.:PM:. vs Sound!, GEK & co

DeletedUser72576

Guest
Insaneownage (rofl)

Op 12-06-14, om 20:58, schreef Scooby-Doo:
> weet niet wie er aan kop stond met rover,maar die is hem nu kwijt :D
 

DeletedUser58372

Guest
Voor de awards dus nog blijkbaar, vandaag meerdere mensen die meededen geloof ik.
 
Reactiescore
2.478
Re: .:pM:. vs Sound!, GEK & co

Eens zien of er hier helden opstaan zoals mij & Mark indertijd. Eens zien of Para hier nog accounts gaat verliezen op het einde. Wie hierin slaagt invite ik om op bateken te spelen op 35.

(a)

Zal wss bij hopen blijven though :(

Die eer verdient niemand op W29:p

Jij, Narania en Mea. Al blijft het dan ook bij deffen, want een tegenaanval zit er al een heel pak langer niet in. Barbs edelen, dat is de tegenreactie ;)

De laatste die echt zat te deffen en vaker een goed uitpakkende tegenaanval had was Roy. Dat is nu ook al weer een jaar geleden :rolleyes:

PS voor de mensen die geïnteresseerd zijn ik ben geslaagd, mede dankzij jullie. Ik heb tw zo goed als achter me geleden. Bedankt daarvoor :D
 

DeletedUser13822

Guest
Nice Job Aldo! Bedank Gijs maar voor de CF's bij kragtwijk dan, anders was je er mss nog ;)
 

DeletedUser

Guest
Re: .:pM:. vs Sound!, GEK & co

Die eer verdient niemand op W29:p



De laatste die echt zat te deffen en vaker een goed uitpakkende tegenaanval had was Roy. Dat is nu ook al weer een jaar geleden :rolleyes:

PS voor de mensen die geïnteresseerd zijn ik ben geslaagd, mede dankzij jullie. Ik heb tw zo goed als achter me geleden. Bedankt daarvoor :D
Gratz :)
 
Reactiescore
60
Idd gefeliciteerd, en een fijne vakantie dan :)
 

DeletedUser5148

Guest
Mag ik please please please please please please please please please please please please

*zucht*

Moraalbreker? Dat kan! :D

OT: Serieus, we zoeken wat mankracht voor deze zomer te knallen. @Sound etc: speel hier niet meer, timewaste.
 
Reactiescore
2.478
Bedankt voor de felicitaties:D
 
Bovenaan