik te maken heb en probeer er een gepast account/team aan te knopen. Dit natuurlijk in overleg met de desbetreffende spelers.

Oeh, mag ik ook komen om inactieve co te worden? :cool:
 

DeletedUser

Guest
En hoe gaat het hier op w29 ?

Had gehoopt dat jullie met mijn stamnaam de overwinning gingen halen :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
7
En hoe gaat het hier op w29 ?

Had gehoopt dat jullie met mijn stamnaam de overwinning gingen halen :D

:eek: Jouw stamnaam?
^^ Het is .:pM:. geworden, om ons er aan te herinneren dat het heel belangrijk is om te blijven pm-en :p
 
Reactiescore
60
Idd, gelukkig ben jij in ieder geval zo gezellig om dat dan ook te doen :p
 
Bovenaan