=PM= Vs. Radium

DeletedUser25273

Guest
Ok, ik persoonlijk heb dit nooit gehoord dat jij ook op IzBack wilde gaan, daarom dat ik het wss zag als wat CbC zei.

Het is de enige speler van wie ik de berichten geblokkeerd heb, daar zat nog wat oud zeer. IZback had nog wat tegoed van me. Maar nu is het van niemand een prestatie, jammer.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Eerder een paar weken tot een maand maar goed dat doet niet terzake.

Laat ik even voorop stellen dat jullie Izback weggespeeld hebben maar om het nou een prestatie te noemen gaat mij veels te ver.

Doe ik dat? Demo anders wel. :) Daar wijs ik hem op.

Dat hoorde je mij ook niet zeggen, enige wat ik zei is dat =PM= er niet blij mee zal zijn. Dus de hele reactie van CbC is er één die totaal uit zijn verband gerukt is. Mijn aanval stond al gepland en ik heb peuter power alleen gevraagd of |D| ook plannen in die richting had, zodat de kans van slagen groter zou zijn. Het gebrek aan weerstand op het account kon ik niet voorzien, ik heb nog altijd geen glazen bol. CbC heeft er blijkbaar behoefte aan om mij neer te halen en leest meer in wat ik zei dan er daadwerkelijk stond.

Veel bla bla. :)
 

DeletedUser25273

Guest
Veel bla bla roept iemand die geen argumenten heeft. Ik speel hier mijn laatste wereld om nog 1 keer een klein account te spelen, niet om me nog eens te bewijzen, dat laat ik wel aan jou over.
 

DeletedUser25273

Guest
Accounts van 110-120 miljoen die ik voorheen had zijn ook niet haalbaar op de nieuwere werelden, die zijn een stuk kleiner en sneller afgelopen. Beter, want die werelden duurden gewoon veel te lang. Em katze, ik speel solo, niet met tig man op 1 account.;)
 
Reactiescore
2.303
Accounts van 110-120 miljoen die ik voorheen had zijn ook niet haalbaar op de nieuwere werelden, die zijn een stuk kleiner en sneller afgelopen. Beter, want die werelden duurden gewoon veel te lang. Em katze, ik speel solo, niet met tig man op 1 account.;)

Held!
 

DeletedUser

Guest
Accounts van 110-120 miljoen die ik voorheen had zijn ook niet haalbaar op de nieuwere werelden, die zijn een stuk kleiner en sneller afgelopen. Beter, want die werelden duurden gewoon veel te lang. Em katze, ik speel solo, niet met tig man op 1 account.;)

*kuch* 2 man *kuch*
 

DeletedUser57683

Guest
PM heeft de cursus Statsontduiken ook erg goed gevolgd valt weer te zien.
 

DeletedUser40402

Guest
Is het niet makkelijker de stam op te heffen ipv telkens een lid te kicken? Anders moet PM om de paar dagen weer eentje kicken omdat ze geownd zijn, stam opheffen is makkelijker!
 

DeletedUser72358

Guest
ja tuurlijk joh..

dan weer een nieuwe tag gebruiken als Hifi
Radium daarin tegen laat zich zien dat ze verliezen gedraait heeft.

en daardoor zal zij ook laten zien hoe hard ze terug beuken.
de pijn zal niet vergeten worden, en wij zullen terug komen!

Nucliare shit zooi op je bakkes
 

DeletedUser

Guest
Ik volg de wereld nog niet zo heel goed maar de stam PM bestaat toch uit DU's met als concept zoveel mogelijk dorpen weg te geven :p
 

DeletedUser57683

Guest
ja tuurlijk joh..

dan weer een nieuwe tag gebruiken als Hifi
Radium daarin tegen laat zich zien dat ze verliezen gedraait heeft.

en daardoor zal zij ook laten zien hoe hard ze terug beuken.
de pijn zal niet vergeten worden, en wij zullen terug komen!

Nucliare shit zooi op je bakkes

Onze excuses dat we dan de indruk wekken dat we iets van PM overlaten waarop ''terug te beuken'' valt :p
 

DeletedUser

Guest
Zijde 1:
Stammen: Radium
Zijde 2:
Stammen: =PM=

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 71
Kant 2: 2
Verschil: 69


Zijde 1:
Stammen: |D|
Zijde 2:
Stammen: =PM=

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 111
Kant 2: 8
Verschil: 103
 

DeletedUser

Guest
Is het niet makkelijker de stam op te heffen ipv telkens een lid te kicken? Anders moet PM om de paar dagen weer eentje kicken omdat ze geownd zijn, stam opheffen is makkelijker!

Hele versimpeling van wat er daadwerkelijk gebeurd.

Zal mijn kant even vlug uitleggen. De afgelopen maanden hebben ik en mijn co Bryan talloze vv's gedraaid om de inactiviteit binnenin =PM= te verschuilen. Wat gezien de omstandigheden nog enigszins fatsoenlijk ging maar de afgelopen weken werden we flink genaaid door de spelers op Lunchtime en Izback. Die ook maar gewoon vertrokken bij de eerste aanvallen en waarop |D| dagenlang op een leeg account kon beuken, waarbij we ons op Lunchtime als vv nog enigszins hebben kunnen herpakken maar op Izback is de vv verbroken en aan |D| gegeven.

Nou ben ik de afgelopen week op vakantie geweest en had mijn co Bryan het te druk om fatsoenlijk te kunnen vv-en en dat valt dus duidelijk te zien. Niet dat er in mijn ogen op de lange termijn een ander resultaat was geweest, daarvoor is de strijd simpelweg te oneerlijk maar dan was het voor beide partijen wel een heel stuk leuker geweest!

Dat neemt natuurlijk niets weg van het feit dat |D| een ontzettend goeie stam is en erg goed geleid word, waarvoor mijn complimenten. Waar Radium ook nog achter gaat komen als ze vast liggen in de rim straks ;)

Mvg,
 

DeletedUser20001

Guest
Topic kan nu worden Radium VS N-S. Alle leden joinen tochh N-S zie ik wel!
 
Bovenaan