.:PM:. vs Sound!, GEK & co

DeletedUser

Guest
fva5it.png



Begin 17-12-2012, HOOFDSTUK 1:
Liefste prinsessen en kikkers


Koning winter is terug, kerstbomen beginnen her en der tot leven te springen, een oude man met een grote witte baard heeft het ontzettend druk,...

Ja jullie hebben het al geraden kerst komt er weer aan! Maar waar staat kerst eigenlijk voor?

Kerst is het gezelligheidsfeest bij uitstek. In de koude en donkere wintermaanden is het de ideale tijd om als familie en vrienden bij elkaar te zijn. Kerst is alleen niet altijd een gezelligheidsfeest geweest. De afgelopen eeuwen hebben christenen tijdens de kerstdagen de geboorte van Jezus Christus gevierd. Voor christenen is Kerst het feest van de komst van Jezus naar onze aarde.

Jezus?

Ja Jezus,hij was die fantastische kerel, zoon van God, dat onze wereld kwam vervullen met wijsheden en antwoorden. Eén van zijn zinnen luide als volgt: "Vrede laat Ik u, mijn Vrede geef Ik u...".
Deze vrede dat ons 2000 jaar geleden gegeven is proberen wij elk jaar opnieuw te herinneren tijdens kerst. Even stilstaan en in familiale kring, met de mensen waar we van houden, genieten van al het mooie rondom ons.

Nu zijn wij bij Mus. een vrolijke bende prinsessen en waren we de Kerst voorbereiding aan het treffen. Zo hebben wij veel cadeautjes naar walle2004 gestuurd en zijn er zelf bezoekjes gebracht aan C-W-B dorpen(Al zullen er dat helaas niet veel meer kunnen na vertellen ;))
2ah6tyd.png



Wij hadden nochtans ons best gedaan om de kerstsfeer en Jezus eer aan te doen.
Hier en daar een nieuwe frisse inrichting:


(591|467) K45 10,154 Amalthea. [Mus.] WallE2004 [I.] 2012-12-16 11:31:43
(590|468) K45 10,115 WallE2004 [I.] Amalthea. [Mus.] 2012-12-16 08:49:40
(591|467) K45 10,260 WallE2004 [I.] Amalthea. [Mus.] 2012-12-16 07:25:02
(626|423) K46 9,591 C-W-B [I.] Apuz [Mus.] 2012-12-15 18:51:26
(595|465) K45 10,818 WallE2004 [I.] Amalthea. [Mus.] 2012-12-15 07:11:30
(578|481) K45 10,836 WallE2004 [I.] Saccharomyces Cerevisiae [Mus.] 2012-12-15 07:01:03


Maar zoals zo vaak bij massa's is niet alles helemaal correct uitgevoerd en moeten we eerlijk toegeven dat walle2004 ons aangenaam verrast heeft en het één en ander uit zijn mouw heeft getoverd.

(591|467) K45 10,154 Amalthea. [Mus.] WallE2004 [I.] 2012-12-16 11:31:43

C-W-B, mijn lieve schat ik denk dat we gisteren kunnen herinneren als een extreem dure dag in zowel troepen (Apuz daar in tegen heeft geen grote verliezen geleden) en in PA(Hij betaalde pa om gebouwen naar boven te halen)

Onze actie werd niet geapprecieerd en deze avond kwamen wij, ondanks onze vrolijke kerst stemming, het volgende bericht tegen op ons stamoverzicht:

Code:
dec 16
20:28	I. heeft de stam de oorlog verklaard.

Wel beste I. leden met deze post hoopte ik jullie 2 dingen te verduidelijken :

-Jullie hebben de betekenis van Kerstmis helemaal niet begrepen..

-Wij nemen met veel plezier jullie aanbod aan en wensen jullie veel succes. Weet dat wij ons uiterste best gaan doen om jullie zo dwars mogelijk te liggen dit ondanks ons iets kleinere formaten.
Dat de beste mogen winnen en laat het ons een eerlijke en mooie strijd worden.

Ik zal hier zo vaak mogelijk de statistieken proberen weer te geven.

UPDATE 20/12/12 :


Zijde 1:
Stammen: Mus.
Zijde 2:
Stammen: I.

Timeframe: Laatste 24 uur

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 9
Kant 2: 1
Verschil: 8

chart



Zijde 1:
Stammen: Mus.
Zijde 2:
Stammen: I.

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 23
Kant 2: 12
Verschil: 11

chart




Namens Mus.,
Raphgo|Mrsjeeiks


Update 30-12-2012, HOOFDSTUK 2:



Liefste prinsessen, stoute heksen, lelijke trollen en kleine meisjes

In deze koude dagen vol warme woorden waar lange nachten de dag behoeden verdwijnt oud in nieuw.
Stil en geruisloos zonder een woord te zeggen wandelt hij weg om nooit meer terug te komen.

Ja, ik heb het over mijn goede vriend nieuwjaar. Maar wie is deze goede vriend werkelijk?

Oorspronkelijk is ook nieuwjaar een christelijk feest. Zo werd in sommige streken acht dagen na Kerstmis de besnijdenis van Christus herdacht. Later in het midden van de 16de eeuw begon Nieuwjaar in verschillende streken op een andere datum: op 1 maart, op Pasen, op kerstdag óf op 1 januari.Tot uiteindelijk de Franse koning Karel IX besliste dat 1 januari voortaan nieuwjaarsdag zou zijn en het feest geleidelijk aan zijn Christelijk karakter verloor. Met de invoering van de Gregoriaanse kalender werd 1 januari standaard in heel Europa(en een groot deel van de christelijke wereld). Echter vieren ze nieuwjaar in andere culturen , zoals bv de Chinese, nieuwjaar op een andere datum.

Nu wordt de overgang van oud naar nieuw vaak beschouwd als een ideaal moment om te reflecteren over het voorbije jaar en om goede voornemens te maken voor het nieuwe jaar. Dus hier een kleine update. :)


Oké, nog wakker? Ja?

Zet jullie dan schrap en vergezel mij op deze reis naar het verleden. Zo herinner ik mij dat heel heel heel heeeeeeeeel lang geleden. Zo lang geleden dat zelfde de oudste onder ons het zich met moeite kunnen herinneren.
Dat in die donkere tijden, zonder geluk en liefde een boze groep heksen over een groot deel van de wereld heerste. Ze dachten zichzelf onoverwinnelijk en regeerde met ijzeren hand over de andere volkeren.
Tot één van deze volkeren, iets slimmer als de andere volkeren, het lef had om zich niet meer te laten doen.

Namelijk het volk van de prinsesjes; vrolijk, lief, sexy en vooral heel moedig. De reactie van I. volgde gauw en ze verklaarde de prinsessen de oorlog. Dit omdat zij hen verdachten om een bende vermomde kobolden te zijn. Echter weten wij wel beter en waren ze uit op de olie van deze arme vogeltjes.

Nu herinneren de meeste van jullie wel de reactie van deze prinsesjes, ouders vertellen het namelijk voor het slapengaan aan hun kinderen. Deze vertellen het dan weer verder aan hun kinderen die het op hun beurt verder vertellen aan hun kinderen. Dit al generaties lang...


Ondertussen weet de hele wereld dat de heksen lang niet zo onoverwinnelijk zijn als ze beweren en dat de prinsessen, ondanks hun bitchy looks, geduchte tegenstanders zijn. En kon de knapste der prinsessen Apuz de opperheks C-W-B voor schut zetten en hem ondanks zijn kleine middelen een dorpje afpakken. Maar ook zijn troepen en schatkist slonken aanzienlijk...(Al heeft hij zelf aangegeven dat na al deze jaren van onderdrukking hij over genoeg eco. middelen beschikt)

Niet ver van daar begon een uitputtingsslag tussen WallE2004 en amalthea, 2 fiere strijders en beide zeer gewaardeerd in eigen kamp.
Het is een mooie, eerlijke maar vooral vermoeiende strijd dat momenteel in het voordeel van prinses Amalthea wordt beslecht.

Een strijdsfeer dat zich hierna meer zuidelijk verplaatst heeft om zo tot bij heks Mcknut aan te komen. Kleine Mcknut, met een zo goed als onmogelijke liggen tussen diverse Mus. grootheden, had het voordien al moeilijk gehad versus Saccha en Amalthea maar moest deze keer (zo goed als definitief) zijn meerdere herkennen. Goed teamwerk en een nachtje Ijsko om het werk af te maken en weg was hij.

Het gaat je goed Mcknut en ik hoop dat waar je nu ook bent je de rust gevonden hebben die je verdient.


Echte actie's van de heksen kwamen er tot nu toe niet. Ook al hebben zij ons de oorlog verklaard.
Hier en daar een paar aanvallen op amalthea... maar hun tactiek bestaat momenteel voornamelijk uit het edelen van barbaar dorpjes.
Dit lijkt op het eerste zicht niet de slimste tactiek in een oorlog al ben ik er persoonlijk van overtuigt dat ze nog steeds enkel olie zoeken!

Ondertussen breidt het front zich uit met de geboorte van een paar nieuwe heksen:
Speler Actie Datum/Tijd Punten
drieske9667 Toegetreden 23rd December 2012 - 14:11 259,692
momo12 Toegetreden 23rd December 2012 - 14:11 638,595

En belooft het nieuwe jaar spannend en mooi te worden.
Mlicka gaf aan op het forum dat we na nieuwjaar een grootse tegen reactie konden verwachten. C-W-B doet aan clusterfucken en ook Mus. zal niet stilstaan.

Aan allen een fijn en gelukkig nieuwjaar toegewenst,
Namens Mus.,
Raphgo



Update 07-12-2012, HOOFDSTUK 3(Rijmen met .Derezzed, Oh No!):
Wegens maximum aantal tekens bereikt: CLICK

Update 07-12-2012, HOOFDSTUK 3(Rijmen met WallE2004, I.):
Wegens maximum aantal tekens bereikt: CLICK
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser44415

Guest
Re: [Oorlog] de I.-heksen Vs de Mus.-prinsessen

Party!!!!!

Oehhhh, Fatality., ik wist wel dat je iets vrouwelijks in je had, maar wist niet dat je een princesje was :eek:
 

DeletedUser

Guest
Re: [Oorlog] de I.-heksen Vs de Mus.-prinsessen

Mooi geschreven en succes aan beide partijen met hopelijk een sportief verloop!
 

DeletedUser

Guest
Re: [Oorlog] de I.-heksen Vs de Mus.-prinsessen

In de kerststal.
 

DeletedUser48745

Guest
Re: [Oorlog] de I.-heksen Vs de Mus.-prinsessen

Party!!!!!

Oehhhh, Fatality., ik wist wel dat je iets vrouwelijks in je had, maar wist niet dat je een princesje was :eek:

Jongeuh, ik ben je co! Dan weet je dat soort dingen toch wel :mad:
 

DeletedUser53131

Guest
Re: [Oorlog] de I.-heksen Vs de Mus.-prinsessen

dat je nog niet wist dat je princesje heel de dag in de spiegel zit te kijken :D
 

DeletedUser48745

Guest
Re: [Oorlog] de I.-heksen Vs de Mus.-prinsessen

Nee geen spiegels, ik weet gewoon van mezelf dat ik een mooi prinsesje ben :)

OT: Succes I.!
 

DeletedUser67010

Guest
Re: [Oorlog] de I.-heksen Vs de Mus.-prinsessen

succes bijde kanten wordt weer eens een grote strijd;)
 

DeletedUser62448

Guest
Re: [Oorlog] de I.-heksen Vs de Mus.-prinsessen

Succes Mus.!

Geen idee waar jullie vandaan halen dat apuz kleine verliezen heeft geleden & C-w-b grote.
Want dat is werkelijk Crap.;)

6p5ml2.png


0.9mill ODA tegen 1.8mill ODD
Met als resultaat 2 accounts 2 weken lang zonder clears.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Re: [Oorlog] de I.-heksen Vs de Mus.-prinsessen

Veel succes aan beide kanten;)
 

DeletedUser58575

Guest
Re: [Oorlog] de I.-heksen Vs de Mus.-prinsessen

Oeh, spannend hoor!

77 inc's @ Noise.

Wij gaan hier dadelijk iets meemaken. Maar pas op, met de nadruk op lijk he;)

Succes aan beide partijen. I'll be watching this one closely.
 

DeletedUser

Guest
Re: [Oorlog] de I.-heksen Vs de Mus.-prinsessen

TLD ik sta helemaal te bibberen man ;o

Succes iedereen! En moge de beste winnen op een sportieve en eerlijke manier ;)
 

DeletedUser53131

Guest
Re: [Oorlog] de I.-heksen Vs de Mus.-prinsessen

succes aan beide kanten! proost op een mooie oorlog

biertjes.jpg
 

DeletedUser58575

Guest
Re: [Oorlog] de I.-heksen Vs de Mus.-prinsessen

Zo weinig bier voor zo veel oorlog? :eek:
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Re: [Oorlog] de I.-heksen Vs de Mus.-prinsessen

en dat zo op deze morgen :s


Succes,,:)
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Re: [Oorlog] de I.-heksen Vs de Mus.-prinsessen

Dit beter?
1778875-veel-metalen-vaten-in-een-bier-fabriek.jpg
 

DeletedUser

Guest
Re: [Oorlog] de I.-heksen Vs de Mus.-prinsessen

Good luck prinsesjes :)
 

DeletedUser

Guest
Re: [Oorlog] de I.-heksen Vs de Mus.-prinsessen

Maak ze af Mus. ^^
 
Bovenaan