.:PM:. vs Sound!, GEK & co

DeletedUser65921

Guest
Re: .:pM:. vs Sound!, GEK & co

Om in het in de woorden van chamillionaire te zeggen:

"They see me rollin', they hatin"

Onze overwinning kan je zowiso al ergens minimaliseren zonder naar onze stam op zich te kijken. De tegenstand is namelijk ondermaats. Wanneer was jullie laatste aanval op ons? Welk account heeft er de laatste echt hard gedefd?

Wat doen jullie? Barbaren dorpen edelen en vluchten van ons. Zware bijdragen aan de wereld. Wat doen jullie hier nog zelfs?

Als ik me niet vergis was ik dat :cool:

Altijd maar stoefen en stoefen met de overwinning van w29 op een vuil spel kan iedereen het halen. Zelf ALS de wereld bijna uitgespeeld is zoals nu blijven jullie maar vuile spelletjes spelen vooalr pj dan, gelukkig zijn er natuurlijke ook een peer eerlijke spelers in para die ons dan komen waarschuwen dat we achterlijk en naïef zouden zijn moesten we geloven wat pj allemaal voorstelde tegen ons. Ik denk dat iedereen wel weet wat er de komende maanden aan de gang/gebeurd is eh.

Wat is er nu weer gebeurd?
 

DeletedUser13822

Guest
Re: .:pM:. vs Sound!, GEK & co

Als ik me niet vergis was ik dat :cool:

Jij, Narania en Mea. Al blijft het dan ook bij deffen, want een tegenaanval zit er al een heel pak langer niet in. Barbs edelen, dat is de tegenreactie ;)



Wat doe ik dan verkeerd? Weer zoveel beschuldigingen maar ik weet van niets......en zelfs als ik iets zou doe, wat me sterk zou verbazen, welke regel overtreed ik dan? Of is het weer een zoveelste morele regel van jullie. Stiekem geheimpje, die morele regels van jullie tellen niet echt. Die tellen alleen in jullie hoofdjes ;)
 
Reactiescore
60
Ik deed een tegenactie, maar de stacks stonden te hoog.

Had ik een clusterfuck gestackt, doet sutte niet eens moeite om hem weg te krijgen, heb ik voor niets mn def 2 dagen laten lopen :(
 

DeletedUser70993

Guest
Of meneer had zijn bek eens open getrokken toen die in BD zat. Maar nee, toen wou die meeprofiteren van de overwinning. Hypocriete cowboy Luuk #1

Beste man, ik weet niet of u een geheugen beschadiging heeft opgelopen? Maar ik heb daadwerkelijk mijn mond opengetrokken, toen werd ik teruggevloten door uw stamgenoten. Tevens zijn er nu meer clears en defjes beschikbaar dan ooit. Denk niet dat ik nog een schijn van kans maak als jullie je best deden.

Maarja, nu ben ik mezelf weer aan het verdedigen en heb ik nog steeds geen reactie op mijn aanvankelijke vraag. Die standaard ontweken wordt, en waarschijnlijk onbeantwoord blijft..
 

DeletedUser13822

Guest
Luukje, I'll trow you a bone. Ik zal uw vraag beantwoorden.

Waarom zou ik de schuld op mij nemen? Of waarom zou ik dat niet op mij nemen?
We zullen beide vragen één voor één beantwoorden.

We zullen beginnen met de vraag waarom ik het wel zou moeten doen?
Doe ik dat dan al niet? Alles wat verkeerd liep bij de vijand werd weerspiegelt op ons, meer specifiek mij. Of het juist is of niet laat ik in het midden, maar we namen het op ons. Waarom specifiek op mij? Wel daar zit een hele redenering achter, en als mensen slim genoeg zijn zullen ze wel weten waarom we één "zondebok" kiezen en het niet op een hele stam/groepje steken. Maar jij als nuchtere, rationeel denkende puber moet dat al lang ingezien hebben, toch? Denk er eens over na en op het einde van de wereld zal ik het je vertellen. Sera knows how I roll op dit vlak, die zal lachen in zijn vuistje als hij dit leest.

Om weer een quote te gebruiken, ditmaal uit een interview met Dwight Howard, NBA-speler die zelf een film citeert:
'You have to endure it. You have to take it. People will hate you for it, but that's the point of being a legend. You can be that outcast. You can make the choice that no one else can make, and that's the right choice.'

We gaan verder naar de tweede gestelde vraag. Waarom zou ik het niet doen?
Zeer simpel ook, is alles wat de vijand gedaan heeft correct? Als mensen zelf met zaken over de brug komen en wij spelen er op in, is dat dan onze fout of de fout van de vijand/dat individu?
Loopt alles in de vijandelijke stam zo vlot dat fouten langs hun kant niet aanwezig zijn? Waarom zouden wij, of mezelf, daar blame voor opnemen? Beetje belachelijk hé, moet je zelf ook vinden.
Daarbij, je komt hier met beschuldigingen, maar zie ik bewijs. Nee, gewoon weer de zoveelste persoon die komt roepen dat ik iets verkeerd heb gedaan en de schuld moet opnemen. Ja, door deze krachtige argumenten neem ik het zo op mij.....:rolleyes:

De eerste die afkomt met een skypegesprek waar quotes in staan ga ik letterlijk uitlachen. Denk na voor je iets komt posten. Skype/msn gesprekken zijn dubieus want zijn zeer makkelijk te vervalsen en worden zelfs door de mods niet als bewijs aanzien. En zelfs als ze echt zijn, waarom zou ik de waarheid zeggen tegen bepaalde individuen? Er zijn weinige die alles weten wat er echt gebeurt achter de schermen en de volle 100% alles weten. Ik denk zelfs te kunnen zeggen dat enkel Levi, Ian en monique echt alles weten. Misschien nog 1 a 2 die dicht bij de 100% zitten. En buiten de wereld is er één persoon die ook véél weet omdat ik met hem spitball over ideeen soms. Shout-out Sera!

Dus alles waar je mij van beschuldigd, ik neem het op mij en ik lach je er vierkant mee uit. Kies je eigen gedachten, geloof er in, denk dat ze echt de volle waarheid zijn maar weet dat het toch nooit volledig klopt en dat ik je er vierkant mee uitlach in je gezicht.
 

DeletedUser5148

Guest
Eens zien of er hier helden opstaan zoals mij & Mark indertijd. Eens zien of Para hier nog accounts gaat verliezen op het einde. Wie hierin slaagt invite ik om op bateken te spelen op 35.

(a)

Zal wss bij hopen blijven though :(
 

DeletedUser70993

Guest
PJ, beste man. Laten we het zo stellen. U bent zeer gesteld op de volwassenheid waarmee u dit spelletje bespeeld. En u maakt maar al te graag duidelijk dat het gros van uw medespelers pubers zijn met een hormoon overschot, die simpelweg irrationele beslissingen nemen.

Maar als verstandige, adolescente stamleider zou u toch juist rationele en weloverwogen beslissingen moeten maken. Maar in tegenstelling misbruikt u uw autoriteiten om het spel vies te spelen. Iedereen weet dat het gebeurt is, maar niemand heeft bewijzen.

Dat neemt niet weg dat ik niet begrijp waarom u deze acties heeft begaan. De wereld zou door jullie gewonnen worden, ook zonder deze acties. Versnelling van de wereld was dus in uw opinie geen slecht idee, maar het hoort helaas bij TW om als winnende partij de laatste beetjes binnen te halen. Wat jullie wel erg makkelijk hebben gemaakt. Hier ben ik het simpelweg niet mee eens, en daarom ben ik uit dat aanhangsel van uw stam. Aangezien u zegt dat maar een paar mensen alles weten, en jij de enige bent die zijn gezicht laat zien is het niet gek om jou de schuld te geven toch?

En quotes vindt ik altijd een jammerlijke manier van discusseren door het beperken van eigen inbreng. Andere mensen, die beter met woorden overweg kunnen uzelf jouwn mening over laten brengen vindt ik niet gepast. Maarja, dat is iets wat simpelweg relevantie heeft tot u en niet het standpunt zelf.
 
Reactiescore
1.018
Ik snap nog steeds niet wat er nu weer gebeurt zou moeten zijn waardoor not so lucky luuk geleaved is tbh
 

DeletedUser13822

Guest
PJ, beste man. Laten we het zo stellen. U bent zeer gesteld op de volwassenheid waarmee u dit spelletje bespeeld. En u maakt maar al te graag duidelijk dat het gros van uw medespelers pubers zijn met een hormoon overschot, die simpelweg irrationele beslissingen nemen.

Maar als verstandige, adolescente stamleider zou u toch juist rationele en weloverwogen beslissingen moeten maken. Maar in tegenstelling misbruikt u uw autoriteiten om het spel vies te spelen. Iedereen weet dat het gebeurt is, maar niemand heeft bewijzen.

Dat neemt niet weg dat ik niet begrijp waarom u deze acties heeft begaan. De wereld zou door jullie gewonnen worden, ook zonder deze acties. Versnelling van de wereld was dus in uw opinie geen slecht idee, maar het hoort helaas bij TW om als winnende partij de laatste beetjes binnen te halen. Wat jullie wel erg makkelijk hebben gemaakt. Hier ben ik het simpelweg niet mee eens, en daarom ben ik uit dat aanhangsel van uw stam. Aangezien u zegt dat maar een paar mensen alles weten, en jij de enige bent die zijn gezicht laat zien is het niet gek om jou de schuld te geven toch?

En quotes vindt ik altijd een jammerlijke manier van discusseren door het beperken van eigen inbreng. Andere mensen, die beter met woorden overweg kunnen uzelf jouwn mening over laten brengen vindt ik niet gepast. Maarja, dat is iets wat simpelweg relevantie heeft tot u en niet het standpunt zelf.

We gaan in puntjes antwoorden, handig om later er op verder in te gaan aangezien ik veronderstel dat je nog wel even verder zal proberen.

1. Denk dat de term adolescent voor mij niet meer van toepassing is. Als ik de lengte van mijn baard bekijk kan ik hieruit toch iets anders afleiden ;) Ik ben niet gesteld op de volwassenheid waarmee dit spel gespeeld wordt echter wel op de manier waarop je wilt discussieren over het spel. Alles is bespreekbaar maar argumenteer en onderbouw wat je te zeggen hebt. Concreet in dit geval: Bewijs dat ik iets verkeerd doe of kaart het niet aan.

2. Misbruik ik mijn autoriteit? Naar mijn weten, en dat kunnen de medeleiders beamen, wordt alles besproken in de leidingschat. Waar misbruik ik het dan?
Of doelt u op het feit dat ik mijn autoriteit misbruik om mensen op delete te lokken, om even mee te volgen in uw niet-onderbouwde redenering. Met welke autoriteit kan je mensen op delete zetten? Die eigenschap van een leider/oprichter te zijn heb ik nog niet gevonden in het spel. Verlicht mijn geest aub.

3. Iedereen kan het niet weten, want om iets te weten moet je het kunnen aantonen. Iedereen, en dan gebruik ik iedereen zeer ruim, vermoed bepaalde zaken. Maar wat ben je met vermoeden? In onze maatschappij geldt namelijk de regel: onschuldig tot tegendeel bewezen is. En niet Schuldig tot onschuld bewezen is.

4. Zoals gezegd, er is een reden waarom ik op de voorgrond kom treden bij dergelijke gevallen. En het is niet omdat ik zo graag mijn tijd hierin steek. De psychologische en tactische redenen komen later ten tonele als de wereld afgelopen is. Wil je het vroeger weten, pak een boek vast en zoek op.

5. Quotes omdat ik niet mijn eigen woorden kan gebruiken? Heb je mijn posts al is gezien op dit forum? Denk dat je de bal een beetje mis aan het slaan bent mijn beste vriend. Het gebruik maken van quotes heeft louter een entertainende waarde voor de medelezer hier. You're welcome! Tevens toont het aan dat mijn manier van denken slaagt op bepaalde zaken waar ik mee bezig ben en waardoor ik het link aan zaken. Het is geen hoopje losse woorden die ondoordacht neergeschreven worden hier. Misschien het is door deze bril bekijken?
 
Reactiescore
60
Eens zien of er hier helden opstaan zoals mij & Mark indertijd. Eens zien of Para hier nog accounts gaat verliezen op het einde. Wie hierin slaagt invite ik om op bateken te spelen op 35.

(a)

Zal wss bij hopen blijven though :(

Daar gaan we ons best voor doen, maar tussen haakjes, para bestaat niet meer :)
 
Bovenaan