.:PM:. vs Sound!, GEK & co

DeletedUser65921

Guest
Awel, jij zegt tegen Thomas dat hij geen argumenten geeft, hij geeft ze en dan moet hij geen oude koeien uit de sloot halen :p
 

DeletedUser

Guest
Dragonfriendje, ik benadrukte gewoon dat de vorige post geen argumentatie was, niet dat ik dit onderwerp wou bespreken. Denk dat ik hier al voldoende woorden aan verspilt heb. Indien je denkt van niet lees dan maar terug. Alles wat kan gezegd worden, en welke argumentatie eender wie ook aan haalt, is al besproken. Meermaals zelfs. Zowel hier op het AF, als op skype of pm.

Als hij het onderwerp verder wilt bespreken moet hij dat doen tegen de mensen die hem een tegenargument gaven hier. En bij die personen hoor ik niet. Ik had heb het veel liever over iets actueels op de wereld dan nogmaals dezelfde discussie te voeren die we hier al zoveel hebben gevoerd. Niet mijn schuld dat jullie blijkbaar ergens met een complex zitten en niet over die hachelijke situatie kunnen in jullie hoofd. Neem maar een voorbeeld van Sera op dit vlak: maak mee, anticipeer en als het gedaan is leer je eruit en ga je verder. Niet al deze stappen kunnen gezet worden door iedereen blijkbaar.

Nou kijk, het ligt een beetje zo:
Door dat bijvoorbeeld maarten, teunole, rekesh, papzak, qqx & misslovely deleten, ligt Killa bijna compleet ingesloten.
Maar als jij graag het wil hebben over dat killa straks kansloos wordt weggeveegd ga je gang, oud nieuws en saai.

Ik haak enkel in op wat SB zei, waar hij de plank volledig missloeg, wat ik daarna beargumenteer. :rolleyes:
maar goed, ik zie niemand ontkennen dat leiding Para meermaals stabte :)
 
Reactiescore
2.478
Laurens hoe moeilijk ik het ook vind om te zeggen tegen jou, maar wat jij en Thomas doen is net zo goed oude koeien uit de sloot halen. Zover ik weet zijn jullie argumenten misschien nog wel ouder dan die van PJ, sommige ervan. Laten we het over een actueel onderwerp hebben die niet al bijna eens in de 5 pagina's voorbij komt.

Hoe loopt het met GEK? Wie geeft het meeste en beste weerstand? Hoelang denkt .:pM:. nodig te hebben? Durven jullie een wetje te maken?
 
Reactiescore
60
Hoe loopt het met GEK?
Beetje inactief daar :(
Wie geeft het meeste en beste weerstand?
Voor zover ik weet Suttesut, maar ook die beginnen de motivatie een beetje kwijt te raken volgens mij
Hoelang denkt .:pM:. nodig te hebben? Durven jullie een wetje te maken?
Ligt eraan hoeveel mensen er actief blijven edelen
Durven jullie een wetje te maken?
neh, ben niet zo van het wedden
 

DeletedUser65921

Guest
Laurens hoe moeilijk ik het ook vind om te zeggen tegen jou, maar wat jij en Thomas doen is net zo goed oude koeien uit de sloot halen. Zover ik weet zijn jullie argumenten misschien nog wel ouder dan die van PJ, sommige ervan. Laten we het over een actueel onderwerp hebben die niet al bijna eens in de 5 pagina's voorbij komt.

Hoe loopt het met GEK? Wie geeft het meeste en beste weerstand? Hoelang denkt .:pM:. nodig te hebben? Durven jullie een wetje te maken?

Maar ik ging gewoon voort op wat begon :eek:
Sorry :(
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Ik gok op 8 maanden voor het aantal procenten, en dus 10 maanden voor sluiting.
Het streven is om in oktober procent te halen en dat de wereld dan voor de jaarwisseling sluit.
En dan ga ik er vanuit dat de huidige samenstelling van pm de eind samenstelling is.
 

DeletedUser13822

Guest
En fyuryus is ook grijs....weer één minder

Tevens enkele cijfers:
op 23/5 waren er nog 718 accounts met dorpen op w29
vandaag, 31/5, zijn dat er nog 635

een daling van 83 accounts op iets meer als een week. Laat ons hopen dat deze trend zich nog even doorzet dat we van al die rimnoobs afzijn, die dragen toch niets bij op deze wereld.
 

DeletedUser62454

Guest
En fyuryus is ook grijs....weer één minder

Tevens enkele cijfers:
op 23/5 waren er nog 718 accounts met dorpen op w29
vandaag, 31/5, zijn dat er nog 635

een daling van 83 accounts op iets meer als een week. Laat ons hopen dat deze trend zich nog even doorzet dat we van al die rimnoobs afzijn, die dragen toch niets bij op deze wereld.

*dan
Het is eigenlijk een compleet kromme zin.
 
Reactiescore
60
De stam Para ! MT heeft nu 60% van alle actieve dorpen op deze wereld in zijn bezit.
Als deze stam 75% bezit, gaat de 60 -daagse eindfase in.
Dit betekent dat de volgende veranderingen op deze wereld gaan plaatsvinden:
Opnieuw starten is niet meer mogelijk na een veredeling.
De kosten voor edelmannen zijn gehalveerd
Na 60 dagen wordt deze wereld gesloten

We komen er wel :p
 

DeletedUser

Guest
Altijd maar stoefen en stoefen met de overwinning van w29 op een vuil spel kan iedereen het halen. Zelf ALS de wereld bijna uitgespeeld is zoals nu blijven jullie maar vuile spelletjes spelen vooalr pj dan, gelukkig zijn er natuurlijke ook een peer eerlijke spelers in para die ons dan komen waarschuwen dat we achterlijk en naïef zouden zijn moesten we geloven wat pj allemaal voorstelde tegen ons. Ik denk dat iedereen wel weet wat er de komende maanden aan de gang/gebeurd is eh.
 

DeletedUser13822

Guest
Om in het in de woorden van chamillionaire te zeggen:

"They see me rollin', they hatin"

Onze overwinning kan je zowiso al ergens minimaliseren zonder naar onze stam op zich te kijken. De tegenstand is namelijk ondermaats. Wanneer was jullie laatste aanval op ons? Welk account heeft er de laatste echt hard gedefd?

Wat doen jullie? Barbaren dorpen edelen en vluchten van ons. Zware bijdragen aan de wereld. Wat doen jullie hier nog zelfs?
 

DeletedUser70993

Guest
Om in het in de woorden van chamillionaire te zeggen:

"They see me rollin', they hatin"

Onze overwinning kan je zowiso al ergens minimaliseren zonder naar onze stam op zich te kijken. De tegenstand is namelijk ondermaats. Wanneer was jullie laatste aanval op ons? Welk account heeft er de laatste echt hard gedefd?

Wat doen jullie? Barbaren dorpen edelen en vluchten van ons. Zware bijdragen aan de wereld. Wat doen jullie hier nog zelfs?

Altijd wordt door para de vraag ontweken en worden 'wij' beschuldigd. Wees en man en neem de schuld eens op je, want werkelijk iedereen weet dat jullie vuile streken hebben begaan. En dat meer dan één of twee keer..
 

DeletedUser

Guest
Altijd wordt door para de vraag ontweken en worden 'wij' beschuldigd. Wees en man en neem de schuld eens op je, want werkelijk iedereen weet dat jullie vuile streken hebben begaan. En dat meer dan één of twee keer..
Of meneer had zijn bek eens open getrokken toen die in BD zat. Maar nee, toen wou die meeprofiteren van de overwinning. Hypocriete cowboy Luuk #1
 
Bovenaan